O kompaniji
279
Iskustva
199
Plate
1
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 72%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Arhiva | Iskustvo
03.12.2019
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

IT HD Specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Redovna plata, dodatno zdravstveno, poštovanje pravila o pravima zaposlenih.

Zamerke

Užasan mikromenadžment. Napredovanje po rođačko-prijateljskoj liniji. Čest mobing i maltretiranje zaposlenih od strane direktnih pretpostavljenih. Loša atmosfera u timovima. Radni alati loši i onemogućavaju neometan rad, a sa druge strane se od zaposlenih očekuje da rade izvan svojih mogućnosti. Nedostatak iskrene komunikacije mikromenadžmenta i menadžmenta, koji se vidi u tome što se većina timova izrabljuje usled nedostatka pravih informacija. Plate su ispod svih nivoa u branši.

Korisno? 67
Arhiva | Iskustvo
28.11.2019
5 Preporučuje

QA Engineer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sjajna radna atmosfera, korektne kolege, dobri međuljudski odnosi. Menadžment maksimalno fer prema software i QA inženjerima. Sve što je rečeno je ispoštovano.

Zamerke

Bez zamerki.

Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
23.08.2019
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

NOC Specialist

Prethodno zaposlen/a na neodređeno

Pozitivno

Ugovor za stalno, redovna plata, privatno zdravstveno osiguranje (uz malu doplatu).

Zamerke

Mnogo toga, od mikromenadžmenta i gomilanja nekompetentnih šefova u jako malim timovima, do neispravnosti alata, esencijalnih za obavljanje svakodnevnih zadataka. Klanovi. Mala plata, izrabljivački sistem rada, firma uzima poslove koje ljudi ne mogu da postignu da obave. Rad je kao na proizvodnoj traci. Nedostatak zdrave komunikacije između menadžmenta i zaposlenih. Birokratija vlada i sve je samo ne inženjerski rad.

Korisno? 52
Arhiva | Intervju
16.05.2019
Negativno iskustvo

Business Analyst

Odbio/la ponudu

Intervju srednje težine

Kako je izgledao proces

Nakon prvog intervjua koji je bio sa dve osobe iz tima (test excel i engleski) i sa kojima sam imala vrlo pozitivno iskustvo, pozvali su me nakon mesec dana za sledeći krug, iako je rečeno najkasnije za nedelju dana. Razlog zašto je prošlo toliko vremena - devojka iz HR-a koja je trebalo da me nazove je bila na odmoru, što je prilično neozbiljno sa njihove strane. Sledeći krug bi podrazumevao skype razgovor sa nekim stranim menadžerom.
Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
09.05.2019

(Dusan D.)

4 Preporučuje

Agent tehničke podrške

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Svi zakonski propisi ispoštovani, rad na praznik i noćni rad dodatno plaćeni, dinamično okruženje, puno ljudi.

Zamerke

1000 ljudi 1000 ćudi, na svakakve se naleće; teško do promene pozicije.

Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
26.04.2019
4 Preporučuje

Help Desk Representative (III)

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Redovna plata, poštuje se pauza i radno vreme.

Zamerke

Prvo napreduju ljudi koji imaju vezu, a onda oni koji zaslužuju.

Korisno? 5
Arhiva | Iskustvo
12.03.2019
Potvrđen Linkedin identitet

(Boris V.)

3 Preporučuje

Senior Remote Customer Engineer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Sigurna i stabilna kompanija u kojoj dosta može da se nauči o korporativnim praksama.

Zamerke

Niska plata i malo prostora za inovacije.

Korisno? 48
Arhiva | Iskustvo
04.10.2018
3 Preporučuje

Walmart Helpdesk Agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno

Pozitivno

Kolegijalnost, dobar tim i mentori, procedure. Preporučujem svakome ko je bez posla, sa srednjom školom i bez IT iskustva.

Zamerke

Stalno proširenje obima posla bez nadoknade, smenski rad i slabe šanse da se napreduje.

Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
06.09.2018
2 Preporučuje

Software Engineer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, pozitivna radna atmosfera, prijatne kolege, putovanja u zavisnosti od radnog mesta. Super priča za početak radne karijere i za poslove koji nisu IT.

Zamerke

Prijavio sam se na oglas za jednu poziciju, dobio da radim nesto potpuno drugo. Klasična korporacija u kojoj ne možeš da napreduješ brzo, povećanje plate je mizerno. Ne trude se da zadrže dobre i vredne radnike, velike nesuglasice unutar samih sektora kompanije. Previše nadobudnih "srpskih šefova"...

Korisno? 9
Arhiva | Iskustvo
06.09.2018
3 Preporučuje

Help Desk Agent lvl2

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Veliki sistem i dobro početno iskustvo. Mnogo zaposlenih i atmosfera opuštena, ljudi iz raznoraznih sfera. Nije dosadno :). Posao jeste zaglupljujući ali je dinamičan i može da bude vrlo stresan (zavisi od tima). Smene mogu da budu zeznute, pogotovo kad se rotiraju na mesečnom nivou (1. 2. 3. smena). Plata je ok za taj posao i za neki početak. Nauče se neki procesi i discipline kojih nema kod nas u kompanijama, a koji mogu da budu korisni za dalje.

Zamerke

Mali šraf u velikom sistemu. Liči na velike kompanije iz američkih filmova sa kubikalima. Ovde je uglavnom office space. Plata je ok za taj posao, ali je opet mala da bi sa njom moglo da se živi. Nema prostora za napredovanje, osim ako se prijaviš na neki oglas kao i svi ostali. Mada može da se prebaci iz tima u tim pa se nekako napreduje u tom smislu. Smenski rad je najteži, pogotovo noćne smene.

Korisno? 3