O kompaniji
34
Iskustva
15
Plate
4
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

1.6

Iskustva

1.6 19%

Menadžment kompanije

1.2

Beneficije

1.8

Balans karijera-privatni život

1.4

Timska atmosfera

2.2

Zadovoljstvo projektima

1.6

Mogućnost napredovanja

1.2
Iskustvo
25.07.2023
1 Preporučuje

Predstavnik korisničkog iskustva

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege

Zamerke

1. Nerealne smene 2. Odusustvo i nedostupnost nadređenih 3. Zabrana interne komunikacije putem Teams platforme

Korisno? 17
Intervju
22.07.2023
Negativno iskustvo

IT Technician Client Support

Bez ponude za posao

Uživo intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Bez povratne informacije nedeljama oko više pozicija za koje sam aplicirao (bliske prirode), neprofesionalizam im je drugo ime što sam se kasnije i naknadno uverio sa nekim od zaposlenih.
Korisno? 11
Intervju
10.07.2023
Pozitivno iskustvo

Service Design Analyst-English language

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

U pozivu od strane HRa mi je objasnjeno da proces selekcije sadrzi 3 kruga. Prvi krug je test engleskog (pola sata razgovora sa devojkom sa Filoloskog koja ocenjuje engleski na skali 1-8, zatim test od 30 pitanja, pa opciono pisanje eseja na zadatu temu), drugi krug je razgovor sa HRom, treci krug je razgovor sa menadzerom tima.
Korisno? 7
Intervju
20.03.2023

Customer support - Wolt

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije jeste bio malo duži, ali u skladu sa vremenskim rokovima koji su bili najavljeni. Prijatni ljudi, vedra atmosfera na intervju. Devojke nisu osudile što sam u datom trenutku bila u kafiću jer mi je prijatnije. Sve u svemu - sjajna priča!

Pitanja sa intervjua

  • Koja ti je najveća slabost?
  • Koji su tvoji hobiji?
Korisno? 7
Iskustvo
24.02.2023
3 Ne preporučuje

Customer relations

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna primanja, privatno zdravstveno, mogucnost korigovanja smena sa kolegama

Zamerke

Losi tim lideri sa nedovoljno znanja i iskustva, napredovanje ne po rezultatima vec ako im se svidis, previse konfuzna hierarhija

Korisno? 13
Iskustvo
23.02.2023
1 Ne preporučuje

Venue Support Wolt

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

You can work from home

Zamerke

They are promising you better work conditions but then they are using you and giving you the worst time schedules so you have no weekends at all. They don’t care about you as an individual, KPI is only important. And because they pay 700-800€ they think they can do whatever with you. The money and the benefits for health insurance is the only good thing about them.

Korisno? 15
Arhiva | Intervju
26.10.2022

Customer service representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je bio jednostavan. Razgovor pola na srpskom, pola na engleskom. Cestitamo, primljeni ste.

Pitanja sa intervjua

  • Najveca slabost
Korisno? 3
Arhiva | Intervju
26.05.2022
Negativno iskustvo

Technical support

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvi inicijalni razgovor je bio telefonom, zapravo to je bilo samo kratka informacija i zakazivanje intervuja za strani jezik na lokaciji Berlitz. Nakon nedelju dana imao sam intervju, gde je bio zadatak lični opis (nešto o sebi) i iskustvu. Ovo iskustvo je za mene bilo veoma negativno (delumično i mojom krivicom), ali prvenstveno krivicom poslodavca, ne davši priliku za normalno predstavljanje sebe, već u smislu ličnog "ocenjivanja" rejtinga jezika za samo ~3min. Nekim osobama je potrebno malo duže dok se "zagreju" i počnu zaista da pokažu pun potencijal monologa. Moja ocena je bila ispod proseka (prolaženja), zbog čega nisam mogao dalje (nepravedno).
Korisno? 19
Arhiva | Intervju
25.05.2022

Operater

Odbio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju se sastojao iz tri dela. Prvi dio je bio test engleskog, usmeni i pismeni. Zatim intervju i na kraju test koji je obuhvatao pitanja iz IT dela. Nazvali su me nakon mesec dana ali zbog ličnih razloga sam morala da odbijem ponudu.

Pitanja sa intervjua

  • Kako pomoći korisniku ako se pokvari miš?
Korisno? 16
Arhiva | Intervju
18.12.2020
Negativno iskustvo

Help Desk Specialist - English

Bez ponude za posao

Kako je izgledao proces

Pozvan sam na razgovor preko Google Meet-a sa još dvojicom kandidata koji su se prijavili za ovu istu poziciju. Intervju su održale dve predstavnice iz ove firme. Nakon što su nam se predstavile i rekle neke osnovne stvari o firmi kao i NCR-u, onda je na vreme došao razgovor. Razgovor je bio zamišljen da bude u formi diskusije i uglavnom su nam postavljali pitanja koja se odnose na našu ličnost kako bi videli način na koji razmišljamo i donosimo odluke u određenim situacijama. Nakon što smo obavili ovaj deo gde je svako imao priliku da kaže šta misli, onda su nam malo bliže predstavili same uslove firme (ugovor, smene, ostale pozicije, dalji tok procesa itd.). Rekli su da ćemo odgovore dobiti tokom nedelje gde ćemo znati da li smo prošli na sledeći tj. finalni krug razgovora. Međutim, odgovor nisam dobio čak ni mesec dana od predviđenog roka. Nakon ovoga, bilo mi je jasno da od te pozicije nema ništa. Ispali su krajnje neodgovorni i neobazrivi prema kandidatima. Stoga, ne savetujem da aplicirate u ovoj firmi iako su na razgovoru izgledali kao da su profesionalni.

Pitanja sa intervjua

  • Opiši poslednju situaciju kada si imao nesuglasice sa kolegom i kako si to uspeo da rešiš?
Korisno? 35