HelloWorld logo
26.10.2021. ·
6 min

HELLOWORLD – Stara duša, novo telo!

Bojan Stanković Bojan Stanković

HelloWorld je ove godine proslavio svoj 6. rođendan, a uskoro će i 7. Da smo kenguri imali bismo već 60 godina! Pošto su to ozbiljne godine, vreme je da mudrost koju smo stekli iskoristimo za unapređenja i početak nove faze razvoja.

IT (R)evolucija

2015. pokrenuli smo prvi domaći sajt posvećen isključivo IT zapošljavanju. Pokrenut je iz čistog entuzijazma grupice zaljubljenika u nove tehnologije koja je tražila način kako da olakša život svima koji traže posao u IT industriji.

Danas je HelloWorld platforma posvećena IT zajednici sa najvećom posetom kada su u pitanju domaći IT portali, sa najviše registrovanih korisnika i najvećim brojem oglasa za posao. Istovremeno, najveća smo baza profila kompanija i recenzija koje o radu u tim kompanijama ostavljaju bivši i sadašnji zaposleni (uključujući iskustva sa intervjua za posao i informacije o platama).

Na HelloWorld-u radi posvećeni tim koji danas broji više od 20 članova, čiji je zadatak da bude svakodnevna podrška tebi koji čitaš ove redove i svim našim korisnicima, da nijedno pitanje ne ostane neodgovoreno, da svi servisi funkcionišu besprekorno, da na sajtu uvek bude najveći mogući broj prilika za zaposlenje, da putem platforme za recenzije budemo centralni vodič u izboru karijere, da podižemo transparentnost domaćeg tržišta rada i činimo generalno Srbiju boljim mestom za rad kada je u pitanju IT industrija.

U prethodnom periodu smo značajno pojačali našu redakciju, a naš blog obara rekorde čitanosti iz meseca u mesec, kao mesto na kome IT-jevci mogu da pronađu relevantne informacije i savete o zapošljavanju, događajima i trendovima iz domaće i strane IT industrije. Stekli smo ekspertizu i u organizaciji događaja za IT-jevce, a rastući brojevi prisutnih u prethodnoj godini pokazuju da smo uspešno savladali izazov prelaska iz offline u online event okruženje.

Korisnike držimo kao malo vode na dlanu

U svemu što radimo vodimo se ciljem da olakšamo život našim korisnicima, - držimo ih kao malo vode na dlanu. Ova formulacija je upisana i u naš zvanični dokument o kompanijskim vrednostima i to je nešto sa čim nikada nema šale. Jednako kada je u pitanju junior koji se bori za svoje prvo zaposlenje, jednako i kada je u pitanju senior koji puno opuštenije dolazi kod nas da baci pogled na vesti i recenzije o poslodavcima. Jednako kada je u pitanju IT-jevac programer i IT-jevac ne-programer, jednako kada vodimo beskonačne razgovore sa poslodavcima zašto nam integritet i sama svrha postojanja platforme ne dozvoljava da obrišemo nijedan negativan komentar o kompaniji.

Naš je cilj da na isti način i sve IT kompanije tretiraju svoje zaposlene! Zbog toga smo dostupni i svim poslodavcima koji neguju dobre prakse kada su u pitanju uslovi zapošljavanja, kako bismo promocijom pozitivnih primera menjali sliku domaćeg tržišta IT zapošljavanja. Sa 100 najpoželjnijih IT poslodavaca u Srbiji smo nedavno uspostavili i partnerski odnos, pa naši korisnici uvek o njima mogu da saznaju sve putem Premium profila na našem sajtu.

Imajući u vidu put koji smo prešli u prethodnih sedam godina, kao i naše ambiciozne planove za budućnost, prethodnu godinu smo proveli u kreiranju osnove za dalji razvoj i unapređenja našeg sistema. U okviru toga, danas ti predstavljamo novi vizuelni identitet našeg brenda, novi izgled sajta i nove funkcionalnosti, koje treba da budu osnova za kontinuirana unapređenja i sve novo što ćemo omogućiti svim našim korisnicima u narednim mesecima i godinama.

