![NCR Voyix logo](/public/files/_thumbnail/company/31/100x100/thumb-03c0b881e02e9e6675448cda1f7c1e45f7c5b8f2cddd6c48855d3918e6811d03.png)
NCR Voyix
Iskustva
Custtomer Support L1
Pozitivno
Ljudi sa kojima se zblizis i povežeš do te mere da ti bude žao kad napuštas firmu, sto ideš. Naravno takvih je jako malo, ali ih ima. Tj. Bude!!!
Zamerke
Odakle poceti a nešto ne preskočiti… Plata užasno mala, priča o meritima i nekim povecanjima je najobičnija bajka i šarena laža. Nemogućnost promene smene, konstantno se radi od 14-22h, i ako nije to onda je neka polu noćna ili klasična noćna od 22-06. Nemaš život, ni privatni a ni socijalni! Užasna radna atmosfera, previše posla, stresa, procedura i pravila koja se menjaju na nedeljnom nivou. Tona opreme koja se podržava i stalno se dodaje nova i nikad dosta. 45 min pauze za smenu od 8h u kojih se ubraja sve ( toalet, cigareta,kafa,ručak ), u nekim timovima vam čak team lideri odredjuju kad ćete na pauzu za ručak! Pa ako niste jeli “na vreme” bićete ultra gladni dok ne docekate red za jelo, ne možete na cigaretu kad vi hoćete i zelite. Opšta tiranija! Zatim morate ozbiljno da kalkulisete sa vremenom i na stopericu sve da radite. Ako nestane pauze a ide vam se u vc….Strpite se! Konstantna presija, pritisak,jurnjava sa vremenom i poslom. Medjuljudski odnosi užasni, ako zelite da pregovarate i tražite veću platu. Moj savet ne pokusavajte, samo ćete se iznervirati. Fluktuacija ljudi nenormalna, danas radite sa nekim sutra nije više tu. Masovno se daju otkazi i zapošljavaju novi, da bi ste uhvatili korak sa poslom i bili funkcionalni potrebno je oko 3 meseca PAKLA I NERVNOG RASTROJSTVA! Tako da, daću vam jedan SAVET PRE SVIH SAVETA JE STO DALJE OD NCR-a. Štetno je po zdravlje!
Business analyst
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Field Service Coordinator
Pozitivno
/
Zamerke
Work life balans nepostojeci, pokusaj napredovanja se sabotira od strane line managera, rigidnost, kultura firme toksicna, menadzment gura iskljucivo favorite
Finansijski Analiticar
Pozitivno
Veliki medjunarodni igrac.
Zamerke
Skrti na platama u Srbiji i na povecanju plata kada se napreduje. Menadzment u Srbiji je jako los. US su bolji samo zato sto su profesionalno orijentisani, ali i jedni i drugi ne dozvoljavaju napredovanje po radnom ucinku.
Tehnologije
Help Desk Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako bi se nosili sa zahtevima korisnika koji nemaju dovoljno tehničkog znanja?
- Kako biste rešili sukob sa korisnikom?
Help desk representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Help desk representative
Pozitivno
Redovna plata, postovanje zakona o radu, dupla dnevnica za rad za praznike, prijava od prvog radnog dana. Idealno za ljude s malo iskustva i kao odskocna daska za kasnije.
Zamerke
Premalo ljudstva, los menadzment, previse stresa i nemogucnost napredovanja kao sto se inicijalno obecava na razgvoorima za posao., menjanje smena malo malo, pa je vrlo tesko planirati bilo sta van posla.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Uživo intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
CallOne Ops Agent
Pozitivno
Iskreno sam prezadovoljna, imam sjajan odnos sa kolegama, posao je dinamičan i interesantan, nije opterećujuć. Ima prosto za napredak i povišice. U poslu ima dosta multi taskinga, što meni vrlo leži i nikada mi nije dosadno, smena proleti. Što se tiče same kompanije, sve je vrlo fer i korektno, od uzimanja godišnjeg do iskustva dok sam bila na porodiljskom odsustvu. Dopada mi se hibridni rad, dok se nama sa malom decom izlazi u susret i dolazimo u ofis vrlo retko. Sam intervju je bio vrlo jednostavan, od intervjua do potpisa ugovora je prošlo 2 dana. Tu sam više od 3 godine i stvarno volim svoj posao.
Zamerke
Nemam zamerke, skroz mi se dopada ovaj tip posla, plata je okej s obzirom da se traži samo znanje engleskog jezika i ništa više, napreduje se spram zasluga, nisam primetila da je iko u našem timu u ove 3 godine koliko sam ovde, napredovao a da nije zaslužio. Primetim da dosta kolega ima zamerke, i da im se ne dopada ni posao ni kolege. Čak čujem i brojne loše komentare vezane za menadžment, ali ne delim to iskustvo uopšte i nije mi najjasnije odakle to nezadovoljstvo , i žao mi je što je tako.
Helpdesk Agent L1
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje