O kompaniji
29
Iskustva
13
Plate
1
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

1.6

Iskustva

1.6 17%

Menadžment kompanije

1.3

Beneficije

1.9

Balans karijera-privatni život

1.5

Timska atmosfera

2.3

Zadovoljstvo projektima

1.7

Mogućnost napredovanja

1.3
Iskustvo
23.02.2023
1 Ne preporučuje

Venue Support Wolt

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

You can work from home

Zamerke

They are promising you better work conditions but then they are using you and giving you the worst time schedules so you have no weekends at all. They don’t care about you as an individual, KPI is only important. And because they pay 700-800€ they think they can do whatever with you. The money and the benefits for health insurance is the only good thing about them.

Korisno? 15
Arhiva | Intervju
26.10.2022

Customer service representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je bio jednostavan. Razgovor pola na srpskom, pola na engleskom. Cestitamo, primljeni ste.

Pitanja sa intervjua

  • Najveca slabost
Korisno? 3
Arhiva | Intervju
26.05.2022
Negativno iskustvo

Technical support

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvi inicijalni razgovor je bio telefonom, zapravo to je bilo samo kratka informacija i zakazivanje intervuja za strani jezik na lokaciji Berlitz. Nakon nedelju dana imao sam intervju, gde je bio zadatak lični opis (nešto o sebi) i iskustvu. Ovo iskustvo je za mene bilo veoma negativno (delumično i mojom krivicom), ali prvenstveno krivicom poslodavca, ne davši priliku za normalno predstavljanje sebe, već u smislu ličnog "ocenjivanja" rejtinga jezika za samo ~3min. Nekim osobama je potrebno malo duže dok se "zagreju" i počnu zaista da pokažu pun potencijal monologa. Moja ocena je bila ispod proseka (prolaženja), zbog čega nisam mogao dalje (nepravedno).
Korisno? 19
Arhiva | Intervju
25.05.2022

Operater

Odbio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju se sastojao iz tri dela. Prvi dio je bio test engleskog, usmeni i pismeni. Zatim intervju i na kraju test koji je obuhvatao pitanja iz IT dela. Nazvali su me nakon mesec dana ali zbog ličnih razloga sam morala da odbijem ponudu.

Pitanja sa intervjua

  • Kako pomoći korisniku ako se pokvari miš?
Korisno? 16
Arhiva | Intervju
18.12.2020
Negativno iskustvo

Help Desk Specialist - English

Bez ponude za posao

Kako je izgledao proces

Pozvan sam na razgovor preko Google Meet-a sa još dvojicom kandidata koji su se prijavili za ovu istu poziciju. Intervju su održale dve predstavnice iz ove firme. Nakon što su nam se predstavile i rekle neke osnovne stvari o firmi kao i NCR-u, onda je na vreme došao razgovor. Razgovor je bio zamišljen da bude u formi diskusije i uglavnom su nam postavljali pitanja koja se odnose na našu ličnost kako bi videli način na koji razmišljamo i donosimo odluke u određenim situacijama. Nakon što smo obavili ovaj deo gde je svako imao priliku da kaže šta misli, onda su nam malo bliže predstavili same uslove firme (ugovor, smene, ostale pozicije, dalji tok procesa itd.). Rekli su da ćemo odgovore dobiti tokom nedelje gde ćemo znati da li smo prošli na sledeći tj. finalni krug razgovora. Međutim, odgovor nisam dobio čak ni mesec dana od predviđenog roka. Nakon ovoga, bilo mi je jasno da od te pozicije nema ništa. Ispali su krajnje neodgovorni i neobazrivi prema kandidatima. Stoga, ne savetujem da aplicirate u ovoj firmi iako su na razgovoru izgledali kao da su profesionalni.

Pitanja sa intervjua

  • Opiši poslednju situaciju kada si imao nesuglasice sa kolegom i kako si to uspeo da rešiš?
Korisno? 35
Arhiva | Iskustvo
15.09.2017
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Network Support Specialist

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Trizma ustupa radnu snagu dobroj kompaniji sa kojom ima dugogodišnju saradnju i u tom pogledu je sve sasvim ok i korektno. Radi se paralelno sa ljudima iz kompanije sa istim opterećenjem ali i benefitima. Redovna isplata svakog 10. u mesecu za prethodni mesec, prijava od prvog dana na pun iznos plate, jako korektan odnos sa Trizminom kadrovskom službom koja je u suštini, pored poslovođe jedini kontakt tokom rada. Postoji mogućnost konverzije ugovora sa Trizme na kompaniju nakon određenog vremena.

Zamerke

Plaća se samo gradski prevoz za teritoriju Beograda ali ne i međugradski prevoz što je otežavajuće za zaposlene iz unutrašnjosti. Nema obezbeđenog parking prostora za zaposlene.

Korisno? 15
Arhiva | Intervju
15.09.2017
Pozitivno iskustvo

Network Support Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi korak selekcije je testiranje Engleskog jezika u jednoj stranoj školi. Drugi deo selekcije se radi u kompaniji sa kojom Trizma ima ugovor o ustupanju radne snage. Tu se istog dana, obavlja intervju sa kadrovskom službom Trizme i nakon toga stručni intervju sa rukovodiocem službe u toj kompaniji. Treći korak je obaveštavanje o prijemu nakon nekoliko dana i dobijanje poslovne ponude. To je cela procedura.
Korisno? 8
Arhiva | Intervju
28.12.2016
Negativno iskustvo

HELP DESK - ENGLISH

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvi krug usmeni razgovor, sutradan testiranje tehničkih stvari i posle toga razgovor s Team Leader-ima koji su dosta neozbiljni i ne znaju šta hoće. Feedback 0
Korisno? 27
Arhiva | Iskustvo
23.02.2016

(Branislav N.)

1 Ne preporučuje

System Software Support Engineer

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobri uslovi za rad, redovne plate, plaćen prekovremeni rad.

Zamerke

Napreduju uglavnom najnesposobniji ljudi, plate se često pogrešno obračunavaju pa morate sami da podnosite zamerke i tražite da vam isplate novac koji ste zaradili, kultura većine zaposlenih je ispod svakog nivoa.

Korisno? 114