NCR Voyix
Iskustva
IT Helpdesk
Pozitivno
Plata ne kasni i kancelarije su moderne.
Zamerke
Jako izvestaceni odnosi lidera prema poslu. Veliki broj stvari koje se dogovore a u odredjenom trenutku ne odgovaraju kompaniji se ne postuju. Preterana striktnost u stvarima koje se zahtevaju od zaposlenih dok sa druge strane oni svoje delove dogovora koje zaposleni od njih ocekuju da ispune cesto ne ispunjavaju i time pokazuju svoje licemerje.
Sales manager
Pozitivno
Oprema koju imamo na raspolaganju je nova i dovoljno snazna da podrzi sve sto nas posao zahteva. Menadzment je korektan.
Zamerke
Iskreno, nemam zamerke.
Tehnologije
Agent tehnicke podrske
Pozitivno
Dobra atmosfera, prijateljski nastrojeni ljudi, moderno okruženje, čiste i uredne prostorije
Zamerke
Previše posla za platu, velika striktnost i strogost
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Lepo radno okruženje i moderna oprema, dosta mogućnosti unutar firme da se menjaju pozicije
Zamerke
Slabo se napreduje sa platom ako niste menadžer ili neka slična viša pozicija
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta je računar
- Kako bi pristupio nekom problemu
Software Engineer
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Java detaljno
- veb servisi rest soap
- frontend malo
- arhitektura malo
PS Software Engineer II
Pozitivno
okej za pocetak karijere
Zamerke
preslaba mogucnost napredovanja i premala povecanja plate na godisnjem nivou
Tehnologije
Data Science Engineer
Pozitivno
Lako pomeranje na druge pozicije, posle 18 meseci. Moguce je potpuno promeniti karijeru unutar firme. Pre svega preporucijem mladjim osobama koje zele da napreduju u karijeri i sticu iskustvo
Zamerke
Jedini nacin da dobijete neko vece povecanje plate je da promeniti tim. Postoji glass sealing sto se tice napredovanja
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 8 nedelja