Beograd
Beograd: Bulevar Milutina Milankovića 19g
28.03.2025.
Asseco SEE Grupa je u pogledu prihoda ostvarenog od prodaje sopstvenog softvera i usluga najveći operater u jugoistočnoj Evropi. Nastali smo kao rezultat integracije iskustva, znanja i rešenja vodećih IT kompanija koje posluju u regionu. Sve kompanije u okviru ASEE grupe su se od početka fokusirale na razvoj sopstvenih rešenja u svojim tržišnim segmentima. Naša misija je da izgradimo pouzdanu i profitabilnu globalnu IT kompaniju koja pruža našim klijentima softver i usluge visokog kvaliteta.
Zapošljavamo na poziciji: Agent korisničke podrške
- Kao Agent korisničke podrške u našem timu Outsource – Operations Help Desk timu bićete zaduženi za pružanje prvog i drugog nivoa podrške klijentima elektronskog bankarstva
- Inženjer podrške pruža podršku telefonskim putem i putem tiketing sistema, pruža informacije o uslugama i razrešava manje složene tehničke probleme u skladu sa procedurama, standardima i politikom kompanije
- Pozicija podrazumeva puno radno vreme od 40 sati nedeljno u dve smene (ne uključuje noćni rad)
O tebi:
- Poseduješ minimum IV stepen stručne spreme
- Poželjno je da imaš radno iskustvo na polju pružanja tehničke podrške
- Poznaješ Windows operativni sistem i imaš osnovna znanja SQL-a
- Poseduješ osnovni nivo znanja engleskog jezika
- Imaš razvijene veštine komunikacije i usmerenosti ka klijentu
- Imaš razvijen timski duh i želju za rad u dinamičnom okruženju
- Fleksibilan/a si, uporan/a i predan/a radu
- Poseduješ analitičnost i sposobnost za rad pod pritiskom
Mi ti nudimo:
- Ugovor na određeno vreme u trajanju od 12 meseci
- Da nikada ne radiš sam - tu su inspirativni članovi tima
- Onboarding period - supervizor da te nauči, buddy da ti pomogne da se prilagodiš
- Knowledge infusion academy - treninzi za unapređivanje mekih veština
- Lično i porodično blagostanje - privatno zdravstveno osiguranje za tebe i članove tvoje porodice
- Bezbrižni penzionerski dani - dobrovoljni penzijski fond
- Nove finansijske investicije imaš u planu? - Povoljni uslovi kreditiranja u određenim bankama
- Posvećeni zaposleni - nagrađeni zaposleni
- ASEE brine o porodici - benefiti za roditelje (više slobodnih dana, plaćeno skraćeno radno vreme, full time Mama, pokloni za decu)
- Ček lista za rođendan - stariji, čekirano, mudriji, plaćen slobodan dan
- Ostali benefiti (hibridan način rada, kežual stil oblačenja, kantina, besplatno osveženje, team-budilding aktivnosti, Novogodišnja proslava)
Kada nam se pridružiš želimo da budemo sigurni da se osećaš cenjeno – i da si nagrađen za sjajno obavljen posao!
Tvoja prijava će biti evidentirana u našoj bazi, u trajanju od 1 godine. Tvoju biografiju ćemo koristiti samo u svrhe regrutacije i neće biti dostupna drugim licima. Nemojte slati dodatna dokumenta. Za dalji proces selekcije biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Upoznaj kompaniju
Asseco SEE Group (ASEE Group) is one of the largest IT companies in South-Eastern Europe, employing more than 2700 experts in the region. Since the beginning, our company has been focused on developing and selling its own proprietary IT solutions, predominantly for banking and payment, but also offering a range of solutions for telco, utilities and public sector.
ASEE in Serbia brings contemporary IT solutions to the market for over 30 years, with a lot of important projects and solutions to show for – such as implementing the first digital bank in the region, implementing true omnichannel banking solutions in leading banks, and many more.
What makes us tick?
We contribute to an important purpose – bringing digitalization of banking services to the region, which makes the lives of our citizens easier and more connected.
Menadžment kompanije
Beneficije
Balans karijere i privatnog života
Timska atmosfera
Zadovoljstvo projektima
Mogućnost napredovanja
Iskustvo o radu
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Jedino pozitivno je sto je timska atmosfera super i svi clanovi tima se trude oko novih kolega sto je vise moguce da bi se sto pre sto bolje i lakse uklopio.
Zamerke
Jako male plate a posla preko glave i kada se povede ozbiljnije tema oko povecanja lakse im da vas otpuste i zaposle drugog (kao u mom slucaju) a kao izgovor koriste ,,poljaci (vlasnici kompanije) odlucuju o svemu oni se pitaju za sve i sve zavisi od ape (ocenjivanja zaposlenih) i kako ste uradili testove tokom cele godine koje ste imali " a kada sam pisao direkt poljacima po pitanju plata itd njihov odgovor je bio ,,Legal Department has no authorzation do decide on the level of salaries for particular countries/employees. This function is reserved for HR and management board;" u prevodu o platama odlucuje hr i menadzment u predstavnistvu u toj zemlji gde se predstavnistvo nalazi kao sto je ovde slucaj u Srbiji tj nasi ljudi odlucuju o svemu a ne poljaci i svi testovi i ocenjivanja su cista laz i izmisljotina samo da ne bi radnicima dali povisicu i platu kakvu zasluzuju.
IT Specialist
IT Technician
Business Analyst
Software Developer
Technical Lead
IT Help Desk / Support
DevOps Engineer
Junior Product Specialist
Junior Software Developer
Product Specialist
Preporuke se učitavaju...