Ako ste zainteresovani za:
- Pružanje podrške terenskim tehničarima pri aktivaciji i servisu fiksnih usluga, obezbeđujući pravovremene i tačne informacije o statusu usluga i servisa
- Saradnju sa OSS timovima, NSOC timom, i drugim timovima koji učestvuju u procesu aktivacije usluga optičkog interneta krajnjim korisnicima
- Rešavanje problema tokom i nakon aktivacije servisa i eskaliranje složenih slučajeva višim nivoima podrške
- Rad u sistemu za praćenje i vođenje evidencije o žalbama i specifičnim slučajevima
- Monitoring sistema i servisnih platformi za pružanje internet i TV usluga u okviru optičke/fiksne širokopojasne infrastrukture
- Dijagnostikovanje i rešavanje tehničkih kvarova na mreži i uređajima korisnika
- Izveštavanje o učinku i rešavanje tehničkih eskalacija u okviru postavljenih SLA
Ako imate:
- VI nivo obrazovanja u tehničkim naukama (VII nivo je prednost)
- Znanje o optičkim mrežnoj infrastrukturi, IP mreži i provizioniranja usluga
- Poznavanje osnovnih mrežnih protokola i tehnologija (TCP/IP, DHCP, DNS)
- Napredno poznavanje MS Office paketa
- Sposobnost brzog reagovanja, analitičko razmišljanje i orijentisanost na rešavanje problema
- Dobro poznavanje engleskog jezika (pisano i usmeno)
Ako vam često kažu da ste:
- Tačni i precizni
- Orijentisani na korisnike
- Timski igrač
- Analitični i orijentisani na detalje
- Dobri u komunikaciji sa različitim ljudima
- Proaktivni u sticanju novih znanja i rešavanju problema
Ako vas privlači okruženje gde:
- Nema kucanja, nema vrata i nema odustajanja
- Se komunicira otvoreno i direktno
- Ste slobodni da se izrazite, delite ideje i borite se za iste
- Se radoznalost i želja za znanjem cene i poštuju
- Korisnik je na prvom mestu
- Zaposleni uživaju u odličnom paketu benefita
Pridružite nam se! Možda baš vas tražimo! Pošaljite nam vašu prijavu.
A1 Srbija je deo A1 Telekom Austrija grupe, vodećeg provajdera telekomunikacionih i digitalnih usluga u jugo-istočnoj Evropi.