
NCR Voyix
Iskustva
Customer support specialist II
Pozitivno
Hibridni nacin rada. Kvalitetno uredjen ofis. Tim je uvek tu da pomogne tek zaposlenima. Sistem za koji asistirate klijentima nije komplikovan i ucite ga kroz obuku koja je placena u potpunosti. Sve sto potpisete u ugovoru pri sklapanju posla ce biti isto tako ispostovano.
Zamerke
Cesto nema mnogo mesta za napredak u okviru tima u koji ste upali a i te vise pozicije ne donose mnogo vecu platu. Ako hocete da aplicirate u okviru kompanije za otvorenu poziciju u drugom timu mora da prodje 1.5-o godina kako ste zaposleni a i nakon toga nadredjeni znaju da rade sve da odustanete od toga jet tim gubi vrednog coveka iz tima(zavisi od tima). Cesto u dokumentaciji softvera zna da fale stvari koji bi vam bile od pomoci pri resavanju nekog problema i jedino ih mozete cuti od iskusnijih kolega ili da trazite po tiketima da li je neko imao resenje za tu specificnu situaciju sto zna da predstavlja problem jer ne mozete klijenta koji zove da drzite dugo na pozivu. Ako su vam klijenti iz Amerike ili Australije rade se skoro iskljucovo druga smena ili nocna koja se menja na mesecnom nivou, sto utice cesto lose na vas privatni zivot.
Field service coordinator
Pozitivno
Dobar HR tim. Generalno su bili pažljivi prema zaposlenima i ne morate da razmišljate o tome dal će plata kasniti, dal možete da otvorite bolovanje ili uzmete slobodne dane. Firma pazi na principe poslovanja. Postoji prostora da se napreduje ako se dobro pokažete a ako radite dobro svoj posao ljudi ce to ceniti
Zamerke
Preveliki osećaj urgentnosti za sve. Brojanje pauze u sekund. Kolege pričaju samo o poslu.
Tehnologije
QA Tester
Pozitivno
Privatno zdravstvo, redovna isplata, nema rada prekovremena , veoma dobra oprema za rad, kolegijalni ljudi, dobra atmosfera za rad. Odlicna organizacija termine za odmore, mogucnost ici na poslovna putovanja.
Zamerke
niska plata za taj sektor , menadzment nezna sta radi. Preveliko eksperimentisanje sa novim tehnologijama ne postoji, teambuilding akcije ne postoje u sustini. sve u svemu ne preporucujem ovu it kompaniju.
Customer Support
Pozitivno
Dobro za pocetnike i oni koji zele da se afirmisu u customer support rolama
Zamerke
Previse neorganizovanosti. Cesta promena ljudi u timovima.
Customer support
Pozitivno
rad od kuće, nije potrebno previse znanja za poziciju
Zamerke
previše mala plata, za ovakvu poziciju, generalno loši radni uslovi, nepotizam, nedostatak slobodnog vremena, slabe ili nikakve mogućnosti napredovanja, uglavnom napreduju oni koji su u dobrim odnosima sa šefom, a ne oni koji to zasližuju, loš menadžment i sve u svemu prilično loša pozicija
Tehnologije
Scrum Master
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Poznavanje SAFe, Scrum-a
- Hipoteticka situaciona pitanja
- Poznavanje uloga u scrumu
- Resavanje trenutnih problema u timu
Technical Support Agent
Pozitivno
U ovoj kompaniji mozete usavršiti vase multitasking sposobnosti, savladati rad u dinamicnom okruzenju i stresnim okolnostima. Takodje, imate mogućnost da radite na nekom stranom jeziku koji govorite, te i taj jezik mozete usavršiti. Na ovoj poziciji sam naucila puno novih stvari o IT-u.
Zamerke
Jedna od najvecih zamerki jeste nedostatak komunikacije izmedju supervizora/nadredjenih i zaposlenih.
Tehnologije
Global services
Pozitivno
Nema. Sve sto bi moglo da spadne pod pozitivno su stvari koje se podrazumevaju kao osnovno - Redovna plata i privatno zdravstveno.
Zamerke
Pocevsi od nove zgrade, kampusa koji ne pruza osnovne uslove za rad poput ispravne ventilacije do sigurnosnih stvari kao sto su varnicenje kablova, uticnica i omanjeg pozara u server sobi koja se nalazi u kancelariji gde radi minimum 15 ljudi. Prozori su zakljucani, a ventilacija i klimatizacija ne pruzaju ni izbliza dovoljno svezeg vazduha da su ljudi poceli da dobijaju zdravstvene probleme. Menadzeri kao i Facility tim su svesni toga i nista ne preduzimaju po tom pitanju iako se na stotine zaposlenih zalilo. Mikromenadzment, nepotizam i mobing na najvisem nivou. Zakon o radu se primenjuje selektivno, zavisi od menadzera. Sanse za napredovanje i usavrsavanje minimalne, skoro nepostojece. Vecina internih oglasa koji izlaze su lazni jer je to mesto vec popunjeno preko veze. Konstantna zvanicna i nezvanicna blokiranja promene tima i konkurisanja na otvorene pozicije koja traju i po godinu ipo dana. Kada su implementirali rad od kuce zbog epidemije, nisu ponudili nikakvu refundaciju troskova za internet, a isplacivanje prevoza je ukinuto. Sramno. Ako ce ista unistiti ovu kompaniju to je srpski menadzment sa svojom poslovnom politikom kao da je drzavna firma ili neki STR Micko.
Tehnologije
Tech support analyst
Pozitivno
Privatno zdravstveno. Redovna primanja. Odlična organizacija termina za odmore. Od nas se ne zahteva niti ima potrebe da se išta radi van okvira radnog vremena. Odlična organizacija posla. Bez prekovremenog rada ako se i desi plaćen je u potpunosti. Odlična oprema za rad. Maksimalno korektan odnos od strane menadžmenta koji se trudi da izadje u susret zahtevima zaposlenih kada god je to moguće. Odlična prilika za ljude bez iskustva.
Zamerke
Ne konkurentna primanja. Ne zainteresovanost da se kadrovi zadrže i dalje motivišu. Bez mogućnosti da se dalje usavršava i napreduje. Konstantne promene procedura u radu. Preuzimanje poslova drugih timova koji se gase ili kako bismo to rekli poslovnim jezikom integracija. Fruktoacija ljudi koja se odvija po principu ode 12 dođe 5 Ne postoje bonusi, nagrade i druge stimulacije. Team Building koji se organizuje jednom u 4 meseca svaki zaposleni plaća za sebe.
Tehnologije
Help desk
Pozitivno
Ok je za pocetnike
Zamerke
Menadzment jako jako los, vise nema konkursa za napredovanje nego ubacuju ljude koje poznaju. Tim lideri neprofesionalni, ogovaraju radnike, namestaju otkaze, ne poseduju znanje za rad i poznavanje procedura. Ne izalaze nikad u susret agentima, gledaju sto vise da ih iskoriste. Niko dobio pohvalu bez obzira koliko kvalitetno radi, ali ne daj boze da se nacini najmanja moguca greska, odmah je tu neko da iskritikuje toliko i uvelica.