
NCR Voyix
Iskustva
Seevice desk agent, English language
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Software Engineer
Pozitivno
Dobri uslovi, malo stresa odličan menadžer i kolege, zanimljivi projekti
Zamerke
Malo starije tehnologije
Junior SRE engeener
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Okretanje stringa u pythonu ili c, osnovne komande u linuxu i windowsu, neka osnovna pitanja o mreznim protokolima i mrezama. Sve zaista na osnovnom nivou.
IT Inside Sales Specialist
Pozitivno
TImovi su ono sto ovu kompaniju drzi i dalje tu gde jeste. Ljudi su jako srdacni i voljni da pomognu (lower/mid level management).
Zamerke
Upper management je jako lose organizovan, kao sto je verovatno situacija u svim korporacijama. Zaposleni na junior, medior pa cak i nekim senior pozicijama se smatraju jako potrosnom robom, a tako se sa njima i postupa.
QA Tester
Pozitivno
Redovna plata
Zamerke
Neorganizovanost
Technical Associate
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 20 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Da li si razumeo opis posla u potpunosti?
Backend Software Engineer
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Nešto o SQL i NoSQL bazama, kao i poređenje
- Da li znam šta je Dependency Injection u ASP.NET Core-u
- Http status kodovi
Network support
Pozitivno
Redovna plata, veliki plus za CV.
Zamerke
Nema napredovanja, mala plata, ne postoje nikakvi programi za edukaciju.
Technical support agent
Pozitivno
U ovoj kompaniji može dosta toga da se nauči, naročito kada se radi u call centru, s obzirom na to da svakog dana na pozivima saznaješ nešto novo i učiš da se snalaziš u raznim situacijama. Pozitivna strana je konstantna upotreba stranih jezika, što dovodi do značajnog povećanja komunikativnih i jezičkih sposobnosti. Nakon rada u ovoj kompaniji, naučila sam da budem snalažljivija i razvila sam multitiasking, odnosno mogućnost obavljanja više stvari istovremeno.
Zamerke
Veoma se teško napreduje i menadžment ne vodi dovoljno računa o svojim zaposlenima. Problematičan je bio i rad u tri smene, a naročito rad u noćnoj smeni mesec dana povezano, kao i rad vikendima.
Incident Management Agent
Pozitivno
Odlican kolektiv Prijava Redovna plata
Zamerke
Slabe mogucnosti napredovanja