O kompaniji
298
Iskustva
219
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 69%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.7

Zadovoljstvo projektima

2.9

Mogućnost napredovanja

2.8
Arhiva | Iskustvo
26.12.2022
3

Customer support specialist II

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Hibridni nacin rada. Kvalitetno uredjen ofis. Tim je uvek tu da pomogne tek zaposlenima. Sistem za koji asistirate klijentima nije komplikovan i ucite ga kroz obuku koja je placena u potpunosti. Sve sto potpisete u ugovoru pri sklapanju posla ce biti isto tako ispostovano.

Zamerke

Cesto nema mnogo mesta za napredak u okviru tima u koji ste upali a i te vise pozicije ne donose mnogo vecu platu. Ako hocete da aplicirate u okviru kompanije za otvorenu poziciju u drugom timu mora da prodje 1.5-o godina kako ste zaposleni a i nakon toga nadredjeni znaju da rade sve da odustanete od toga jet tim gubi vrednog coveka iz tima(zavisi od tima). Cesto u dokumentaciji softvera zna da fale stvari koji bi vam bile od pomoci pri resavanju nekog problema i jedino ih mozete cuti od iskusnijih kolega ili da trazite po tiketima da li je neko imao resenje za tu specificnu situaciju sto zna da predstavlja problem jer ne mozete klijenta koji zove da drzite dugo na pozivu. Ako su vam klijenti iz Amerike ili Australije rade se skoro iskljucovo druga smena ili nocna koja se menja na mesecnom nivou, sto utice cesto lose na vas privatni zivot.

Korisno? 8
Arhiva | Iskustvo
24.12.2022
3 Ne preporučuje

Field service coordinator

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobar HR tim. Generalno su bili pažljivi prema zaposlenima i ne morate da razmišljate o tome dal će plata kasniti, dal možete da otvorite bolovanje ili uzmete slobodne dane. Firma pazi na principe poslovanja. Postoji prostora da se napreduje ako se dobro pokažete a ako radite dobro svoj posao ljudi ce to ceniti

Zamerke

Preveliki osećaj urgentnosti za sve. Brojanje pauze u sekund. Kolege pričaju samo o poslu.

Tehnologije

Oracle
Korisno? 4
Arhiva | Iskustvo
12.12.2022
2 Ne preporučuje

QA Tester

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Privatno zdravstvo, redovna isplata, nema rada prekovremena , veoma dobra oprema za rad, kolegijalni ljudi, dobra atmosfera za rad. Odlicna organizacija termine za odmore, mogucnost ici na poslovna putovanja.

Zamerke

niska plata za taj sektor , menadzment nezna sta radi. Preveliko eksperimentisanje sa novim tehnologijama ne postoji, teambuilding akcije ne postoje u sustini. sve u svemu ne preporucujem ovu it kompaniju.

Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
30.11.2022
3

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dobro za pocetnike i oni koji zele da se afirmisu u customer support rolama

Zamerke

Previse neorganizovanosti. Cesta promena ljudi u timovima.

Korisno? 3
Arhiva | Iskustvo
25.11.2022
3 Ne preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

rad od kuće, nije potrebno previse znanja za poziciju

Zamerke

previše mala plata, za ovakvu poziciju, generalno loši radni uslovi, nepotizam, nedostatak slobodnog vremena, slabe ili nikakve mogućnosti napredovanja, uglavnom napreduju oni koji su u dobrim odnosima sa šefom, a ne oni koji to zasližuju, loš menadžment i sve u svemu prilično loša pozicija

Tehnologije

Windows Office
Korisno? 4
Arhiva | Intervju
22.11.2022
Pozitivno iskustvo

Scrum Master

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Nasla sam preko linkedin-a poziciju project coordinator, ali su me na drugom krugu obavestili da u istom departmanu imaju i otvorenu poziciju za Scrum Mastera, za sta sam bila vise zainteresovana. Proces selekcije se sastoji iz 3 kruga. Prvi online razgovor na srpskom sa našim hr-om. Drugi razgovor na engleskom sa tri menadžera iz departmana. Treći je više formalnost, gde su bili PO i članovi tima. Sve je bilo preko Teamsa. Sve je trajalo dosta dugo i ukupno dva meseca dok nisam pocela da radim (uhvatili su me praznici i background check je trajao par nedelja). Takodje sam morala da cimam vise puta regrutera iz hr-a, posto dugo nisam dobijala odgovor, a ni on. Sve u svemu, zadovoljna sam sa procesom, posebno ažurnom komunikacijom sa regruterom. Intervju je bio relativno lak

