NCR Voyix
Iskustva
Project Manager
Pozitivno
Sloboda u smislu niko te ne mikromenadzuje. Teško se dobija otkaz. Ako si bas budala dobićeš ga. To je mac sa dve oštrice jel ćeš onda imati u timu ljude koje daju samo 50% kapaciteta.
Zamerke
Loša povezanost senior menagment u Srbiji sa onim šta radiš za stakeholdere, mala uzana transparentnost u poslovanju. Sporo napredovanje. Dosta ljudi radi samo da im prodje vreme.
Tehnologije
Help desk representative
Pozitivno
Plata na vreme,privatno osiguranje
Zamerke
Mala plata,odnos menadžmenta prema zaposlenima ,napredovanje samo ako dobre kafe donosiš
AIM-ATM Incident Management
Pozitivno
Idalje sam na obuci koja vec traje dve nedelje i trajace jos dve. Za sada najkomplikovaniji deo su programi u kojima cemo raditi ali stvarno su svi i vise nego od pomoci a pogotovo dodeljeni trener. Svaka cast coveku kako zna da objasni. Imaju svi i strpljenja i razumevanja i osigurali su se da svi na obuci znamo da imamo uvek imamo kome da se obratimo za bilo sta. Jako transparentno i jasno. Opusteno i prijateljsko okruzenje, jedan od boljih timova. Za sada je kapacitet tima popunjen ali ako vidite u buducnosti da je otvorena pozicija preporucujem je. Relativno brzo se napreduje, ima ljudi koji primecuju vas trud i rad, cene ga i nagradjuju. Ovo cete verovatno svuda cuti ali jako jako jako zavisi iskustvo od toga u kakav cete tim upasti. Ja sam imala srece.
Zamerke
Klasika. U pitanju je korporacija gde ste samo broj sto se tice bilo koga van vaseg tima. Nocne smene su naravno minus ali i to je dodatno placeno. Samo 20 dana godisnjeg. U principu sve beneficije se dobijaju tek kada predjete na ugovor sa NCRom (kada istekne ugovor sa firmom preko koje ste se zaposlili M+,...sto je nakon oko 6 meseci). Tesko da cete upecati parking za zaposlene jer ima 400 mesta a 5000 zaposlenih. Nisu se bas pretrgli sa pocetnom platom. Morate bas da budete organizovani da bi ste uskladili i privatni zivot. Tesko je ali je moguce.
AIM-ATM Incident Management
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 8 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Nije bilo tehnickog intervjua
Service desk
Pozitivno
Benefiti + Kolegijalnost + Komznikacija između menadžmenta i zaposlenih ++ Fleksibilnost +++ Rad od kuće +++
Zamerke
Odnos plata sa inflacijom ------ Bonusi i uvećanje na 6-12+ meseci vrlo niski -10 Sklonost za unapređenja -- Realnost slike u vezi sa izazovima
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Koja su iskustva?
- Opiši svoja prethodna iskustva (na engleskom).
- Koja su tvoja očekivanja?
- Da li se vidiš u ovoj kompaniji u narednih 3-5 godina?
Software Support Specialist II in NCR Voyix
Pozitivno
Timski duh i kolegijalnost.
Zamerke
Kompanija je generalno loša. Reklamiraju se kao nekakva IT korporacija, dok je realnost da se većina poslova svodi na "gurni kabal", "stisni dugme" i "prestanite sa vikanjem". Ono što piše u ugovoru je nebitno u odnosu na pravila firme (tripuju da su u Atlanti). Radio jednom od boljih timova u firmi (Silver), koji je po sebi katastrofalan. Posao je bio donekle pristojan do odvajanja na Atleos i Voyix, kada su na više pozicije došli domaći ljudi sa mentalitetom šefčića iz veselih devedesetih. Tako se došlo do grubljih i finijih nepoštovanja Zakona o radu i sklopljenog ugovora, odnos prema zaposlenima se zasniva na privatnom odnosu sa nadređenima. Menadžerčići i "vođe timova" imaju dva vida ponašanja: "nemoj da me smaraš" ili "ovo je smak sveta", stvaraju se bespotrebne tenzije i povremeno se glumi ozbiljnost isključivo u cilju omalovažavanja zaposlenih koje nadređeni ne simpatišu ili žele da nateraju na davanje otkaza. Obraćanje HR-u služi za ubrzano napredovanje, jer po povlačenju pritužbe zaposleni postaje favorit menadzmenta. Gore rečeno se ne odnosi na eventualno dvoje ljudi iz menadzmenta čija je krilatica "ne zanima me", i sa kojima je saradnja vrlo jednostavna i nemanipulativna. Plata je ispod proseka, osnovica ne prelazi ni 70000, takođe se potpisuje odricanje firme od odgovornosti u slučaju zdravstvenih posledica kontinuiranog noćnog rada (spoji i preko 3 meseca).
Help desk representative
Pozitivno
Redovna plata, hibridno radno vreme
Zamerke
Kompanija koja na pocetku prica da ima visoke standarde, a zaposljava ljude bez zavrsenog fakulteta i znanja odredjenog jezika. Tim lideri imaju manje znanje engleskog od svih zaposlenih, ali na intervjuu ti isti lideri "proveravaju" znanje jezika. Ljudi koji od 1.dana pricaju kako smo porodica i kako su uvek tu da pomognu, a ne odgovore na pitanje po 3 dana. Nerealne smene, menjanje smena dan unapred, slanje poruka van radnog vremena o menjanju smena. Javno ismevanje pojedinih zaposlenih dok nisu prisutni. Mogucnost napredovanja gotovo da ne postoji. Zaobici u sirokom luku.
Help desk
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja vezana za struku
Help desk
Pozitivno
Brinu o zaposlenima, kampus je ogroman u njemu ima stvarno sve.
Zamerke
Radno vreme je uzasno, nemoguce je dogovoriti se sa kolegama ili supervozorima za zamenu smene. Konkretno u mom timu atmosfera je bila jako zavidna takmicarski su svi nastrojeni.... Jako malo timskog rada iako ne mogu da kazem da ga nema. Ukoliko radite dobro i ukoliko ste vredni ocekujte jos posla, testiraju vam granice.