Oglasi za posao Help Desk tehničar

Zemun

Zemun: Cara Dušana 212

02.03.2025.

Linux VPN DNS Windows intermediate

OBLAK TEHNOLOGIJE je vodeći sistem integrator na tržištu koji neprestano stvara nove mogućnosti za inovacije i rast. Svoju tehnološku ekspertizu sticali smo preko 20 godina. Od početka nas vode iste ideje. One su vodilja u svemu što radimo: u projektima, u odnosu sa klijentima, u našim internim odnosima. One definišu kako doživljavamo sebe i svet oko sebe. Fokusirani smo da budemo iznad izazova i ograničenja.

Beležimo veliki rast na tržištu, pa samim tim i rast naših timova, a u ovom trenutku smo u potrazi za članom timaHelp Desk tehničar

Naš Help Desk tehničarje odgovoran za pružanje tehničke podrške korisnicima, rešavanje problema vezanih za hardver, softver i mrežne resurse, kao i održavanje tehničke infrastrukture. Ova pozicija zahteva brzo reagovanje na prijavljene tehničke smetnje i efikasno rešavanje istih, kao i implementaciju dodatnih parametara putem telefonskih poziva, email-a i ostalih kanala komunikacije.

Kao član našeg tima, tvoja sposobnost da prepoznaš i razumeš potrebe naših korisnika biće ključna. Zajedno sa timom, radićete na tome da stvorite okruženje u kojem naši korisnici mogu da se oslanjaju na vas u svim tehničkim pitanjima. Naša misija je da korisnicima pružimo ne samo tehničku pomoć, već i prijateljski, strpljiv pristup koji ostavlja pozitivan utisak.

Redovne aktivnosti:

  • Prijem i rešavanje tehničkih problema korisnika: Prvi kontakt korisnika sa IT timom putem telefona, emaila-a ili internog sistema za podršku (tiketing sistem).
  • Analiza i dijagnostikovanje problema: Analiza prijavljenih tehničkih problema i njihovo rešavanje u najkraćem mogućem roku, a sve u skladu sa ugovorenim obavezama.
  • Instalacija i podešavanje opreme: Instalacija operativnih sistema, aplikacija, podešavanje računara, perifernih uređaja, kao i mrežnih resursa.
  • Podrška korisnicima: Obuka korisnika za korišćenje softverskih alata, sistema i novih tehnologija.
  • Ažuriranje i održavanje baze podataka: Praćenje istorije prijava problema, rešavanje i dokumentovanje svih aktivnosti u internim sistemima za praćenje.
  • Praćenje performansi sistema: Proaktivno praćenje i rešavanje potencijalnih problema sa mrežnim i IT infrastrukturnim resursima.
  • Održavanje inventara IT opreme: Praćenje stanja opreme i obezbeđivanje inventara kada je to potrebno, kao i pravovremeno izveštavanje.
  • Popravka i zamena hardverskih komponenti: Dijagnostikovanje i popravka kvarova na hardverskim komponentama.

Kvalifikacije:

  • Srednje ili visoko obrazovanje u oblasti računarstva, informacionih tehnologija ili sličnog usmerenja
  • Iskustvo u radu sa korisnicima i pružanju tehničke podrške
  • Poznavanje osnovnih IT sistema i aplikacija (Windows, Linux, Office paket, mreže)
  • Poznavanje osnovnih principa mrežnih tehnologija (TCP/IP, VPN, DNS, DHCP)
  • Poznavanje engleskog jezika
  • Vozačka dozvola B kategorija (aktivan vozač)

Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da Vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu selekcije, možemo kontaktirati u narednom periodu, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom. Svi podaci biće arhivirani u našoj bazi podataka i biće dostupni samo saradnicima u HR procesu.

U proces selekcije će biti uključeni samo kandidati koji ispunjavaju tražene uslove, a svi kandidati koji prođu administrativnu selekciju biće obavešteni o krajnjem ishodu.

Upoznaj kompaniju

O Kompaniji Iskustva Plate

Svoju tehnološku ekspertizu sticali smo preko 18 godina. Od početka nas vode iste ideje. One su vodilja u svemu što radimo: u projektima, u odnosu sa klijentima, u našim internim odnosima. One definišu kako doživljavamo sebe i svet oko sebe.

Širok spektar usluga koje konstantno unapređujemo, i eksperti sa vrhunskim znanjem koji su vam uvek na raspolaganju deo su pristupa koji nas je učinio ključnim tržišnim partnerom tokom svih ovih godina i učinio da konstantno rastemo. Mi vam obećavamo da možemo još više. Iznad svakog izazova.


Oblak je vaš partner u integraciji jer se brzo prilagođavamo, inovativno pristupamo rešavanju problema i, najvažnije – preuzimamo odgovornost za svaki korak naše saradnje. Objedinjujemo softverska i hardverska rešenja u jedan jedinstven sistem koji brzo i efikasno unapređuje svako poslovanje. Projektujemo, implementiramo i održavamo ta rešenja u skladu sa vašim potrebama, i svakom klijentu u svakom trenutku posvećujemo punu pažnju jer se samo tako pronalazi najefikasnije IT rešenje.

5 100%

Menadžment kompanije

5

Beneficije

5

Balans karijere i privatnog života

5

Timska atmosfera

5

Zadovoljstvo projektima

5

Mogućnost napredovanja

4

Iskustvo o radu

Iskustvo
16.09.2024
5 Preporučuje

Software Engineer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Odlično radno okruženje. Svi su pozitivni i pružaju podršku. Fer odnosi i kvalitetan rad.

Zamerke

Nema

Korisno? 0

Software Engineer

1 plata
1.000
Prosečna neto plata
min
1.000
Prosek i medijana
1.000
max
1.000

System Administrator

1 plata
980
Prosečna neto plata
min
980
Prosek i medijana
980
max
980

Preporuke se učitavaju...