O kompaniji
287
Iskustva
207
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 72%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Iskustvo
17.04.2023
1 Ne preporučuje

Custtomer Support L1

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Ljudi sa kojima se zblizis i povežeš do te mere da ti bude žao kad napuštas firmu, sto ideš. Naravno takvih je jako malo, ali ih ima. Tj. Bude!!!

Zamerke

Odakle poceti a nešto ne preskočiti… Plata užasno mala, priča o meritima i nekim povecanjima je najobičnija bajka i šarena laža. Nemogućnost promene smene, konstantno se radi od 14-22h, i ako nije to onda je neka polu noćna ili klasična noćna od 22-06. Nemaš život, ni privatni a ni socijalni! Užasna radna atmosfera, previše posla, stresa, procedura i pravila koja se menjaju na nedeljnom nivou. Tona opreme koja se podržava i stalno se dodaje nova i nikad dosta. 45 min pauze za smenu od 8h u kojih se ubraja sve ( toalet, cigareta,kafa,ručak ), u nekim timovima vam čak team lideri odredjuju kad ćete na pauzu za ručak! Pa ako niste jeli “na vreme” bićete ultra gladni dok ne docekate red za jelo, ne možete na cigaretu kad vi hoćete i zelite. Opšta tiranija! Zatim morate ozbiljno da kalkulisete sa vremenom i na stopericu sve da radite. Ako nestane pauze a ide vam se u vc….Strpite se! Konstantna presija, pritisak,jurnjava sa vremenom i poslom. Medjuljudski odnosi užasni, ako zelite da pregovarate i tražite veću platu. Moj savet ne pokusavajte, samo ćete se iznervirati. Fluktuacija ljudi nenormalna, danas radite sa nekim sutra nije više tu. Masovno se daju otkazi i zapošljavaju novi, da bi ste uhvatili korak sa poslom i bili funkcionalni potrebno je oko 3 meseca PAKLA I NERVNOG RASTROJSTVA! Tako da, daću vam jedan SAVET PRE SVIH SAVETA JE STO DALJE OD NCR-a. Štetno je po zdravlje!

Korisno? 18
Intervju
05.04.2023
Negativno iskustvo

Business analyst

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Uživo intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Sastoji se iz 2-3 kruga, radi se matematika, excel i sql. Ukoliko ne prodjete neki krug ne dobija se nikakva informacija, javljaju se samo onima koji prodju dalje.
Korisno? 3
Iskustvo
02.04.2023
1

Field Service Coordinator

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

/

Zamerke

Work life balans nepostojeci, pokusaj napredovanja se sabotira od strane line managera, rigidnost, kultura firme toksicna, menadzment gura iskljucivo favorite

Korisno? 9
Iskustvo
30.03.2023
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

Finansijski Analiticar

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Veliki medjunarodni igrac.

Zamerke

Skrti na platama u Srbiji i na povecanju plata kada se napreduje. Menadzment u Srbiji je jako los. US su bolji samo zato sto su profesionalno orijentisani, ali i jedni i drugi ne dozvoljavaju napredovanje po radnom ucinku.

Tehnologije

Java SAP Jira PowerShell Zephyr Amazon Aurora Google AdWords Microsoft SQL Server
Korisno? 2
Intervju
29.03.2023
Pozitivno iskustvo

Help Desk Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije za poziciju help desk specijaliste u firmi NCR je bio veoma pozitivno iskustvo. Prvi korak je bio online razgovor, gde sam odgovarao na pitanja o mojim radnim iskustvima, sposobnosti i motivacija za rad u firmi. Nakon toga, bio sam pozvan na onsite razgovor sa menadzerom i leadom HR sluzbe, koji su bili jasni i direktni u svojim pitanjima. Bio sam impresioniran njihovim iskustvom i profesionalizmom. Oni su mi postavili dodatna pitanja da bi bolje razumeli moje iskustvo i profil. Nakon razgovora, bio sam obavesten da sam zaposlen za poziciju Help Desk Specialist. Celokupan proces selekcije je trajao manje od mesec dana ukljucivajuci overenje dokumentata kod notara i backround check.

