OBLAK TEHNOLOGIJE je vodeći sistem integrator na tržištu koji neprestano stvara nove mogućnosti za inovacije i rast. Svoju tehnološku ekspertizu sticali smo preko 20 godina. Od početka nas vode iste ideje. One su vodilja u svemu što radimo: u projektima, u odnosu sa klijentima, u našim internim odnosima. One definišu kako doživljavamo sebe i svet oko sebe. Fokusirani smo da budemo iznad izazova i ograničenja.
Beležimo veliki rast na tržištu, pa samim tim i rast naših timova, a u ovom trenutku smo u potrazi za kolegom na poziciji: Lead Generation Manager
Naš Lead Generation Manager je odgovoran za razvoj strategije i implementaciju digitalnih kampanja koje generišu kvalifikovane leadove za prodajni tim, optimizacijom PPC, SEO, e-mail marketing i drugih digitalnih kanala.
Za novog člana tima tražimo organizovanu, motivisanu i osobu posvećenu detaljima. Tragamo za osobom koja prepoznaje ciljne grupe, kreira izazovan sadržaj koji privlači klijente, koristi lead generation forme za prikupljanje podataka. Ukoliko umeš da organizuješ i prioritizuješ leadove, koristiš e-mail kampanje i social media automatizacija ti nije strana lako ćeš se uklopiti u tim profesionalaca, posvećenih poslu, koji su stvorili i rade u odličnoj i inspirativnoj atmosferi.
Odgovornosti koje te očekuju:
- Marketing strategije: Kreiranje i implementacija marketing strategija usmerenih na generisanje kvalifikovanih lidova, kreiranje i implementacija strategija za lead nurturing, razvijanje novih, kreativnih načina za generisanje leadova i osmišljavanje strategija prilagođenih potrebama klijenata
- Landing stranice: Razvoj i upravljanje landing stranicama i lead magnets-ima, optimizacija landing stranica za konverzije putem A/B testiranja
- Marketing kampanje: Kreiranje i upravljanje PPC kampanjama na raznim platformama (Google Ads, LinkedIn Ads i Meta Ads Manager), praćenje performansi kampanja putem Google Analytics-a i CRM alata, kreiranje mesečnih i kvartalnih izveštaja o performansama kampanja i preporuke za optimizaciju
- Upravljanje budžetom: Upravljanje budžetom za plaćeno oglašavanje i osiguravanje optimalnog troška po leadu (CPL), predlaganje dodatnih koraka i okvira budžetiranja
- Employer branding odgovornosti: Optimizacija plaćenih kampanja za employer branding, praćenje performansi oglasa, davanje predloga za unapređenje budućih kampanja i konkursa
- Saradnja sa timovima: Saradnja sa Content Marketing Menadžerom radi kreiranja materijala za lead generation kampanje, saradnja sa prodajnim timom radi boljeg razumevanja proizvoda i usluga iz portfolija kompanije, kao i dobijanja jasnih informacija u vezi potrebne podrške prodajnom timu.
- Upravljanje alatima: Upravljanje alatima za automatsko prikupljanje leadova kao što su mail marketing, CRM
Neophodne kvalifikacije:
- Radno iskustvo: Minimum 3 godine relevantnog iskustva u digitalnom marketingu sa fokusom na generisanje leadova (poželjno iskustvo u B2B okruženju)
- Razumevanje prodajnih ciklusa: Poznaješ tok i prirodu prodajnih usluga, razumeš potrebe klijenata i kako marketing strategije mogu podržati proces prodaje usluga
- Razvijanje strategija za lead generation: Stručan si u osmišljavanju različitih marketinških strategija koje su prilagođene specifičnim potrebama klijenata i tržišta, uz inovativan pristup generisanju leadova
- PPC kampanje: Imaš iskustvo u razvijanju i optimizaciji kampanja na platformama kao što su Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads Manager
- Razumevanje potreba klijenata: Stručan si u kreiranju strategija koje odgovaraju različitim tipovima klijenata, uz fokus na dugoročno građenje odnosa i prilagođavanje njihovim specifičnim potrebama
- Razumevanje alata za prikupljanje leadova: Imaš iskustvo u radu sa LinkedIn, alatima za e-mail marketing, i CRM platformama
Ukoliko imaš ove kompetencije:
- Otvorenost, kreativnost i inovativnost: Sposobnost prihvatanja novih ideja i pristupa, podsticanje kreativnog razmišljanja i razvijanje inovativnih rešenja za generisanje leadova, praćenje trendova na tržištu i rad na sopstvenom unapređenju i razvoju
- Fleksibilnost : Sposobnost prilagođavanja različitim situacijama, uslovima i zahtevima, kao i spremnost na promene u kreiranim planovima i strategijama, radi efikasnog rešavanja problema i postizanja postavljenih ciljeva
- Adaptivnost: Sposobnost prilagođavanja svoje strategije promenama na tržištu i u kompaniji
- Razvijene analitičke veštine: Umeš da pratiš i analiziraš performanse kampanja putem Google Analytics-a, CRM alata, i drugih platformi, i optimizuješ kampanje na osnovu podataka
- Razumevanje finansijskog aspekta: Sposobnost razumevanja i upravljanja finansijskim resursima, uključujući analizu budžeta i investicija.
- Sposobnost timske saradnje: Timski si igrač i blisko sarađuješ sa timovima radi osiguravanja kvalitetnog prenosa leadova i kreiranja relevantnih marketinških materijala
Prijavi se i postani deo savremenog sistema poslovanja.
Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da Vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu selekcije, možemo kontaktirati u narednom periodu, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom. Svi podaci biće arhivirani u našoj bazi podataka i biće dostupni samo saradnicima u HR procesu.
U proces selekcije će biti uključeni samo kandidati koji ispunjavaju tražene uslove, a svi kandidati koji prođu administrativnu selekciju biće obavešteni o krajnjem ishodu.