
M Plus Serbia
Iskustva
Predstavnik korisnickog iskustva
Pozitivno
Rad od kuce. I tu bi se prica o pozitivnim iskustvima zavrsila.
Zamerke
Sama cinjenica da su iz kompanije zamolili da klijentu za koga radimo ne saopstavamo da rad obavljamo od kuce dovodi u pitanje ozbiljnost i profesionalizam svih koji ovde vode projekte. Menadzeri koji su se nekim cudom nasli na tim pozicijama ne razumeju kako treba da funkcionise radna organizacija, pa stoga nisu bile retke situacije da ovlascenja prebacuju na zaposlene koji su im podredjeni, svesno stvarajuci hijerarhiju medju samim agentima podrske, u cemu nije bilo nikakve logike. Rec je dakle o selektivnom i tendencioznom davanju ovlascenje pojedincima koji su odjednom postajali nadredjeni svojim kolegama, kontrolisali njihov rad i odlucivali o njihovim pauzama (?!) iako to nigde u ugovoru nije pisalo. Sva ukazivanja da je takav nacin rada neodrziv, nelogican i nefer nisu urodila plodom i jos su vise kvarila radnu atmosferu. Za sve vreme rada nikakav feedback nisam dobio od svojih nadredjenih, nista od dogovorenog nije ispostovano, kako tokom onboarding perioda, tako i kasnije. Tako na primer laptop koji se u jednom trenutku pokvario (problem sa zvucnikom) nikada nije zamenjen uprkos uveravanjima da ce mi drugi biti poslat. Sve se zasnivalo na familijarnom i protekcijskom odnosu po kome oni sa kojima smo u boljim odnosima mogu i da imaju menadzerska ovlascenja, dok oni koji su tek stigli u kompaniju ima da cute i slusaju, jer nam se tako moze.
Odgovor kompanije
Customer Support Specialist
Pozitivno
Intervju odradjen profesionalno, plate uredne, bolovanje i godisnji ispostovani, redovna komunikacija.
Zamerke
Malo bolja organizacija menadzmenta
Tehnologije
Odgovor kompanije
Customer support agent
Pozitivno
Na početku je menadžment bio top ljubazan, sve išlo po dogovoru.
Zamerke
Promeni se menadžment, dodju neiskusni mladi rukovodioci koje imaju potrebu da budu gazdarice i sve ode dodjavola.
Odgovor kompanije
Technical support
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Help Desk Specialist - Spanish language
Odbio/la ponudu
Intervju lak
Uživo intervju
Trajalo je 8 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Više je bio razgovor o radnom vremenu, uslovima rada, opisu posla i kompaniji, ali i o mom prethodnom radnom iskustvu. Sve u svemu prijatan razgovor.
Odgovor kompanije
Help desk representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta je OS?
- Sva pitanja o IP adresama
- Windows CMD i osnovne funkcije
- Windows servisi
- Hardware
Odgovor kompanije
Predstavnik korisničkog iskustva
Pozitivno
Kolege
Zamerke
1. Nerealne smene 2. Odusustvo i nedostupnost nadređenih 3. Zabrana interne komunikacije putem Teams platforme
Odgovor kompanije
IT Technician Client Support
Bez ponude za posao
Uživo intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Service Design Analyst-English language
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Customer support - Wolt
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Koja ti je najveća slabost?
- Koji su tvoji hobiji?