Pitanja sa intervjua

  • Poznavanje SAFe, Scrum-a
  • Hipoteticka situaciona pitanja
  • Poznavanje uloga u scrumu
  • Resavanje trenutnih problema u timu
Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
21.11.2022
3 Ne preporučuje

Technical Support Agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

U ovoj kompaniji mozete usavršiti vase multitasking sposobnosti, savladati rad u dinamicnom okruzenju i stresnim okolnostima. Takodje, imate mogućnost da radite na nekom stranom jeziku koji govorite, te i taj jezik mozete usavršiti. Na ovoj poziciji sam naucila puno novih stvari o IT-u.

Zamerke

Jedna od najvecih zamerki jeste nedostatak komunikacije izmedju supervizora/nadredjenih i zaposlenih.

Tehnologije

VPN Active Directory Office Outlook
Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
05.11.2022
2 Ne preporučuje

Global services

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Nema. Sve sto bi moglo da spadne pod pozitivno su stvari koje se podrazumevaju kao osnovno - Redovna plata i privatno zdravstveno.

Zamerke

Pocevsi od nove zgrade, kampusa koji ne pruza osnovne uslove za rad poput ispravne ventilacije do sigurnosnih stvari kao sto su varnicenje kablova, uticnica i omanjeg pozara u server sobi koja se nalazi u kancelariji gde radi minimum 15 ljudi. Prozori su zakljucani, a ventilacija i klimatizacija ne pruzaju ni izbliza dovoljno svezeg vazduha da su ljudi poceli da dobijaju zdravstvene probleme. Menadzeri kao i Facility tim su svesni toga i nista ne preduzimaju po tom pitanju iako se na stotine zaposlenih zalilo. Mikromenadzment, nepotizam i mobing na najvisem nivou. Zakon o radu se primenjuje selektivno, zavisi od menadzera. Sanse za napredovanje i usavrsavanje minimalne, skoro nepostojece. Vecina internih oglasa koji izlaze su lazni jer je to mesto vec popunjeno preko veze. Konstantna zvanicna i nezvanicna blokiranja promene tima i konkurisanja na otvorene pozicije koja traju i po godinu ipo dana. Kada su implementirali rad od kuce zbog epidemije, nisu ponudili nikakvu refundaciju troskova za internet, a isplacivanje prevoza je ukinuto. Sramno. Ako ce ista unistiti ovu kompaniju to je srpski menadzment sa svojom poslovnom politikom kao da je drzavna firma ili neki STR Micko.

Tehnologije

Excel
Korisno? 16
Arhiva | Iskustvo
01.11.2022
3 Preporučuje

Tech support analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Privatno zdravstveno. Redovna primanja. Odlična organizacija termina za odmore. Od nas se ne zahteva niti ima potrebe da se išta radi van okvira radnog vremena. Odlična organizacija posla. Bez prekovremenog rada ako se i desi plaćen je u potpunosti. Odlična oprema za rad. Maksimalno korektan odnos od strane menadžmenta koji se trudi da izadje u susret zahtevima zaposlenih kada god je to moguće. Odlična prilika za ljude bez iskustva.

Zamerke

Ne konkurentna primanja. Ne zainteresovanost da se kadrovi zadrže i dalje motivišu. Bez mogućnosti da se dalje usavršava i napreduje. Konstantne promene procedura u radu. Preuzimanje poslova drugih timova koji se gase ili kako bismo to rekli poslovnim jezikom integracija. Fruktoacija ljudi koja se odvija po principu ode 12 dođe 5 Ne postoje bonusi, nagrade i druge stimulacije. Team Building koji se organizuje jednom u 4 meseca svaki zaposleni plaća za sebe.

Tehnologije

Windows WebServices Azure Hardware Active Directory Office
Korisno? 7
Arhiva | Iskustvo
28.10.2022
1 Ne preporučuje

Help desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Ok je za pocetnike

Zamerke

Menadzment jako jako los, vise nema konkursa za napredovanje nego ubacuju ljude koje poznaju. Tim lideri neprofesionalni, ogovaraju radnike, namestaju otkaze, ne poseduju znanje za rad i poznavanje procedura. Ne izalaze nikad u susret agentima, gledaju sto vise da ih iskoriste. Niko dobio pohvalu bez obzira koliko kvalitetno radi, ali ne daj boze da se nacini najmanja moguca greska, odmah je tu neko da iskritikuje toliko i uvelica.

Korisno? 21