
Sitel SBA d.o.o. Beograd
Iskustva
Customer support
Pozitivno
Redovna isplata.
Zamerke
Tehnicki slaba oprema koja neomogucava stabilan rad. Losa organizacija unutar firme koja ne doprinosi sveukupnom napretku u firmi, kao i svakodnevnoj komunikaciji. Kratke pauze tokom radnog vremena tokom kojim ponekad moras biti dostupan. Slabe plate. Nikakva podrska od strane nadleznih u ekstremnim slucajevima sa klijentima.
customer support representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako vidite sebe u ovom poslu i kako bi ste resili problem/poteskocu koji bi ste imalli sa korisnikom? U kojim situacijama biste se obratili nadredjenom za pomoc?
customer support representative
Pozitivno
Razgovor za posao i cela organizacia protekla bas onako kao st je u informativnom mail-u objasnjeno. osoblje Hr-a veoma pozitivno, prijateljski i ljubazno nastrojeno.
Zamerke
Suvise visok target koji retko koji zaposleni moze da ispuni u potpunosti. Vise se tezi kolicini odradjenih tiketa nego kvalitetu iako se se sve vreme prividno insistira i na kvalitetu. Naravno da zbog obima posla i pravila odredjene kompanije nije moguce ispuniti oba u potpunosti.
Podrška
Odbio/la ponudu
Kako je izgledao proces
Customer Support Agent
Pozitivno
Razvoj socijalnih vestina, ucenje o novim tehnologijama i razvoju blockchain i crypto tehnologije,jako dobra plata za standarde Juzne Srbije
Zamerke
Previse prijateljskih veza u promocijama na vise pozicije, sto utice na stagnaciju ostalih ljudi
Customer support
Pozitivno
Dobar kolektiv i menadzment
Zamerke
Povremeno ostajanje prekovremeno
Technical Support Agent
Pozitivno
Pozitivna radna atmosfera, sjajne kolege.
Zamerke
Nemogućnost napredovanja, plata ne raste.