O kompaniji
40
Iskustva
19
Plate
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

1.9

Iskustva

1.9 30%

Menadžment kompanije

1.6

Beneficije

2

Balans karijera-privatni život

1.9

Timska atmosfera

2.6

Zadovoljstvo projektima

2

Mogućnost napredovanja

1.5
Iskustvo
16.04.2024
1 Ne preporučuje

Predstavnik korisnickog iskustva

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Rad od kuce. I tu bi se prica o pozitivnim iskustvima zavrsila.

Zamerke

Sama cinjenica da su iz kompanije zamolili da klijentu za koga radimo ne saopstavamo da rad obavljamo od kuce dovodi u pitanje ozbiljnost i profesionalizam svih koji ovde vode projekte. Menadzeri koji su se nekim cudom nasli na tim pozicijama ne razumeju kako treba da funkcionise radna organizacija, pa stoga nisu bile retke situacije da ovlascenja prebacuju na zaposlene koji su im podredjeni, svesno stvarajuci hijerarhiju medju samim agentima podrske, u cemu nije bilo nikakve logike. Rec je dakle o selektivnom i tendencioznom davanju ovlascenje pojedincima koji su odjednom postajali nadredjeni svojim kolegama, kontrolisali njihov rad i odlucivali o njihovim pauzama (?!) iako to nigde u ugovoru nije pisalo. Sva ukazivanja da je takav nacin rada neodrziv, nelogican i nefer nisu urodila plodom i jos su vise kvarila radnu atmosferu. Za sve vreme rada nikakav feedback nisam dobio od svojih nadredjenih, nista od dogovorenog nije ispostovano, kako tokom onboarding perioda, tako i kasnije. Tako na primer laptop koji se u jednom trenutku pokvario (problem sa zvucnikom) nikada nije zamenjen uprkos uveravanjima da ce mi drugi biti poslat. Sve se zasnivalo na familijarnom i protekcijskom odnosu po kome oni sa kojima smo u boljim odnosima mogu i da imaju menadzerska ovlascenja, dok oni koji su tek stigli u kompaniju ima da cute i slusaju, jer nam se tako moze.

Korisno? 32

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje iskustvo i ukazali na aspekte koji su, po Vašem mišljenju, mogli biti bolje rešeni. Razumemo važnost profesionalne organizacije i pravične raspodele odgovornosti, kao i značaj jasnih procedura koje stvaraju pozitivno radno okruženje. Žao nam je što se niste osećali podržano tokom svog angažovanja. Vaša povratna informacija posebno nam pomaže da prepoznamo oblasti gde su potrebna dodatna unapređenja, poput bolje komunikacije u vezi sa odgovornostima i upravljanjem opremom. Vaš komentar će nam poslužiti kao smernica da se dodatno fokusiramo na jačanje poverenja i profesionalizma u našim timovima. Hvala Vam još jednom na izdvojenom vremenu i na povratnim informacijama.
Korisno? 0
Iskustvo
15.12.2023
5 Preporučuje

Customer Support Specialist

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Intervju odradjen profesionalno, plate uredne, bolovanje i godisnji ispostovani, redovna komunikacija.

Zamerke

Malo bolja organizacija menadzmenta

Tehnologije

Citrix
Korisno? 7

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo! Drago nam je da ste zadovoljni profesionalizmom tokom intervjua, kao i uslovima rada. Takođe, zahvalni smo na podeljenom mišljenju o organizaciji menadžmenta i trenutno radimo na poboljšanju strukture i komunikacije unutar tima, kako bismo stvorili efikasnije i pozitivnije radno okruženje.
Korisno? 0
Iskustvo
10.11.2023
2 Ne preporučuje

Customer support agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Na početku je menadžment bio top ljubazan, sve išlo po dogovoru.

Zamerke

Promeni se menadžment, dodju neiskusni mladi rukovodioci koje imaju potrebu da budu gazdarice i sve ode dodjavola.

Korisno? 18

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje mišljenje. Žao nam je što Vaše iskustvo nije ispunilo očekivanja i što ste stekli negativan utisak u tom pogledu. Razumemo koliko su stručnost i podrška rukovodstva važni za efikasno poslovanje i zadovoljstvo zaposlenih. Trudimo se da održavamo obuke u vezi sa komunikacijom i podrškom na svim nivoima menadžmenta, jer smatramo da je to ključno za uspešno i harmonično radno okruženje. Hvala Vam još jednom na izdvojenom vremenu i na povratnim informacijama.
Korisno? 0
Intervju
06.09.2023

Technical support

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo mi je telefonskim pozivom objasnjen proces selekcije i zakazan test engleskog jezika. Test engleskog ima tri dela, prvi deo je razgovor gde se ocenjuje verbalni deo, nakon toga test od 30 pitanja i na kraju se pise esej na odabranu temu. Nakon toga razgovor sa HR, razgovor je grupnog tipa, bilo je nas 3 kandidata. I poslednji je finalni razgovor gde se prica o tehnickom znanju na engleskom jeziku.
Korisno? 12

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo sa procesom selekcije. Iako niste dobili posao, drago nam je da ste prošli kroz sve faze u procesu. Zahvaljujemo Vam se na uloženom vremenu i trudu, i nadamo se da se otvorila nova prilika koja će odgovarati Vašim kvalifikacijama.
Korisno? 0
Intervju
31.08.2023
Pozitivno iskustvo

Help Desk Specialist - Spanish language

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Uživo intervju

Trajalo je 8 nedelja

Kako je izgledao proces

Mesec i po dana nakon poslatog CV-ja, kontaktirao me HR iz kompanije M Plus. U kratkom razgovoru mi je predočeno radno vreme i opis posla. Nakon par dana bio je razgovor od 30 minuta sa HR-om iz M Plus-a, i posle par dana razgovor uživo sa predstavnikom NCR-a, jer je zaposlenje zapravo kod njih. Jedina zamerka je što tokom procesa selekcije visinu plate ne govore na početku, uštedeli bi svima vreme i trud.

