![NCR Voyix logo](/public/files/_thumbnail/company/31/100x100/thumb-03c0b881e02e9e6675448cda1f7c1e45f7c5b8f2cddd6c48855d3918e6811d03.png)
NCR Voyix
Iskustva
IT Administrator
Prihvatio/la ponudu
Intervju jako težak
Uživo intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Batch zadaci
- SQL zadaci
- Logika programiranja
- C# i Javascript zadaci
Endpoint Securuty Specialist
Pozitivno
Utisci su vrlo zavisni od tima u kom ste, ali sam ja do sada imao sreće. Vrlo opuštena atmosfera, uglavnom lagan posao, sjajne kolege, razumni i gotivni nadređeni, uglavnom dobra organizacija, sve funkcioniše dok se ne promeni top management, tad poljulja stvari, forsiraju promene, ali se brzo sve stabilizuje. Pristup platformama za učenje (LI learning, Pluralsight), mogućnost napredovanja i vertikalno i horizontalno. Plate nisu loše, ali moglo bi bolje dosta. Sigurnost radnog mesta je na takvom nivou da ljudi koje ne bih pustio da rade kao testeri funkcionalnosti sopstvenih trepavica opušteno godinama obitavaju, dobijaju veću platu i lakša radna mesta, jer ih guraju tamo gde mogu da se provlače da ne rade ništa da ništa ne bi pokvarili.
Zamerke
Svi ističu nepotizam, što je istina u dobroj meri, ali je slučaj svuda koliko čujem. Firma ima oskudne benefite u odnosu na konkurenciju, ali zato imamo i manje plate. Ništa to nije strašno, mislim da smo kolektivno mnogo razmaženi postali. Mnogi se žale na puno posla, ali ne pominju periode kad blejare, igraju igrice i šetkaju po gradu za vreme radnog vremena. Zaboravili ste kako vam je bilo na prethodnim poslovima, zarasle su rane od bičeva a ožiljci se ne vide više. Onda se eskivira posao i kad ga ima, a to sve pada na kolege u timu koji rade. Zbog toga nam je ograničen rad od kuće, niste dali nadređenima razlog da veruju da ćete raditi kad vas niko ne gleda. Znam da sam pohvalio kolege u pozitivnim utiscima, uglavnom su svi gotivni za druženje, ali što se posla tiče 70% je ovo loše. To povlači i mikromenadžment, ali to važi za ove koje sam opisao, prelije se nekad i na ljude koji rade, ali ja ne osećam to lično. Firma bi mogla da se otvori malo za TB, fitpass i slično, ili još bolje plata da nam isprati inflaciju.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Koja je razlika izmedju HDD i SSD
- Šta je ruter i kako funkionise
- Sta je mac adresa i kako se može naći
- Šta je IP adresa i kako se pinguje neki računar
- Osnovne komponente stampanog kola i čemu služe
- Jednosmerna/naizmenična struja - razlika i primeri uredja uredjaja koji rade na 24vDC i 120vAC
- Kako multimetrom možemo proveriti npr otpornost ili da li je neko kolo otvoreno ili zatvoreno
- Šta je BiOS i šta sve možemo raditi u njemu
- Razlika između RAM i ROM memorije
- I onda neka hipotetička situacija gde je bankomat u reboot loop-u i kako bi pristupili rešavanju tog problema
Team lead
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Razlika izmedju software-a i hardware-a?
- Troubleshoot PC monitor-a na black screen-u.
- Troubleshoot internet konekcije.
Team Lead
Pozitivno
Plata, beneficije, atmosfera u timu. Jedina preporuka za kompaniju je stoga sto primaju bilo koga ko dobro govori jezik i zna najosnovnije tehnicke stvari, moze biti dobra odskocna daska za pocetnike.
Zamerke
Smene su takve da je nemoguce imati privatni zivot. Tesko je napredovati ako niste privatno dobri s menadzmentom. Generalno odnos menadzmenta prema radnicima je degradivan, ogovaranja, smisljanja teorija zavere ukoliko npr. otvorite bolovanje itd. itd.
Service coordinator representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Trajalo je 6 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Ctrl+c, ctrl+v. Ne sećam se mnogo, više je bilo vezano za logičko razmišljanje.
Service coordinator representative
Pozitivno
Stabilnost pre svega, poštovanje radnog vremena, plate su uvek na vreme, svaki praznik ili noćna smena su plaćene po propisima. Posao nije težak, sva oprema obezbeđena. Hibridni način rada, kancelarija-kuća . Kancelarijski uslovi odlicni.
Zamerke
Sporo se napreduje.
Tehnologije
Customer Care
Pozitivno
Pa iskreno i nema nekih pozitivnih utisaka. Kompanija je dobra ovako kao neki startup za mladje. Stabilna firma gde ne moras da brines da li ce da pukne ili ces da dobijes otkaz. Pored toga, nema pozitivnog utiska
Zamerke
Pa ima ih dosta. U zavisnosti od tima, ili poznanstva sa managerima itd zavisi i pozicija koju ces raditi. Bez obzira za koju se prijavis i pocnes da radis, poenta je da u jednom trenutku i napredujes, ali u NCRu ako nisi blizak sa Managerima tesko da ces brzo napredovati. Isto vazi i za smene. Ako je 24h coverage tim, tesko da ces dobiti nekad dnevne smene ako nisi dobar sa managerima. Toliko je nekako losa atmosfera jer to stvara grupice mini timove koji na posao dolaze samo zbog te svoje odabrans grupe i ljudi. Koji posao dozivljavaju kao rudnik. I najgore sto je bilo jeste kad im trebaju ljudi za peak sezone, u stanju su da ih zaposle na par meseci, obuce i bez obzira sto neko brzo nauci sve, daju mu otkaz i tako u krug. Brdo ljudi je proslo kroz NCR
Tehnologije
SW deployment team
Pozitivno
U kompaniji sam vec godinama, na razlicitim pozicijama. I najpozitivnija stvar je sto postoji poslovna sigurnost. Ako se u jednoj poziciji ne pronadjete, tim lideri ili supervizori ne dele odmah otkaze ego vam pomognu da se pre kvalifikujete na drugu poziciju i oprobate se u drugoj sferi poslovanja.
Zamerke
Niske plate postavljene u korporacijski "level" sistem gde povisice nisu pp zasluzi nego samo nivoi koji sprecavaju nekoga da previse brzo napreduje. Takodje je previse pricano o zgradi/campusu koji su oravili i kolko je higj tech, da na kraju nema parkonga za zaposlene dovoljno i ne moze se na terasu izaci. Nego stotinak ljudi treba da izlazi ispred zgrade na pus pauze kao radnici u fabrikama.
Tehnologije
Software Engineer
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Trajalo je 3 nedelje