
NCR Voyix
Iskustva
AIM-ATM Incident Management
Pozitivno
Idalje sam na obuci koja vec traje dve nedelje i trajace jos dve. Za sada najkomplikovaniji deo su programi u kojima cemo raditi ali stvarno su svi i vise nego od pomoci a pogotovo dodeljeni trener. Svaka cast coveku kako zna da objasni. Imaju svi i strpljenja i razumevanja i osigurali su se da svi na obuci znamo da imamo uvek imamo kome da se obratimo za bilo sta. Jako transparentno i jasno. Opusteno i prijateljsko okruzenje, jedan od boljih timova. Za sada je kapacitet tima popunjen ali ako vidite u buducnosti da je otvorena pozicija preporucujem je. Relativno brzo se napreduje, ima ljudi koji primecuju vas trud i rad, cene ga i nagradjuju. Ovo cete verovatno svuda cuti ali jako jako jako zavisi iskustvo od toga u kakav cete tim upasti. Ja sam imala srece.
Zamerke
Klasika. U pitanju je korporacija gde ste samo broj sto se tice bilo koga van vaseg tima. Nocne smene su naravno minus ali i to je dodatno placeno. Samo 20 dana godisnjeg. U principu sve beneficije se dobijaju tek kada predjete na ugovor sa NCRom (kada istekne ugovor sa firmom preko koje ste se zaposlili M+,...sto je nakon oko 6 meseci). Tesko da cete upecati parking za zaposlene jer ima 400 mesta a 5000 zaposlenih. Nisu se bas pretrgli sa pocetnom platom. Morate bas da budete organizovani da bi ste uskladili i privatni zivot. Tesko je ali je moguce.
AIM-ATM Incident Management
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 8 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Nije bilo tehnickog intervjua
Service desk
Pozitivno
Benefiti + Kolegijalnost + Komznikacija između menadžmenta i zaposlenih ++ Fleksibilnost +++ Rad od kuće +++
Zamerke
Odnos plata sa inflacijom ------ Bonusi i uvećanje na 6-12+ meseci vrlo niski -10 Sklonost za unapređenja -- Realnost slike u vezi sa izazovima
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Koja su iskustva?
- Opiši svoja prethodna iskustva (na engleskom).
- Koja su tvoja očekivanja?
- Da li se vidiš u ovoj kompaniji u narednih 3-5 godina?
Software Support Specialist II in NCR Voyix
Pozitivno
Timski duh i kolegijalnost.
Zamerke
Kompanija je generalno loša. Reklamiraju se kao nekakva IT korporacija, dok je realnost da se većina poslova svodi na "gurni kabal", "stisni dugme" i "prestanite sa vikanjem". Ono što piše u ugovoru je nebitno u odnosu na pravila firme (tripuju da su u Atlanti). Radio jednom od boljih timova u firmi (Silver), koji je po sebi katastrofalan. Posao je bio donekle pristojan do odvajanja na Atleos i Voyix, kada su na više pozicije došli domaći ljudi sa mentalitetom šefčića iz veselih devedesetih. Tako se došlo do grubljih i finijih nepoštovanja Zakona o radu i sklopljenog ugovora, odnos prema zaposlenima se zasniva na privatnom odnosu sa nadređenima. Menadžerčići i "vođe timova" imaju dva vida ponašanja: "nemoj da me smaraš" ili "ovo je smak sveta", stvaraju se bespotrebne tenzije i povremeno se glumi ozbiljnost isključivo u cilju omalovažavanja zaposlenih koje nadređeni ne simpatišu ili žele da nateraju na davanje otkaza. Obraćanje HR-u služi za ubrzano napredovanje, jer po povlačenju pritužbe zaposleni postaje favorit menadzmenta. Gore rečeno se ne odnosi na eventualno dvoje ljudi iz menadzmenta čija je krilatica "ne zanima me", i sa kojima je saradnja vrlo jednostavna i nemanipulativna. Plata je ispod proseka, osnovica ne prelazi ni 70000, takođe se potpisuje odricanje firme od odgovornosti u slučaju zdravstvenih posledica kontinuiranog noćnog rada (spoji i preko 3 meseca).
Help desk representative
Pozitivno
Redovna plata, hibridno radno vreme
Zamerke
Kompanija koja na pocetku prica da ima visoke standarde, a zaposljava ljude bez zavrsenog fakulteta i znanja odredjenog jezika. Tim lideri imaju manje znanje engleskog od svih zaposlenih, ali na intervjuu ti isti lideri "proveravaju" znanje jezika. Ljudi koji od 1.dana pricaju kako smo porodica i kako su uvek tu da pomognu, a ne odgovore na pitanje po 3 dana. Nerealne smene, menjanje smena dan unapred, slanje poruka van radnog vremena o menjanju smena. Javno ismevanje pojedinih zaposlenih dok nisu prisutni. Mogucnost napredovanja gotovo da ne postoji. Zaobici u sirokom luku.
Help desk
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja vezana za struku
Help desk
Pozitivno
Brinu o zaposlenima, kampus je ogroman u njemu ima stvarno sve.
Zamerke
Radno vreme je uzasno, nemoguce je dogovoriti se sa kolegama ili supervozorima za zamenu smene. Konkretno u mom timu atmosfera je bila jako zavidna takmicarski su svi nastrojeni.... Jako malo timskog rada iako ne mogu da kazem da ga nema. Ukoliko radite dobro i ukoliko ste vredni ocekujte jos posla, testiraju vam granice.
IT Helpdesk
Pozitivno
Plata ne kasni i kancelarije su moderne.
Zamerke
Jako izvestaceni odnosi lidera prema poslu. Veliki broj stvari koje se dogovore a u odredjenom trenutku ne odgovaraju kompaniji se ne postuju. Preterana striktnost u stvarima koje se zahtevaju od zaposlenih dok sa druge strane oni svoje delove dogovora koje zaposleni od njih ocekuju da ispune cesto ne ispunjavaju i time pokazuju svoje licemerje.
Sales manager
Pozitivno
Oprema koju imamo na raspolaganju je nova i dovoljno snazna da podrzi sve sto nas posao zahteva. Menadzment je korektan.
Zamerke
Iskreno, nemam zamerke.