Zemun
Zemun: Cara Dušana 212
02.03.2025.
OBLAK TEHNOLOGIJE je vodeći sistem integrator na tržištu koji neprestano stvara nove mogućnosti za inovacije i rast. Svoju tehnološku ekspertizu sticali smo preko 20 godina. Od početka nas vode iste ideje. One su vodilja u svemu što radimo: u projektima, u odnosu sa klijentima, u našim internim odnosima. One definišu kako doživljavamo sebe i svet oko sebe. Fokusirani smo da budemo iznad izazova i ograničenja.
Beležimo veliki rast na tržištu, pa samim tim i rast naših timova, a u ovom trenutku smo u potrazi za članom tima: Help Desk tehničar
Naš Help Desk tehničarje odgovoran za pružanje tehničke podrške korisnicima, rešavanje problema vezanih za hardver, softver i mrežne resurse, kao i održavanje tehničke infrastrukture. Ova pozicija zahteva brzo reagovanje na prijavljene tehničke smetnje i efikasno rešavanje istih, kao i implementaciju dodatnih parametara putem telefonskih poziva, email-a i ostalih kanala komunikacije.
Kao član našeg tima, tvoja sposobnost da prepoznaš i razumeš potrebe naših korisnika biće ključna. Zajedno sa timom, radićete na tome da stvorite okruženje u kojem naši korisnici mogu da se oslanjaju na vas u svim tehničkim pitanjima. Naša misija je da korisnicima pružimo ne samo tehničku pomoć, već i prijateljski, strpljiv pristup koji ostavlja pozitivan utisak.
Redovne aktivnosti:
- Prijem i rešavanje tehničkih problema korisnika: Prvi kontakt korisnika sa IT timom putem telefona, emaila-a ili internog sistema za podršku (tiketing sistem).
- Analiza i dijagnostikovanje problema: Analiza prijavljenih tehničkih problema i njihovo rešavanje u najkraćem mogućem roku, a sve u skladu sa ugovorenim obavezama.
- Instalacija i podešavanje opreme: Instalacija operativnih sistema, aplikacija, podešavanje računara, perifernih uređaja, kao i mrežnih resursa.
- Podrška korisnicima: Obuka korisnika za korišćenje softverskih alata, sistema i novih tehnologija.
- Ažuriranje i održavanje baze podataka: Praćenje istorije prijava problema, rešavanje i dokumentovanje svih aktivnosti u internim sistemima za praćenje.
- Praćenje performansi sistema: Proaktivno praćenje i rešavanje potencijalnih problema sa mrežnim i IT infrastrukturnim resursima.
- Održavanje inventara IT opreme: Praćenje stanja opreme i obezbeđivanje inventara kada je to potrebno, kao i pravovremeno izveštavanje.
- Popravka i zamena hardverskih komponenti: Dijagnostikovanje i popravka kvarova na hardverskim komponentama.
Kvalifikacije:
- Srednje ili visoko obrazovanje u oblasti računarstva, informacionih tehnologija ili sličnog usmerenja
- Iskustvo u radu sa korisnicima i pružanju tehničke podrške
- Poznavanje osnovnih IT sistema i aplikacija (Windows, Linux, Office paket, mreže)
- Poznavanje osnovnih principa mrežnih tehnologija (TCP/IP, VPN, DNS, DHCP)
- Poznavanje engleskog jezika
- Vozačka dozvola B kategorija (aktivan vozač)
Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da Vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu selekcije, možemo kontaktirati u narednom periodu, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom. Svi podaci biće arhivirani u našoj bazi podataka i biće dostupni samo saradnicima u HR procesu.
U proces selekcije će biti uključeni samo kandidati koji ispunjavaju tražene uslove, a svi kandidati koji prođu administrativnu selekciju biće obavešteni o krajnjem ishodu.
Upoznaj kompaniju
Svoju tehnološku ekspertizu sticali smo preko 18 godina. Od početka nas vode iste ideje. One su vodilja u svemu što radimo: u projektima, u odnosu sa klijentima, u našim internim odnosima. One definišu kako doživljavamo sebe i svet oko sebe.
Širok spektar usluga koje konstantno unapređujemo, i eksperti sa vrhunskim znanjem koji su vam uvek na raspolaganju deo su pristupa koji nas je učinio ključnim tržišnim partnerom tokom svih ovih godina i učinio da konstantno rastemo. Mi vam obećavamo da možemo još više. Iznad svakog izazova.
Oblak je vaš partner u integraciji jer se brzo prilagođavamo, inovativno pristupamo rešavanju problema i, najvažnije – preuzimamo odgovornost za svaki korak naše saradnje. Objedinjujemo softverska i hardverska rešenja u jedan jedinstven sistem koji brzo i efikasno unapređuje svako poslovanje. Projektujemo, implementiramo i održavamo ta rešenja u skladu sa vašim potrebama, i svakom klijentu u svakom trenutku posvećujemo punu pažnju jer se samo tako pronalazi najefikasnije IT rešenje.
Menadžment kompanije
Beneficije
Balans karijere i privatnog života
Timska atmosfera
Zadovoljstvo projektima
Mogućnost napredovanja
Iskustvo o radu
Software Engineer
Pozitivno
Odlično radno okruženje. Svi su pozitivni i pružaju podršku. Fer odnosi i kvalitetan rad.
Zamerke
Nema
Software Engineer
System Administrator
Preporuke se učitavaju...