
Yettel d.o.o. Beograd
Iskustva
Customer support & sales officer- call center agent
Pozitivno
Redovna plata, regres, markica za prevoz, telefon na korišćenje.
Zamerke
Klanovi, veze i vezice, rodbinske preporuke, ogovaranja, napredovanje pojedinaca koji nisu nikakav potencijal, sputavanje pojedinaca koji javno iznose svoje mišljenje, prevelika očekivanja, konstantni pritisak, višegodišnji rad na određeno, mala plata.
System manager
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Team leader pozicija u tehnici
Pozitivno
Mogućnost napredovanja i usavršavanja, dobra radna atmosfera, napredna tehnologija i odlični benefiti.
Zamerke
Postoje situacije gde zaposleni nisu cenjeni za njihov rad ili su tretirani kao vrlo zamenjivi.
Korisnik nije naveo poziciju
Pozitivno
Ime kompanije, iskustvo, profesionalci od kojih se može mnogo naučiti, unapređivanje znanja u kome pomaže kompanija, briga o zaštiti životne sredine, benefiti rada u kompaniji, komunikacija sa stranim kompanijama i kolegama iz oblasti IT/Teleco koje sarađuju sa Telenorom, mogućnost napredovanja uz znanje tehnike, usavršavanje veština potrebnih za funkcionisanje unutar kompanije.
Zamerke
Laktanje od strane nekompetentnih kolega koje nažalost prolazi, i pritom se ne sankcioniše od strane nadređenih. Svojatanje tuđih dostignuća i prikazivanje kao svojih u cilju napretka u karijeri što kvalitetne ljude koji ne znaju da se postave u tim situacijama gura u stranu, a otvara prostor za napredak ljudima bez ikakvih kvaliteta i rezultata. Mada to je manje više u svakoj kompaniji, bitno je kako se ko proda. ;)
BCC Representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju težak
Trajalo je 15 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Standardna pitanja o očekivanju plate, šta znam o kompaniji, da li znam za koju poziciju su me pozvali (uzet sam iz baze a nisam konkurisao za tu poziciju), gde vidim sebe, itd...