NCR Voyix
Iskustva
NOC Specialist
Pozitivno
Ugovor za stalno, redovna plata, privatno zdravstveno osiguranje (uz malu doplatu).
Zamerke
Mnogo toga, od mikromenadžmenta i gomilanja nekompetentnih šefova u jako malim timovima, do neispravnosti alata, esencijalnih za obavljanje svakodnevnih zadataka. Klanovi. Mala plata, izrabljivački sistem rada, firma uzima poslove koje ljudi ne mogu da postignu da obave. Rad je kao na proizvodnoj traci. Nedostatak zdrave komunikacije između menadžmenta i zaposlenih. Birokratija vlada i sve je samo ne inženjerski rad.
Business Analyst
Odbio/la ponudu
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
(Dusan D.)
Agent tehničke podrške
Pozitivno
Svi zakonski propisi ispoštovani, rad na praznik i noćni rad dodatno plaćeni, dinamično okruženje, puno ljudi.
Zamerke
1000 ljudi 1000 ćudi, na svakakve se naleće; teško do promene pozicije.
Help Desk Representative (III)
Pozitivno
Redovna plata, poštuje se pauza i radno vreme.
Zamerke
Prvo napreduju ljudi koji imaju vezu, a onda oni koji zaslužuju.
(Boris V.)
Senior Remote Customer Engineer
Pozitivno
Sigurna i stabilna kompanija u kojoj dosta može da se nauči o korporativnim praksama.
Zamerke
Niska plata i malo prostora za inovacije.
Walmart Helpdesk Agent
Pozitivno
Kolegijalnost, dobar tim i mentori, procedure. Preporučujem svakome ko je bez posla, sa srednjom školom i bez IT iskustva.
Zamerke
Stalno proširenje obima posla bez nadoknade, smenski rad i slabe šanse da se napreduje.
Software Engineer
Pozitivno
Redovna plata, pozitivna radna atmosfera, prijatne kolege, putovanja u zavisnosti od radnog mesta. Super priča za početak radne karijere i za poslove koji nisu IT.
Zamerke
Prijavio sam se na oglas za jednu poziciju, dobio da radim nesto potpuno drugo. Klasična korporacija u kojoj ne možeš da napreduješ brzo, povećanje plate je mizerno. Ne trude se da zadrže dobre i vredne radnike, velike nesuglasice unutar samih sektora kompanije. Previše nadobudnih "srpskih šefova"...
Help Desk Agent lvl2
Pozitivno
Veliki sistem i dobro početno iskustvo. Mnogo zaposlenih i atmosfera opuštena, ljudi iz raznoraznih sfera. Nije dosadno :). Posao jeste zaglupljujući ali je dinamičan i može da bude vrlo stresan (zavisi od tima). Smene mogu da budu zeznute, pogotovo kad se rotiraju na mesečnom nivou (1. 2. 3. smena). Plata je ok za taj posao i za neki početak. Nauče se neki procesi i discipline kojih nema kod nas u kompanijama, a koji mogu da budu korisni za dalje.
Zamerke
Mali šraf u velikom sistemu. Liči na velike kompanije iz američkih filmova sa kubikalima. Ovde je uglavnom office space. Plata je ok za taj posao, ali je opet mala da bi sa njom moglo da se živi. Nema prostora za napredovanje, osim ako se prijaviš na neki oglas kao i svi ostali. Mada može da se prebaci iz tima u tim pa se nekako napreduje u tom smislu. Smenski rad je najteži, pogotovo noćne smene.
Customer Support
Pozitivno
Ne treba puno tehničkog znanja, stabilna kompanija, redovna primanja.
Zamerke
Napredovanje je po sistemu ko je bolji sa šefom, standardna korporacija gde si samo broj, lako zamenljiv broj, ne ceni se trud i zalaganje, ni ne trude se da zadrže kvalitetne ljude.
Help Desk Specialist
Pozitivno
Redovna plata, sve po zakonu.
Zamerke
Plata mala u odnosu na slična radna mesta u drugim firmama. Posao se graniči sa izrabljivanjem. Svi ovi ljudi koji daju pozitivne utiske su na višim pozicijama gde je priča drugacija. A doći dotle je gotovo nemoguće ako nisi imao mnogo mnogo sreće u zivotu, jer kompetencija nije bitna uopšte.