O kompaniji
279
Iskustva
199
Plate
1
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 72%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Arhiva | Iskustvo
06.09.2018
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Ne treba puno tehničkog znanja, stabilna kompanija, redovna primanja.

Zamerke

Napredovanje je po sistemu ko je bolji sa šefom, standardna korporacija gde si samo broj, lako zamenljiv broj, ne ceni se trud i zalaganje, ni ne trude se da zadrže kvalitetne ljude.

Korisno? 83
Arhiva | Iskustvo
31.08.2018
2 Ne preporučuje

Help Desk Specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, sve po zakonu.

Zamerke

Plata mala u odnosu na slična radna mesta u drugim firmama. Posao se graniči sa izrabljivanjem. Svi ovi ljudi koji daju pozitivne utiske su na višim pozicijama gde je priča drugacija. A doći dotle je gotovo nemoguće ako nisi imao mnogo mnogo sreće u zivotu, jer kompetencija nije bitna uopšte.

Korisno? 4
Arhiva | Iskustvo
23.05.2018
4 Preporučuje

Wal-Mart Agent L2

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

- Redovna plata, prijavljen na pun iznos sa noćnim radom, radom na praznik, slava, OT itd... I sve se korektno plaća. - Lak dogovor za godišnji odmor. - Odlična atmosfera za rad. - Privatno osiguranje u Delta Generali pored obaveznog državnog, plaća se samo 30% učešća. - Mogućnost napredovanja unutar tima zagarantovana ukoliko zaista radiš, želiš da radiš i imaš znanje. Naravno da ne može da se napreduje ukoliko "krivinariš". - Kuhinja :) - Menadžment fleksibilan za rad od kuće.

Zamerke

- HR i Payroll krajnje nekompetentni, kašnjenje sa zdravstvenim knjižicama, računaju bolovanje kada ga nemaš ili računaju više bolovanja nego što si imao, znaju da zakinu za rad na državni praznik - ali se sve kompenzuje ukoliko uočiš na platnom listiću i otvoriš HR case (nekad se čeka i do 2 meseca zbog nekompetentnosti). - Izuzetno se teško napreduje ako treba da se napusti team i da se pređe u neki drugi, prepušten na milost i nemilost HR-u.

Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
20.03.2018
3 Ne preporučuje

Help desk agent level 1

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sve se plaća. Plata nikad ne kasni. Kolege su super. Privatno zdravstveno osiguranje, ali radnik plaća 30% usluge koju iskoristi.

Zamerke

Slabe prilike za napredak, napreduje se preko veze. Smene su jako naporne (često se radi od 14 do 22h i od 22h do 6h) i u zavisnosti od tima mogu biti različite. Na radnom mestu stvari se uglavnom svode na telefonski razgovor i često se čupaju kablovi i slično. Manje se radi sa softverom, ali i to zavisi od tima do tima. Ima dosta ljudi koji su slabi, lošije znaju jezik i posao, a primaju istu platu. Ima timova koji se ubijaju od posla, a neki drugi gledaju filmove i imaju istu platu.

Korisno? 5
Arhiva | Iskustvo
05.03.2018
3 Preporučuje

Software Release Management

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

"Navedi zbog čega je dobro raditi u ovoj kompaniji." Dobro je jer treba na svojoj koži da iskusite sve što spada pod izrekom "Srpska posla..". Ako nemate nikakvog IT iskustva, snaćićete se, ako imate, zaboravite to što ste znali jer NCR ekosistem je ozbiljan sklop i terminologija i tehničko znanje koje steknete nećete moći da iskoristite u 99% kompanija u budućnosti, stoga neka Vam ovo bude odskočna daska. Privatno zdravstveno, redovna primanja, sve regulisano zakonom. Odlično životno iskustvo!

Zamerke

Teška radna atmosfera jer menadžment često ne zna ni 10% posla koji rade ljudi koje oni trebaju da vode. Problem nas, naših ljudi generalno je to što kada dobijemo nešto, ne umemo da cenimo. Svi pričaju kako treba da imamo neka prava, kako je "preko" ovako ili onako, a to je sve prazna priča. Suština je da je firma loše organizovana, sve je politika i igranje igrica, retko ko vrednuje kvalitet i požrtvovanost. Naučite što možete o odnosu sa ljudima, tehničko znanje i gledajte da odete dalje.

Korisno? 3
Arhiva | Iskustvo
13.11.2017
3

Help Desk Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata je redovna, za naše uslove rekla bih pristojna, prijavljena sam od prvog dana kada sam se na određeno zaposlila preko Trizme, plaćena obuka, obezbeđeno osiguranje itd.

Zamerke

Najbolje je reći da govorite samo jedan strani jezik, jer u suprotnom, za iste pare će vam uvaliti po nekoliko account-a, bez pitanja, jer to se kao podrazumeva. Napreduju ljudi koji sa šefovima idu na puš pauze, zapošljavaju se prijatelji, rođaci, sve preko reda, a znanje engleskog je kriminalno. Užasne smene, previše pritiska bez ikakve potrebe, menadžmentu si samo broj, nema suštine već samo forme, ljudi koji sebi daju svakakva ovlašćenja bez osnova za to.

Korisno? 6
Arhiva | Iskustvo
26.09.2017
5 Preporučuje

US IC

Trenutno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijava od prvog minuta, na pun iznos. Prijatna i profesionalna radna atmosfera, sjajni mentori, mogućnost napredovanja.

Zamerke

Smenski rad (vezano konkretno za tim/14-22h).

Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
08.06.2017
2 Ne preporučuje

Business analyst

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna primanja, mogućnost rada od kuće, plaćeni prekovremeni rad.

Zamerke

Smenski rad, nemogućnost napredovanja, nemogućnost povišica, nema nikakvih beneficija, slab opseg učenja.

Korisno? 4
Arhiva | Iskustvo
26.05.2017

(Marko M.)

3 Preporučuje

Help Desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Ok plata za Srbiju, cirka 500eu

Zamerke

Rad u smenama, najcesce 14-22

Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
06.04.2017
4 Preporučuje

Technical support specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Siguran posao, dobra je plata, kolege su zaista dobre, ali prosto posao je takav da je kao na traci. Realno gledano, možda je malo teže, ali obzirom kakvi sve poslovi postoje, zaista se ne bunim. Na super mestu, poštuju se ljudi.

Zamerke

Malo više beneficija bi bilo bolje, na primer pristup teratanama, dobijanje popusta za kupovine negde, takođe ne postoji administrativna zabrana, neko veće povećanje plate s vremena na vreme, možda u poređenju sa statistikom i zalaganjem. Mala mogućnost napredovanja, ako imaš sreće napreduješ, ako nemaš, onda tu si gde si. Posle nekog vremena ili daš otkaz ili napreduješ. Smenski rad je ok, ali prosto nemogućnost uticanja na vreme kad bi hteo da radiš, je malo smor.

Korisno? 0