Ostavi recenziju, imaš mogućnost da osvojiš avionsku kartu u vrednosti od 150€. Podeli iskustvo.

Iz ugla programera

Prostor za autentična iskustva, izazove i savete, pružajući uvid u svet programiranja direktno iz perspektive stručnjaka.

Blog Iz ugla programera
26.01.2022. ·
5 min

Zašto se razvoj softvera uvek uspori kada pokušamo da ga ubrzamo

Jedina prečica u programiranju koja ima smisla jeste kreiranje kvalitetnog softvera, jednom. Brzina u radu se očekuje od programera, pogotovo kada su rokovi kratki. Međutim, što više pokušavate da ubrzavate razvoj softvera, to su veće šanse za pravljenje

24.01.2022. ·
4 min

Tvrde veštine i crne cipele nikad ne izlaze iz mode: lekcija iz srpskog jezika i književnosti od strane softveraša

Pera ulazi u salu za sastanke, nosi sa sobom dve kesice u ruci i ne baš zadovoljan izraz lica. Očito je da ga nešto muči. Ostatak ekipe se utišava, danas je retroaktivni sastanak kojim završavaju trku na kratke staze, što je jedna iteracija u Skramu, najp

14.01.2022. ·
7 min

6 načina da se istakneš kao Web developer

Kako se istaći u nekom poslu je večito pitanje za sve koji startuju svoju karijeru u pravcu gde ima mnogo konkurencije i gde je potrebno staviti svima do znanja koliko si jedinstven i po čemu se razlikuješ od drugih. Kod nas sve više je zastupljena IT sfe

12.01.2022. ·
5 min

Šta jedan Data Scientist treba da zna

Kad pomislim Data Scientist - pomislim na osobu koja zna gomilu matematike, integrale drži u malom prstu, piše silne neke algoritme za mašinsko učenje, i sl. Popričah sa Nemanjom Čukarić, iz kompanije Grid Dynamics koji trenutno radi na outsource data sci

31.12.2021. ·
8 min

Loše osobine developera

Dohvatismo se i ove teme. Neko će (ili većina) pogrešno razumeti ovaj tekst, možda malo i skrenuti na neku od strana, pa će ne daj bože, biti  povređena sujeta, ali suština ovog teksta je da se opiše neka ‘’loša’’ osobina kod pojedinca, kako bi se, eventu

30.12.2021. ·
4 min

Zašto poslodavci nerviraju developere

Employer branding je kreiranje reputacije kompanije kao poslodavca iliti narodski rečeno, jel će firma da te tretira kao čoveka koji im pomaže da ostvare misiju i viziju firme ili kao roba. Jako je važan faktor za brendiranje firme kao poslodavca, ima vel

08.12.2021. ·
6 min

Nepodnošljiva lakoća seniorata - kako, kad, s kim i gde?

Važna napomena - nameravam da delim lično iskustvo i mišljenje - ono što ja predlažem možda nije najlakši, a sigurno nije jedini način da junior postane “senior”. Takođe, svestan sam da je ova titula često arbitrarna i situaciona - “seniorat” koji ja spom

03.12.2021. ·
6 min

 Da li bi programeri trebalo da razumeju posao product managera

Product manager je vizionar, on razmišlja o svim super stvarima koje čekaju na kraju projekta i identifikuje sve stvari koje su potrebne da celo iskustvo proizvoda bude što prijatnije. Zbog toga, sa sobom uvek imaju poveću listu stvari koje je potrebno sp

23.11.2021. ·
6 min

Asertivna komunikacija: hack za dobru poslovnu komunikaciju

Postoji nekoliko načina da komuniciramo sa drugim ljudima - pasivno, agresivno ili asertivno. Asertivna komunikacija je ključ dobre komunikacije, i moraću da citiram svog terapeuta prilikom definisanja iste: “Asertivnost ponekad znači i da znaš kada treba

Da ti ništa ne promakne

Ako želiš da ti stvarno ništa ne promakne, prijavi se jer šaljemo newsletter svake dve nedelje.