NCR Voyix
Iskustva
Field service coordinator
Pozitivno
Dobar HR tim. Generalno su bili pažljivi prema zaposlenima i ne morate da razmišljate o tome dal će plata kasniti, dal možete da otvorite bolovanje ili uzmete slobodne dane. Firma pazi na principe poslovanja. Postoji prostora da se napreduje ako se dobro pokažete a ako radite dobro svoj posao ljudi ce to ceniti
Zamerke
Preveliki osećaj urgentnosti za sve. Brojanje pauze u sekund. Kolege pričaju samo o poslu.
Tehnologije
QA Tester
Pozitivno
Privatno zdravstvo, redovna isplata, nema rada prekovremena , veoma dobra oprema za rad, kolegijalni ljudi, dobra atmosfera za rad. Odlicna organizacija termine za odmore, mogucnost ici na poslovna putovanja.
Zamerke
niska plata za taj sektor , menadzment nezna sta radi. Preveliko eksperimentisanje sa novim tehnologijama ne postoji, teambuilding akcije ne postoje u sustini. sve u svemu ne preporucujem ovu it kompaniju.
Customer Support
Pozitivno
Dobro za pocetnike i oni koji zele da se afirmisu u customer support rolama
Zamerke
Previse neorganizovanosti. Cesta promena ljudi u timovima.
Customer support
Pozitivno
rad od kuće, nije potrebno previse znanja za poziciju
Zamerke
previše mala plata, za ovakvu poziciju, generalno loši radni uslovi, nepotizam, nedostatak slobodnog vremena, slabe ili nikakve mogućnosti napredovanja, uglavnom napreduju oni koji su u dobrim odnosima sa šefom, a ne oni koji to zasližuju, loš menadžment i sve u svemu prilično loša pozicija
Tehnologije
Scrum Master
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Poznavanje SAFe, Scrum-a
- Hipoteticka situaciona pitanja
- Poznavanje uloga u scrumu
- Resavanje trenutnih problema u timu
Technical Support Agent
Pozitivno
U ovoj kompaniji mozete usavršiti vase multitasking sposobnosti, savladati rad u dinamicnom okruzenju i stresnim okolnostima. Takodje, imate mogućnost da radite na nekom stranom jeziku koji govorite, te i taj jezik mozete usavršiti. Na ovoj poziciji sam naucila puno novih stvari o IT-u.
Zamerke
Jedna od najvecih zamerki jeste nedostatak komunikacije izmedju supervizora/nadredjenih i zaposlenih.
Tehnologije
Global services
Pozitivno
Nema. Sve sto bi moglo da spadne pod pozitivno su stvari koje se podrazumevaju kao osnovno - Redovna plata i privatno zdravstveno.
Zamerke
Pocevsi od nove zgrade, kampusa koji ne pruza osnovne uslove za rad poput ispravne ventilacije do sigurnosnih stvari kao sto su varnicenje kablova, uticnica i omanjeg pozara u server sobi koja se nalazi u kancelariji gde radi minimum 15 ljudi. Prozori su zakljucani, a ventilacija i klimatizacija ne pruzaju ni izbliza dovoljno svezeg vazduha da su ljudi poceli da dobijaju zdravstvene probleme. Menadzeri kao i Facility tim su svesni toga i nista ne preduzimaju po tom pitanju iako se na stotine zaposlenih zalilo. Mikromenadzment, nepotizam i mobing na najvisem nivou. Zakon o radu se primenjuje selektivno, zavisi od menadzera. Sanse za napredovanje i usavrsavanje minimalne, skoro nepostojece. Vecina internih oglasa koji izlaze su lazni jer je to mesto vec popunjeno preko veze. Konstantna zvanicna i nezvanicna blokiranja promene tima i konkurisanja na otvorene pozicije koja traju i po godinu ipo dana. Kada su implementirali rad od kuce zbog epidemije, nisu ponudili nikakvu refundaciju troskova za internet, a isplacivanje prevoza je ukinuto. Sramno. Ako ce ista unistiti ovu kompaniju to je srpski menadzment sa svojom poslovnom politikom kao da je drzavna firma ili neki STR Micko.
