NCR Voyix
Iskustva
Customer Support
Pozitivno
Ne treba puno tehničkog znanja, stabilna kompanija, redovna primanja.
Zamerke
Napredovanje je po sistemu ko je bolji sa šefom, standardna korporacija gde si samo broj, lako zamenljiv broj, ne ceni se trud i zalaganje, ni ne trude se da zadrže kvalitetne ljude.
Help Desk Specialist
Pozitivno
Redovna plata, sve po zakonu.
Zamerke
Plata mala u odnosu na slična radna mesta u drugim firmama. Posao se graniči sa izrabljivanjem. Svi ovi ljudi koji daju pozitivne utiske su na višim pozicijama gde je priča drugacija. A doći dotle je gotovo nemoguće ako nisi imao mnogo mnogo sreće u zivotu, jer kompetencija nije bitna uopšte.
Wal-Mart Agent L2
Pozitivno
- Redovna plata, prijavljen na pun iznos sa noćnim radom, radom na praznik, slava, OT itd... I sve se korektno plaća. - Lak dogovor za godišnji odmor. - Odlična atmosfera za rad. - Privatno osiguranje u Delta Generali pored obaveznog državnog, plaća se samo 30% učešća. - Mogućnost napredovanja unutar tima zagarantovana ukoliko zaista radiš, želiš da radiš i imaš znanje. Naravno da ne može da se napreduje ukoliko "krivinariš". - Kuhinja :) - Menadžment fleksibilan za rad od kuće.
Zamerke
- HR i Payroll krajnje nekompetentni, kašnjenje sa zdravstvenim knjižicama, računaju bolovanje kada ga nemaš ili računaju više bolovanja nego što si imao, znaju da zakinu za rad na državni praznik - ali se sve kompenzuje ukoliko uočiš na platnom listiću i otvoriš HR case (nekad se čeka i do 2 meseca zbog nekompetentnosti). - Izuzetno se teško napreduje ako treba da se napusti team i da se pređe u neki drugi, prepušten na milost i nemilost HR-u.
Help desk agent level 1
Pozitivno
Sve se plaća. Plata nikad ne kasni. Kolege su super. Privatno zdravstveno osiguranje, ali radnik plaća 30% usluge koju iskoristi.
Zamerke
Slabe prilike za napredak, napreduje se preko veze. Smene su jako naporne (često se radi od 14 do 22h i od 22h do 6h) i u zavisnosti od tima mogu biti različite. Na radnom mestu stvari se uglavnom svode na telefonski razgovor i često se čupaju kablovi i slično. Manje se radi sa softverom, ali i to zavisi od tima do tima. Ima dosta ljudi koji su slabi, lošije znaju jezik i posao, a primaju istu platu. Ima timova koji se ubijaju od posla, a neki drugi gledaju filmove i imaju istu platu.
Software Release Management
Pozitivno
"Navedi zbog čega je dobro raditi u ovoj kompaniji." Dobro je jer treba na svojoj koži da iskusite sve što spada pod izrekom "Srpska posla..". Ako nemate nikakvog IT iskustva, snaćićete se, ako imate, zaboravite to što ste znali jer NCR ekosistem je ozbiljan sklop i terminologija i tehničko znanje koje steknete nećete moći da iskoristite u 99% kompanija u budućnosti, stoga neka Vam ovo bude odskočna daska. Privatno zdravstveno, redovna primanja, sve regulisano zakonom. Odlično životno iskustvo!
Zamerke
Teška radna atmosfera jer menadžment često ne zna ni 10% posla koji rade ljudi koje oni trebaju da vode. Problem nas, naših ljudi generalno je to što kada dobijemo nešto, ne umemo da cenimo. Svi pričaju kako treba da imamo neka prava, kako je "preko" ovako ili onako, a to je sve prazna priča. Suština je da je firma loše organizovana, sve je politika i igranje igrica, retko ko vrednuje kvalitet i požrtvovanost. Naučite što možete o odnosu sa ljudima, tehničko znanje i gledajte da odete dalje.
Help Desk Agent
Pozitivno
Plata je redovna, za naše uslove rekla bih pristojna, prijavljena sam od prvog dana kada sam se na određeno zaposlila preko Trizme, plaćena obuka, obezbeđeno osiguranje itd.
Zamerke
Najbolje je reći da govorite samo jedan strani jezik, jer u suprotnom, za iste pare će vam uvaliti po nekoliko account-a, bez pitanja, jer to se kao podrazumeva. Napreduju ljudi koji sa šefovima idu na puš pauze, zapošljavaju se prijatelji, rođaci, sve preko reda, a znanje engleskog je kriminalno. Užasne smene, previše pritiska bez ikakve potrebe, menadžmentu si samo broj, nema suštine već samo forme, ljudi koji sebi daju svakakva ovlašćenja bez osnova za to.
US IC
Pozitivno
Prijava od prvog minuta, na pun iznos. Prijatna i profesionalna radna atmosfera, sjajni mentori, mogućnost napredovanja.
Zamerke
Smenski rad (vezano konkretno za tim/14-22h).
Business analyst
Pozitivno
Redovna primanja, mogućnost rada od kuće, plaćeni prekovremeni rad.
Zamerke
Smenski rad, nemogućnost napredovanja, nemogućnost povišica, nema nikakvih beneficija, slab opseg učenja.
(Marko M.)
Help Desk
Pozitivno
Ok plata za Srbiju, cirka 500eu
Zamerke
Rad u smenama, najcesce 14-22
Technical support specialist
Pozitivno
Siguran posao, dobra je plata, kolege su zaista dobre, ali prosto posao je takav da je kao na traci. Realno gledano, možda je malo teže, ali obzirom kakvi sve poslovi postoje, zaista se ne bunim. Na super mestu, poštuju se ljudi.
Zamerke
Malo više beneficija bi bilo bolje, na primer pristup teratanama, dobijanje popusta za kupovine negde, takođe ne postoji administrativna zabrana, neko veće povećanje plate s vremena na vreme, možda u poređenju sa statistikom i zalaganjem. Mala mogućnost napredovanja, ako imaš sreće napreduješ, ako nemaš, onda tu si gde si. Posle nekog vremena ili daš otkaz ili napreduješ. Smenski rad je ok, ali prosto nemogućnost uticanja na vreme kad bi hteo da radiš, je malo smor.