
Hyperoptic Ltd
Iskustva
Customer Service Agent - 1st Line
Pozitivno
Redovna plata, vecina kolega su korektni, potpuna sloboda odabira rada od kuce ili iz kancelarije. Neogranicena kafa ( sto je i potrebno za rad na ovoj poziciji ).
Zamerke
Katastrofalan menadzment. 80% Supervizora i TL-ova su nesposobni za obavljane njihovog posla. Konstantno uvodjenje promena za koje oni misle da su dobre, a ustvari agenti stradaju. Jednostavno nedovoljna obucenost kadrova i uzasna organizacija. Za ostale timove ne znam, za CS garantujem. Da mogu da stavim 0 zvezdica za menadzment stavio bih.
Odgovor kompanije
Civils Streetworks Coordinator
Pozitivno
1. Zadovoljavajuca pocetna plata - oko 90 hiljada dinara. Plata je uvek redovna (pretposlednjeg dana u mesecu se cela isplacuje) i privatno zdravstveno osiguranje. 2. Ustanovljen sistem napredovanja (level 1-4) sa povecanjem plate 50-100e po level-u. Apliciranje za novi level se odrzava na 6 meseci a od level-a 2 sve na dalje ide na 9 meseci. 3. Odlicni radni uslovi i izvrstan kolektiv. Hibridan model rada - 2-3 dana nedeljno u kancelariji. 4. Kompanija nudi 25 slobodnih dana godisnje, a taj broj se povecava za po jedan za svaku godinu zaposlenja. 6 dana godisnje je dozvoljeno odsustvovati bez prinosenje doznaka od lekara. 5. Nije neophodno prethodno iskustvo u ovom polju, cak se ni ne ocekuje. 6. Neohpodno je dobro poznavanje engleskog jezika (B1),adekvatna poslovna korespodencija i osnovno poznavanje koriscenja racunara. 7. Na ovoj poziciji cete steci vestine project management-a jer cete biti u dnevnoj komunikaciji sa supplier-om i pratiti njegov progres projekta kroz nedeljne sastanke. 8. Razvicete vestine komunikacije engleskim jezikom. 9. Upotreba software-a JIRA i OSS koji mogu imati dalju primenu u drugim poslovnim sferama. 10. Kolektiv je prijatan i podstice zdravu radnu atmosferu, bez prenaglasenog korporacijskog pritiska koji je nazalost danas sve vise prisutan. 11. Mogucnost napredovanja kroz kompaniju sto i sam menadzment redovno podstice.
Zamerke
Nema previse zamerki sa strane poslovanja same kompanije. Uglavnom je skroz adekvatan pristup prema zaposleniima. Odsustvo odredjenih benefita koje nude konkurentske kompanije poput Fitpass-a
Tehnologije
Odgovor kompanije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Customer Support
Pozitivno
Jako dobre kolege koje su uvek voljne da pomognu u vezi tezih problema i poziva. Dobar menadzment tim.
Zamerke
Drakonska pravila povodom pauza Uzasne smene (ocekivano s tim da je 24/7 pozicija)
Tehnologije
Odgovor kompanije
IT specialist
Pozitivno
Kolege veoma prijatne, kuhinja opremljena sa svim sto treba, terase na svakom spratu, menadzeri veoma dobri i svi imaju personal dev plan.
Zamerke
Nemam
Odgovor kompanije
IT Specialist
Pozitivno
Krajnje pozitivno dosadasnje iskustvo sto sa uslovima rada u kompaniji sto sa timom. Ispostovan je svaki dogovor, hibridan nacin rada, uslovi i vise nego zadovoljavajuci. Tim koji izlazi u susret, ljudi koji su razumni i dosta se radi na mentalnom zdravom sistemu u istom. Visok nivo radne kulture i odnosa u okviru tima i između odeljenja
Zamerke
Odgovor kompanije
IT Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
IT Service Desk
Pozitivno
Jako pozitivno iskustvo, plata je zadovoljavajuca, rad je hibridan i kolektiv odlican. Ima uslova za napredak u firmi i rad na sebi i svom znanju. Plata je redovna i bonusi su zagarantovani.
Zamerke
Odgovor kompanije
Oracle developer
Odbio/la ponudu
Intervju jako težak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Alati koje koristim
- Poznavanje apexa
- Optimizacija koda
- Kreiranje paketa i procedura