Tehnologije
Tech support analyst
Pozitivno
Privatno zdravstveno. Redovna primanja. Odlična organizacija termina za odmore. Od nas se ne zahteva niti ima potrebe da se išta radi van okvira radnog vremena. Odlična organizacija posla. Bez prekovremenog rada ako se i desi plaćen je u potpunosti. Odlična oprema za rad. Maksimalno korektan odnos od strane menadžmenta koji se trudi da izadje u susret zahtevima zaposlenih kada god je to moguće. Odlična prilika za ljude bez iskustva.
Zamerke
Ne konkurentna primanja. Ne zainteresovanost da se kadrovi zadrže i dalje motivišu. Bez mogućnosti da se dalje usavršava i napreduje. Konstantne promene procedura u radu. Preuzimanje poslova drugih timova koji se gase ili kako bismo to rekli poslovnim jezikom integracija. Fruktoacija ljudi koja se odvija po principu ode 12 dođe 5 Ne postoje bonusi, nagrade i druge stimulacije. Team Building koji se organizuje jednom u 4 meseca svaki zaposleni plaća za sebe.
Tehnologije
Help desk
Pozitivno
Ok je za pocetnike
Zamerke
Menadzment jako jako los, vise nema konkursa za napredovanje nego ubacuju ljude koje poznaju. Tim lideri neprofesionalni, ogovaraju radnike, namestaju otkaze, ne poseduju znanje za rad i poznavanje procedura. Ne izalaze nikad u susret agentima, gledaju sto vise da ih iskoriste. Niko dobio pohvalu bez obzira koliko kvalitetno radi, ali ne daj boze da se nacini najmanja moguca greska, odmah je tu neko da iskritikuje toliko i uvelica.
Data Analyst
Pozitivno
Bio sam clan tima u kojem se jasno znalo koje BI alate smemo da koristimo, na koji nacin da komuniciramo sa internim i eksternim licima i sta i kada ucimo. Menadzer je sve jasno definisao i kontrolisao da se ne podvuce ni najmanji propust. Ljudi u timu su menjani kao na traci, zato sto su plate bile ispod trzisnih, ali to nije sputavalo duh onih koji su ostali ili menadzera da se zauzme da se povecaju uslovi kako bi fluktuacija bila manja.
Zamerke
Velika fluktuacija... Konstantno obucavanje novih kolega koji se zadrze u timu ne duze od 6 meseci. Mobing na svakom koraku. Jako neprofesionalno ophodjenje prema svakome ko iznese konstruktivne kritike na racun trenutnog neefikasnog rada u timu ili pokusa da predje iz tima u tim. Naizgled mogucnost menjanja tima nakon 18 meseci, koja je privid. Menadzer je dao usmenu i pismenu preporuku za prelazak u drugi tim na seniorsku poziciju, ali onog trena kad su ga zvali da to potvrdi da bi se transfer i ostvario, odlucio je da podeli sa drugim menadzerom kako za uzvrat zeli da HR dodeli prvo novog clana pa tek onda ja kao stari clan mogu da napustim tim. Epilog je pritisak direktora celog sektora da napustim firmu, sto sam i uradio, zato sto nije pozeljno to sto zelim da napustim tim kako bih radio na drugim tehnologijama dok mi ne nadju zamenu (a zapravo zamena se trazi tek kada neko napusti tim, te je ultimatum dat koji je doveo do toga da napustim firmu, i trazilo se da odgovorim na opsiran mejl u preko 10 stavki + pitanja zasto napustam tim i zasto bi me podrzali u toj nameri - naravno sve se to trazilo kada sam vec dobio ponudu drugog tima da predjem, a imao sam odobrenje menadzera da predjem u isti, ali je stopirano s pomenutim obrazlozenjem). Mehanizmi koji se koriste kao mobing elementi su jezivi, ali sa druge strane dosta govore o onome sto se dozvoljava u okviru firme.