Pitanja sa intervjua

  • Više je bio razgovor o radnom vremenu, uslovima rada, opisu posla i kompaniji, ali i o mom prethodnom radnom iskustvu. Sve u svemu prijatan razgovor.
Korisno? 11

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Drago nam je da je razgovor bio prijatan i informativan. Razumemo Vašu zamerku u vezi sa nedostatkom informacije o visini zarade na početku procesa selekcije. Svakako, trudimo se da unapredimo i ovaj deo komunikacije sa kandidatima, i budemo što transparentniji, kada zahtevi klijenta to dozvoljavaju. Hvala još jednom na trudu i želimo Vam puno uspeha u budućim prilikama!
Korisno? 0
Intervju
16.08.2023
Pozitivno iskustvo

Help desk representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvo test engleskog jezika, kratki tehnicki intervju i test i onda pravi intervju

Pitanja sa intervjua

  • Šta je OS?
  • Sva pitanja o IP adresama
  • Windows CMD i osnovne funkcije
  • Windows servisi
  • Hardware
Korisno? 5

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Drago nam je da ste prošli kroz različite faze selekcije, jer je ovakva vrsta procesa dizajnirana da temeljno proceni Vaše tehničke veštine, kao i znanje o osnovnim IT pojmovima. Čestitamo na dobijenoj ponudi, i želimo puno uspeha u nastavku karijere!
Korisno? 0
Iskustvo
25.07.2023
1 Preporučuje

Predstavnik korisničkog iskustva

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege

Zamerke

1. Nerealne smene 2. Odusustvo i nedostupnost nadređenih 3. Zabrana interne komunikacije putem Teams platforme

Korisno? 18

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo Vam što ste izdvojili vreme da podelite svoje iskustvo. Svesni smo da su smenski rasporedi važan aspekt radnog zadovoljstva. Trudimo se da balans između poslovnih i privatnih obaveza bude prioritet u našim procesima. Razumemo koliko je važna jasna i otvorena komunikacija. Naš cilj je da nadređeni budu pristupačni za sve članove tima i uvek dostupni za rešavanje pitanja i dilema. Što se tiče pravila komunikacije putem Teams platforme, ona su, u nekim timovima, (u zavisnosti od zahteva klijenata) postavljena radi očuvanja profesionalnog toka rada, ali smo otvoreni za povratne informacije kako bismo dodatno poboljšali fleksibilnost i efikasnost komunikacije.
Korisno? 0
Intervju
22.07.2023
Negativno iskustvo

IT Technician Client Support

Bez ponude za posao

Uživo intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Bez povratne informacije nedeljama oko više pozicija za koje sam aplicirao (bliske prirode), neprofesionalizam im je drugo ime što sam se kasnije i naknadno uverio sa nekim od zaposlenih.
Korisno? 12

Odgovor kompanije

Žao nam je što je Vaše iskustvo tokom procesa selekcije bilo negativno jer razumemo koliko je važno imati jasnu i pravovremenu povratnu informaciju. Nažalost, nekad se proces selekcije produži zbog zahteva klijenata. Vaš komentar će nam pomoći da unapredimo naš rad i zahvalni smo što ste podelili svoje mišljenje.
Korisno? 0
Intervju
10.07.2023
Pozitivno iskustvo

Service Design Analyst-English language

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

U pozivu od strane HRa mi je objasnjeno da proces selekcije sadrzi 3 kruga. Prvi krug je test engleskog (pola sata razgovora sa devojkom sa Filoloskog koja ocenjuje engleski na skali 1-8, zatim test od 30 pitanja, pa opciono pisanje eseja na zadatu temu), drugi krug je razgovor sa HRom, treci krug je razgovor sa menadzerom tima.
Korisno? 7

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Drago nam je da ste imali priliku da prođete kroz sve faze selekcije i cenimo Vaš trud i angažovanje tokom intervjua. Želimo Vam puno uspeha u daljem radu.
Korisno? 0
Intervju
20.03.2023

Customer support - Wolt

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije jeste bio malo duži, ali u skladu sa vremenskim rokovima koji su bili najavljeni. Prijatni ljudi, vedra atmosfera na intervju. Devojke nisu osudile što sam u datom trenutku bila u kafiću jer mi je prijatnije. Sve u svemu - sjajna priča!

Pitanja sa intervjua

  • Koja ti je najveća slabost?
  • Koji su tvoji hobiji?
Korisno? 7

Odgovor kompanije

Hvala Vam na lepim rečima i što ste podelili svoje iskustvo! Drago nam je što ste proces selekcije doživeli pozitivno i što ste se na intervjuu osećali prijatno. Naša želja je da kandidati budu opušteni i autentični, jer verujemo da je to ključ za uspešnu saradnju. Radujemo se mogućnosti da zajedno ispišemo nove, sjajne priče!
Korisno? 0