O kompaniji
376
Iskustva
272
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 68%

Menadžment kompanije

2.7

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3.1

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Arhiva | Intervju
05.04.2023
Negativno iskustvo

Business analyst

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Uživo intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Sastoji se iz 2-3 kruga, radi se matematika, excel i sql. Ukoliko ne prodjete neki krug ne dobija se nikakva informacija, javljaju se samo onima koji prodju dalje.
Korisno? 3
Arhiva | Iskustvo
02.04.2023
1

Field Service Coordinator

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

/

Zamerke

Work life balans nepostojeci, pokusaj napredovanja se sabotira od strane line managera, rigidnost, kultura firme toksicna, menadzment gura iskljucivo favorite

Korisno? 11
Arhiva | Iskustvo
30.03.2023
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

Finansijski Analiticar

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Veliki medjunarodni igrac.

Zamerke

Skrti na platama u Srbiji i na povecanju plata kada se napreduje. Menadzment u Srbiji je jako los. US su bolji samo zato sto su profesionalno orijentisani, ali i jedni i drugi ne dozvoljavaju napredovanje po radnom ucinku.

Tehnologije

Java SAP Jira PowerShell Zephyr Amazon Aurora Google AdWords Microsoft SQL Server
Korisno? 3
Arhiva | Intervju
29.03.2023
Pozitivno iskustvo

Help Desk Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije za poziciju help desk specijaliste u firmi NCR je bio veoma pozitivno iskustvo. Prvi korak je bio online razgovor, gde sam odgovarao na pitanja o mojim radnim iskustvima, sposobnosti i motivacija za rad u firmi. Nakon toga, bio sam pozvan na onsite razgovor sa menadzerom i leadom HR sluzbe, koji su bili jasni i direktni u svojim pitanjima. Bio sam impresioniran njihovim iskustvom i profesionalizmom. Oni su mi postavili dodatna pitanja da bi bolje razumeli moje iskustvo i profil. Nakon razgovora, bio sam obavesten da sam zaposlen za poziciju Help Desk Specialist. Celokupan proces selekcije je trajao manje od mesec dana ukljucivajuci overenje dokumentata kod notara i backround check.

Pitanja sa intervjua

  • Kako bi se nosili sa zahtevima korisnika koji nemaju dovoljno tehničkog znanja?
  • Kako biste rešili sukob sa korisnikom?
Korisno? 1
Arhiva | Intervju
28.03.2023
Pozitivno iskustvo

Help desk representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Brz proces selekcije, brzo se saznaje jesi li primljen ili ne, a jedino je posle haos oko prikupljanja dokumentacije koje ima dosta. Sve u svemu zene iz HR-a su bile korektne na razgovoru.
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
28.03.2023
2 Ne preporučuje

Help desk representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, postovanje zakona o radu, dupla dnevnica za rad za praznike, prijava od prvog radnog dana. Idealno za ljude s malo iskustva i kao odskocna daska za kasnije.

Zamerke

Premalo ljudstva, los menadzment, previse stresa i nemogucnost napredovanja kao sto se inicijalno obecava na razgvoorima za posao., menjanje smena malo malo, pa je vrlo tesko planirati bilo sta van posla.

Korisno? 8
Arhiva | Intervju
28.03.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Uživo intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Posle slanja CVa su me pozvali, prvi korak je bio odlazak u školu jezika i polaganje engleskog. Prvi deo je razgovor sa profesorom, a drugi pismeno polaganje. Odmah posle usmenog dela profesorka kaže koju ocenu ste dobili, ja sam dobila 9 što je maksimalna ocena. Minimalna ocena za prolaz je 6. Mislim da taj pismeni test niko ni ne pogleda posle. Nakon toga sam išla na intervju sa Trizmom, kratak razgovor i test opšteg tehničkog znanja (pitanja tipa šta se desi kada se uradi crtl C (bitno je odgovore pisati na engleskom)) i taj test niko ni ne pogleda, jer sam direkt nakon toga išla na razgovor sa supervizorima u mom timu. Tog popodneva su me pozvali da ponudom.
Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
28.03.2023
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

CallOne Ops Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Iskreno sam prezadovoljna, imam sjajan odnos sa kolegama, posao je dinamičan i interesantan, nije opterećujuć. Ima prosto za napredak i povišice. U poslu ima dosta multi taskinga, što meni vrlo leži i nikada mi nije dosadno, smena proleti. Što se tiče same kompanije, sve je vrlo fer i korektno, od uzimanja godišnjeg do iskustva dok sam bila na porodiljskom odsustvu. Dopada mi se hibridni rad, dok se nama sa malom decom izlazi u susret i dolazimo u ofis vrlo retko. Sam intervju je bio vrlo jednostavan, od intervjua do potpisa ugovora je prošlo 2 dana. Tu sam više od 3 godine i stvarno volim svoj posao.

Zamerke

Nemam zamerke, skroz mi se dopada ovaj tip posla, plata je okej s obzirom da se traži samo znanje engleskog jezika i ništa više, napreduje se spram zasluga, nisam primetila da je iko u našem timu u ove 3 godine koliko sam ovde, napredovao a da nije zaslužio. Primetim da dosta kolega ima zamerke, i da im se ne dopada ni posao ni kolege. Čak čujem i brojne loše komentare vezane za menadžment, ali ne delim to iskustvo uopšte i nije mi najjasnije odakle to nezadovoljstvo , i žao mi je što je tako.

Korisno? 1
Arhiva | Intervju
27.03.2023
Pozitivno iskustvo

Helpdesk Agent L1

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo ide HR, standardno. Nista specijalno ne pitaju. Zatim engleski, ocenjuje se verbalno i pisano znanje i na kraju tehnicki. Tehnicki su uglavnom osnovne stvari vezane za racunar poput sta je drajver sta je BSOD, RAM i ROM memorija
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
27.03.2023
3 Preporučuje

Helpdesk Agent L1

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Lako se upada u firmu. Potrebno je samo znanje engleskog. Plata je nesto niza od proseka za tu poziciju (69.000rsd) ali buduci da ne traze nikakvo iskustvo, sasvim okej.

Zamerke

Nema prostora za napredovanje, a ako se i malo uznapreduje, isti posao se radi samo za nesto vise para. Menadzment jako, jako los.

Tehnologije

Unix Windows Server Active Directory
Korisno? 3