Novi logo – Veći, lepši, moderniji

Prethodni logo je tu bio sa nama od početka (i ostaće zauvek u našim srcima). Sada je došao momenat za njegov redizajn kako bismo i vizuelno ispratili evoluciju našeg brenda i sve što je on postao za korisnike tokom prethodnih godina. Sa našim partnerima iz agencije Design Buro, tražili smo najbolji način da se kroz vizuelni identitet vidi ono ko smo mi, da se uklopi sve što sam već iznad pomenuo o našim vrednostima, pa još da se tome doda trajna orijentacija ka trendovima i inovaciji, jer smo - kao uostalom i naši korisnici - zaluđenici za IT, digitalne tehnologije i novitete. Dodatno, iako se trudimo da se uvek dobro zezamo i u komunikaciji sa našim korisnicima negujemo “pristup sa dušom” - jer smo i mi pre svega ljudi, robote (još) ne pravimo - mi sada već postojimo dosta dugo i kao lider na tržištu smo sigurni da imamo iskustvo koje je potrebno za rešavanje problema sa kojima se svi oni suočavaju. Na kraju, nismo zanemarili ni onaj tradicionalni marketinški zahtev da želimo da logo bude lako uočljiv i jasno čitljiv, gde god i u bilo kom formatu da se pojavi.

Pred tobom se nalazi rezultat tog višemesečnog promišljanja i rada. Logotip je sada više u skladu sa trendovima u modernom dizajnu, a grafički elementi zadržavaju jasnu vezu sa prethodnim vizuelnim identitetom i oslikavaju njegovu evoluciju. Boje su upečatljivije i prilagođenije za digital, što oduvek i jeste naše matično okruženje.

Novi sajt – Jednostavnije za upotrebu nego ikada

Naša zvezda vodilja prilikom izmena na sajtu je bila da maksimalno unapredimo korisničko iskustvo u skladu sa svim onim što su nam korisnici rekli o svojim potrebama. Trudili smo se da sve bude jasnije, preglednije i jednostavnije za korišćenje. Evo samo kratkog spiska šta je sve drugačije od danas:

  • Novi vizuelni identitet brenda je primenjen na ceo sajt
  • Uz nove boje, imamo i novi zvanični font (nadam se da ti Poppins bar malo olakšava čitanje ovih redova)
  • Svi delovi sajta su pažljivo optimizovani i prilagođeni za mobilne uređaje
  • Pojednostavljena je upotreba pretrage oglasa uz zadržavanje svih funkcionalnosti
  • Unapređen je korisnički nalog za sve registrovane korisnike u skladu sa njihovim aktivnostima, pa je to sada postao jedan pravi lični sajt, na kome kandidat ima pregled svojih prijava, dokumenata, sačuvanih oglasa za posao, napisanih recenzija, zapraćenih kompanija, chat komunikacija sa kompanijama, kao i podešavanja mejling listi
  • Listing kompanija sada sadrži još više podataka nego pre i omogućava kandidatu da lako sortira poslodavce prema ocenama drugih kandidata ili broju oglasa za posao
  • Kategorije na blogu su osvežene, a navigacija je olakšana tako da možeš što pre da pronađeš ono što ti treba
  • Formulari za registraciju, prijavljivanje, unos plata i iskustava o radu i sa intervjua su pojednostavljeni i intuitivniji tako da omogućavaju dosledno i neprekinuto korisničko iskustvo

Sada još energičnije nastavljamo sa misijom da okupljamo IT zajednicu, podižemo transparentnost tržišta i efikasno spajamo kandidate i poslodavce, a sve sa vizijom da imamo domaće IT tržište rada u kojem transparentnost kompanije drži odgovornim i motiviše ih da postanu bolji poslodavci. Zato možeš da očekuješ još puno novih stvari uskoro. Hvala ti što nas pratiš sve ove godine, bez tebe kao korisnika ne bi bilo ni ove naše priče. Piši nam u komentarima šta ti se sviđa, a na čemu treba još da radimo, pa da zajedno postanemo još bolji!

P.S Ukoliko primetiš neki bug, piši nam kao i uvek na kontakt@helloworld.rs. Obećavam da tvoj trud neće proći nenagrađeno.😊

Pogledaj komentare
Bojan Stanković Bojan Stanković

Marketing strateg na sajtu HelloWorld.rs. Uvek u potrazi za rešenjima koja će olakšati život IT-jevcima u oblasti zapošljavanja. Politikolog na papiru, digitalac u duši. Voli da analizira, segmentira, meri i testira. Veruje u moć iskrenog razgovora, kao univerzalnog alata za sve probleme. Privatno sluša i gleda samo hitove, žanrovski neinhibiran.

Iz ove kategorije