NCR Voyix
Iskustva
Account Support Analyst II
Pozitivno
Konkretno za ovu poziciju radi se od kuće. Plata je pristojna.
Zamerke
Sporo se napreduje, najvažnije je kakav je menadžment.
Help Desk Representative
Pozitivno
Odlični uslovi za rad, izuzetno kvalitetne i udobne Herman Miller stolice. Svakog četvrtka imamo "Fun Thursday", kada dobijamo razne poslastice, zdrave kolače i voće. Mogućnost rada od kuće dva dana nedeljno. Tim odličan, starije kolege su veoma raspoložene da pomognu, tim lideri opušteni i voljni da izađu u susret vrednim agentima.
Zamerke
Relativno niske plate. Posao ponekad ume da bude naporan kada ima mnogo poziva tokom smene a pri tom je bitna brzina tj. što kraće trajanje poziva.
Team Leader
Pozitivno
Plata na vreme, privatno zdravstveno osiguranje, 40h radne nedelje.
Zamerke
Plata ispod proseka u odnosu na konkurentske firme, jako teško napredovanje van okvira tima, previse pushbacka oko promena koje bi donele samo benefite timu/kompaniji generalno.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Help Desk Representative
Pozitivno
Iskustvo je pozitivno, obuka od mesec dana, kolege koje su spremne da pomognu i veoma su druželjubive, ne gaji se negativna energija. Nadređeni su sasvim okej i Tim Lideri koji su posebno dobri, uvek uskoče u pomoć i određeni se trude oko svojih ljudi, Supervizori bar iz mog iskustva korektni sa rasporedom, nemam previše komunikaciju sa njima, ali kad imam korektna je.
Zamerke
Realno plate za ovu poziciju bi trebali biti malo veće.
IT support
Pozitivno
Organizacija i zalaganje menadžera za potrebe pojedinca. Plata i obim posla
Zamerke
Sporo napredovanje
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Mreže
Help Desk Representative
Pozitivno
Odličan tim, odlični uslovi u kancelariji za rad, rad od kuće dva dana nedeljno
Zamerke
Plata bi mogla biti malo veća
Help Desk Representative / Aloha
Pozitivno
U timu u kom sam su ljudi super i uvek spremni da pomognu i izadju u susret, posebno tim lideri. Privatno zdravstveno je skroz korektno uz ucesce 10%.
Zamerke
Bonusi ne postoje, povisice takodje, mogucnost napredovanja gotovo nikakva (i to je opcija tek posle 18 meseci rada), kroz 2-3 meseca se prodje skoro sve i posle se vrte isti problemi u krug i postaje monotono i dosatno.
Tehnologije
Hardware Data Center Technical Support Specialist
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Da sam menadzer firme, sta bih promenila u firmi?
- Gde vidim sebe za godinu dana? Kako sam uspela da resim probleme, konkretno na radnim zadacima? Verovatno je bilo jos par pitanja,ali ne mogu da se setim.