OBLAK TEHNOLOGIJE je vodeći sistem integrator na tržištu koji neprestano stvara nove mogućnosti za inovacije i rast. Svoju tehnološku ekspertizu sticali smo preko 20 godina. Od početka nas vode iste ideje. One su vodilja u svemu što radimo: u projektima, u odnosu sa klijentima, u našim internim odnosima. One definišu kako doživljavamo sebe i svet oko sebe. Fokusirani smo da budemo iznad izazova i ograničenja.
Beležimo veliki rast na tržištu, pa samim tim i rast naših timova, a u ovom trenutku smo u potrazi za podrškom na poziciji: Specijalista za brigu o klijentima.
Naš Specijalista za brigu o klijentima je odgovoran za praćenje toka IT usluga koje pruža naša kompanija, od početne faze do završetka, kako bi se obezbedilo visoko zadovoljstvo klijenta. Ti ćeš biti naša podrška svakodnevnom koordinisanju između klijenata i naših timova, obezbeđujući vredne informacije o zadovoljstvu klijenata našom uslugom i mestima za unapređenje.
Za novog člana tima tražimo motivisanu i organizovanu osobu, čiji rad podrazumeva osmišljavanje anketa, slanje istih klijentima, i analiziranje rezultata radi praćenja i unapređenja kvaliteta pruženih usluga. Na ovoj poziciji ćeš moci da razvijaš svoje analitičke veštine i bićeš u stalnoj komunikaciji sa klijentima.
Ukoliko imaš osnovno poznavanje IT usluga, poseduješ veštine u prikupljanju i analiziranju podataka, i znaš da ostvariš laku i profesionalnu komunikaciju sa klijentima onda je ovo prava prilika za tebe.
Odgovornosti koje te očekuju:
- Upozanavanje IT usluga naše kompanije
Jedan od tvojih prvih zadataka će biti da upoznaš sve usluge koje postoje u okviru naše kompanije. Ti ćeš pratiti njihov tok, od implementacije do samog završetka. Kako već imaš osnovno znanje o IT uslugama, ovde će ti biti potrebno samo da nadogradiš svoje znanje specifičnostima naših usluga koje pružamo i uđeš u veću dubinu kada je reč o implementaciji i održavanju.
- Kreiranje i slanje anketa klijentima
Uvek se trudimo i težimo ka maksimalnom zadovoljstvu pruženih usluga našim klijentima, i veoma nam je važno da njihovi zahtevi budu blagovremeno ispunjeni. Zato će jedno od tvojih zaduženja biti kreiranje, slanje i praćenje rezultata anketa za evaluaciju zadovoljstva klijenata. Od dobijenih rezultata ćeš kreirati nedeljne, mesečne, kvartalne izveštaje uz pomoću kojih će se pratiti promene i tok zadovoljstva pruženih usluga.
- Kontaktiranje i posete kllijenata radi unapređenja odnosa
Nakon pružene usluge od strane naših timova, tvoj zadatak će biti da u kontaktu sa klijentima saznaš njihove dalje potrebe i zadovoljstvo pruženom uslugom. Takođe, ćeš Redovno posećivati klijente kako bi održala blizak profesionalan odnos i otvorenu komunikaciju sa klijentima. Posete mogu biti samostalne ili sa kolegama iz sektora za pružanje usluga, kako bi efektivno i blagovremeno ispunili sve zahteve. Naša pažnja je posebno usmerena na izgradnju i održavanje partnerstava koja će biti čvrsta i trajna.
- Bliska saradnja sa timovima za implementaciju, održavanje i prodaju
Timski duh i saradnja među timovima nam je veoma važna, jer sve što smo postigli i sve što ćemo postići, ostvarićemo zajedno. Zato ćeš stalno imati podršku i saradnju sa ostalim našim sektorima, a naročito sa timovima za implementaciju, održavanje i prodaju. Zajednički ćete raditi, da bi sve usluge koje pružamo našim klijentima dovele do visokog nivoa njihovog zadovoljstva.
- Davanje smernica ka unapređenju usluga
Najvrednije informacije koje svaki biznis može da dobije, dolaze od korisnika ili klijenata. Kao osoba koja će biti u direktnom kontaktu sa klijentima i koja će imati jasnu analitiku njihovog zadovoljstva, tvoja zaduženja će se odnositi i na davanje uvida i smernica za unapređenje pruženih usluga. Takođe, zaduženja će se odnositi i na praćenje i kontrolu usvojenih promena u pristupu i radu, kada je u pitanju implementacija usluga kod klijenata ili održavanje.
- Praćenja trendova i promena u oblasti IT industrije
Konstantan rast u IT industriji zahteva posvećenost i kontinuirano istraživanje tržišta, praćenje promena i učenje novih tehnologija. Potpuno smo spremni da u svakom momentu odgovorimo na zahteve naših klijenta.
Kvalifikacije:
- Iskustvo u korisničkoj podršci, i u oblasti IT usluga (prednost)
- Viša stručna sprema (IT ili srodne oblasti su prednost)
- Razvijene veštine rada na računaru, uključujući Microsoft Office alata
- Vozačka dozvola B kategorije (prednosti zbog obilaska klijenata)
- Poželjno relevantno radno iskustvo od 3 godine
Veštine:
- Odlične komunikacione veštine, ljubaznost i fleksibilnost u radu sa klijentima
- Organizovanost
- Želju za napredovanjem i konstantnim unapređenjem svog znanja
- Potrebu za unapređenjem procesa u okviru sistema
Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da Vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu selekcije, možemo kontaktirati u narednom periodu, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom.
Svi podaci biće arhivirani u našoj bazi podataka i biće dostupni samo saradnicima u HR procesu. U proces selekcije će biti uključeni samo kandidati koji ispunjavaju tražene uslove, a svi kandidati koji prođu administrativnu selekciju biće obavešteni o krajnjem ishodu.