Pitanja sa intervjua

  • Kako bi se nosili sa zahtevima korisnika koji nemaju dovoljno tehničkog znanja?
  • Kako biste rešili sukob sa korisnikom?
Korisno? 1
Intervju
28.03.2023
Pozitivno iskustvo

Help desk representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Brz proces selekcije, brzo se saznaje jesi li primljen ili ne, a jedino je posle haos oko prikupljanja dokumentacije koje ima dosta. Sve u svemu zene iz HR-a su bile korektne na razgovoru.
Korisno? 0
Iskustvo
28.03.2023
2 Ne preporučuje

Help desk representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, postovanje zakona o radu, dupla dnevnica za rad za praznike, prijava od prvog radnog dana. Idealno za ljude s malo iskustva i kao odskocna daska za kasnije.

Zamerke

Premalo ljudstva, los menadzment, previse stresa i nemogucnost napredovanja kao sto se inicijalno obecava na razgvoorima za posao., menjanje smena malo malo, pa je vrlo tesko planirati bilo sta van posla.

Korisno? 8
Intervju
28.03.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Uživo intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Posle slanja CVa su me pozvali, prvi korak je bio odlazak u školu jezika i polaganje engleskog. Prvi deo je razgovor sa profesorom, a drugi pismeno polaganje. Odmah posle usmenog dela profesorka kaže koju ocenu ste dobili, ja sam dobila 9 što je maksimalna ocena. Minimalna ocena za prolaz je 6. Mislim da taj pismeni test niko ni ne pogleda posle. Nakon toga sam išla na intervju sa Trizmom, kratak razgovor i test opšteg tehničkog znanja (pitanja tipa šta se desi kada se uradi crtl C (bitno je odgovore pisati na engleskom)) i taj test niko ni ne pogleda, jer sam direkt nakon toga išla na razgovor sa supervizorima u mom timu. Tog popodneva su me pozvali da ponudom.
Korisno? 1
Iskustvo
28.03.2023
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

CallOne Ops Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Iskreno sam prezadovoljna, imam sjajan odnos sa kolegama, posao je dinamičan i interesantan, nije opterećujuć. Ima prosto za napredak i povišice. U poslu ima dosta multi taskinga, što meni vrlo leži i nikada mi nije dosadno, smena proleti. Što se tiče same kompanije, sve je vrlo fer i korektno, od uzimanja godišnjeg do iskustva dok sam bila na porodiljskom odsustvu. Dopada mi se hibridni rad, dok se nama sa malom decom izlazi u susret i dolazimo u ofis vrlo retko. Sam intervju je bio vrlo jednostavan, od intervjua do potpisa ugovora je prošlo 2 dana. Tu sam više od 3 godine i stvarno volim svoj posao.

Zamerke

Nemam zamerke, skroz mi se dopada ovaj tip posla, plata je okej s obzirom da se traži samo znanje engleskog jezika i ništa više, napreduje se spram zasluga, nisam primetila da je iko u našem timu u ove 3 godine koliko sam ovde, napredovao a da nije zaslužio. Primetim da dosta kolega ima zamerke, i da im se ne dopada ni posao ni kolege. Čak čujem i brojne loše komentare vezane za menadžment, ali ne delim to iskustvo uopšte i nije mi najjasnije odakle to nezadovoljstvo , i žao mi je što je tako.

Korisno? 1
Intervju
27.03.2023
Pozitivno iskustvo

Helpdesk Agent L1

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo ide HR, standardno. Nista specijalno ne pitaju. Zatim engleski, ocenjuje se verbalno i pisano znanje i na kraju tehnicki. Tehnicki su uglavnom osnovne stvari vezane za racunar poput sta je drajver sta je BSOD, RAM i ROM memorija
Korisno? 0