
Sitel SBA d.o.o. Beograd
Iskustva
Agent podrske
Pozitivno
Redovna isplata zarade i privatno zdravstveno osiguranje
Zamerke
Malo vise treba da gledaju na ljude i da postuju radnu snagu, vise poslovnosti u smislu da se ne gleda ko je sa kim dobar nego ko kakve rezultate daje i da svedu ocekivanja od ljudi na realna. Ne moze se insistirati i na kvantitetu i na visokom kvalitetu u isto vreme, jer je nerealno za taj tip posla i taj presing. Suvise visoki ciljevi i ocekivanja zadati.
Call centar agent
Pozitivno
Redovna plata
Zamerke
Sem redovne plate koja je medju najnizima za ovaj posao, ne nude nista konkretno, stalno zaposljavaju jer se niko ne zadrzava dugo osim ako nema vezu da bi mu produzili ugovor za stalno ili da bi napredovao
Customer Support Representative
Pozitivno
Pristojna kompenzacija za rad koji ne zahteva preterano visok nivo specijalizacije. Relativno uspešno organizovan workflow i postojanje prostorija za odmor.
Zamerke
Nema napredovanja,ljudi koji rade godinama imaju platu kao juniori, povremena pasivna agresija menadžmenta, rad vikendom a odmor u toku radne nedelje, što komplikuje work-life balance
Tehnologije
Customer Support Representative
Pozitivno
Redovna plata iako je premala (65 hiljada), mlada i okej ekipa na poslu (osim menadzmenta), besplatno zdravstveno posle 6 meseci
Zamerke
konstantno izrabljivanje radnika i ocajni uslovi rada,konstante provere i evaluacije, konstanta potreba da se dodje do sumanuthh kvota (KPI), zastarela oprema, ovde treba da ide samo ako nema drugih opcija, slobodni dani su nasumicni a ne vikend, nikakav balans izmedju karijere i privatnog zivota.
Tehnologije
Speech analyst
Pozitivno
Dobar tim i radno okruženje. Mogućnost fleksibilnog radnog vremena, kao i rad od kuce. Nakon 6 meseci rada se dobija privatno zdravstveno osiguranje. Takodje postoji mogućnost napredovanja i učenja raznih stvari na poslu.
Zamerke
Kako tim raste i ima vise zaposlenih, menadžeri imaju manje vremena da se posvete svakom ponaosob, ali inače, sve je korektno sa njihove strane.
Customer support agent
Pozitivno
Privatno zdravstveno osiguranje
Zamerke
Izuzetno neprofesionalan menadzment tim (The Body Shop kampanja). Velika vecina istog upada na pozicije menadzmenta na konto bracnih/prijateljskih veza (mogucnost napredovanja 0). Konstantan pritisak u toku osmo casovne smene da se obavljaju zadatci koji fizicki (manjak zaposlenih iz ocitih razloga), i tehnicki (neki zadatci jednostavno zahtevaju detaljniji pristup) nisu moguci da se obave u periodu u kom menadzment tim ocekuje, cak bih rekao da neki od menadzera i uzivaju u teranju drugih na rad (i sto je vas deo posla i sto nije). HR tim prilicno nezainteresovan da saslusa zaposlene, bar ove na nizim pozicijama.
Tehnologije
Agent korisničke podrške
Pozitivno
Redovna plata
Zamerke
Nepotizam. Mala plata. Mobing. Ogromna količina posla nesrazmerna broju zaposlenih. Nestručan menadžment.
Technical Support Specialist
Pozitivno
Rad od kuce Godisnji odmor Privatno zdravstveno osiguranje Prijatne kolege Oprema za rad
Zamerke
Nedovoljan broj radnika Kolicina posla Menadzment Nejasan put napredovanja
Tehnologije
Technical Support Engineer
Pozitivno
Stabilna internacionalna kompanija sa velikim klijentima koji posluju na svetskom trzistu. Servisni centar okrenut ka pruzanju podrske krajnjim korisnicima. Timovi su organizovani po klijentima ima i vecih i manjih. Uglavnom su mladi ljudi i dinamicna je atmosfera. Mogucnost napredovanja na tim lidersku poziciju. Postoji dug proces detaljne obuke za nove zaposlene. Kolege su uglavnom otvorene i dostupne za saradnju i podrsku u nepredvidjenim situacijama. Od benefita nude fitpass, privatno zdravstveno, povremeni bonus u zavisnosti od poslovanja. Uvecanje plate na godisnjem nivou. Rad od kuce.
Zamerke
Stresan posao i zahtevan. Korisnici mogu biti naporni i teski za saradnju. Potrebno je jako dobro vladati engleskim jezikom jer korisnici pricaju mnogo razlicitih naglasaka i dijalekata. Posao vremenom postaje monoton pa nije za duze staze. Plvremeno je potrebno raditi prekovremeno. Razlicite smene koje nekad obuhvataju i vikend.
Tehnologije
Customer support
Pozitivno
Mogućnost rada od kuće. Redovna plata.
Zamerke
Radila sam za The Body Shop kampanju za Britansko tržište. Svako je imao pravo na pola sata pauze za ručak i 15 min male pauze. Za svo ostalo vreme od nas se očekivalo da sve vreme uzimamo pozive. Nije bilo prava na pauzu izmedju poziva, sem ako se ne uključimo da koristimo pauzu od 15 min koja se odbrojavala u sekund. Tim je bio užasno neorganizovan, dešavalo se da se jednostavno niko ne odaziva na pozive kad je agent na liniji i treba mu potvrda nekog nadređenog. Plata je bila mala u odnosu na obim posla koji se zahtevao.