![NCR Voyix logo](/public/files/_thumbnail/company/31/100x100/thumb-03c0b881e02e9e6675448cda1f7c1e45f7c5b8f2cddd6c48855d3918e6811d03.png)
NCR Voyix
Iskustva
Helpdesk Agent L1
Pozitivno
Lako se upada u firmu. Potrebno je samo znanje engleskog. Plata je nesto niza od proseka za tu poziciju (69.000rsd) ali buduci da ne traze nikakvo iskustvo, sasvim okej.
Zamerke
Nema prostora za napredovanje, a ako se i malo uznapreduje, isti posao se radi samo za nesto vise para. Menadzment jako, jako los.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Vasa reakcija na stres
Helpdesk representative
Pozitivno
Radio sam u sjajnoj kompaniji koja me je zaista ispunjavala pozitivnim utiscima. Naime, plata uvek stize u dogovorenom roku, a nekada i ranije, sto je zaista veliki plus. Posao koji sam obavljao je lagan i ne opterecuje previse, sto mi je omogucavalo da se fokusiram na druge stvari u svom zivotu. Posebno mi se dopada sto se u ovoj kompaniji radi na drugom jeziku, sto daje priliku da usavrsavate svoje jezicke sposobnosti i bolje se snalazite u komunikaciji sa ljudima. Menadzment je zaista dobar, barem prema mom iskustvu, jer su svi jako prijatni i pozitivni, konkretno, imao sam najbolju supervizorku na svetu. Devojka je postavila visoke standarde , mislim da je niko nikada nece zameniti. Osecao sam se kao deo jedne velike porodice koja radi zajedno ka zajednickom cilju.
Zamerke
Iako sam veoma zadovoljan svojim radom u ovoj kompaniji, moram da iznesem i neke zamerke koje imam. Naime, jedna od stvari koje mi smetaju je to sto nema mnogo mogucnosti za napredovanje unutar firme. Ovo moze biti frustrirajuce za one koji zele da se razvijaju i steknu nove vestine, ali to jednostavno nije moguce u ovoj kompaniji ili bar u odeljenju u kom sam ja radio. Takodje, moglo bi se raditi na poboljsanju komunikacije medju zaposlenima, jer ponekad imam utisak da neke informacije, mozda ne bi bilo lose da uvedu neke novine u zaposljavanju kao i da osveze HR novim clanovima tima, i da to ne budu ljudi koji nemaju veze sa pravom, jer su tu ljudi koji nisu zavrsili fakultet, ili u najboljem slucaju ljudi sa filoloskog. Ne omalovazavam, ali u mom odeljenju smo neki imali master a nismo mogli da dodjemo do takvih pozicija sa sve kursevima u Hr-u i iskustvom, ali avaj.. Ipak, iako imam neke primedbe, to ne umanjuje cinjenicu da smatram da je ova kompanija veoma dobra i da bih se u nju vratio ponovo.
Business Analyst
Pozitivno
NCR brine o svojim zaposlenima, uvek postoje opcije da se usavršavaš. Postoje baš kul ljudi sa velikim iskustvom pa je sjajno slušati njihove priče. Rad nije naporan i uglavnom niko ne stoji nad glavom.
Zamerke
Komunikacija između timova ume nekad da bude teška ali se sve reši na kraju.
IT Helpdesk
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Najosnovnije IT stvari tipa IP, MAC, 32 i 64 bita.
IT Helpdesk
Pozitivno
Atmosfera u timu je korektna jer su kolege ok. Komunikacija sa nadređeneima je tako korektna. Privatno zdravstveno.
Zamerke
Slabe plate, pri dnu u industriji. Veliki obim posla, u mom timu nedostaje radnika nako freeza. Slaba mobilnost, teško je napredovati ili promeniti tim. Nema mnogo prostora za usavršavanje kad ste na istoj poziciji.
Tehnologije
Global SCO support Level 2
Pozitivno
Privatno zdravstveno. Dobra prica za nekoga ko zeli da zapocne karijeru u IT sektoru.
Zamerke
Plate mizerno male za posao koji se radi, retka firma koja gleda samo profit i koja ne mari za svoje zaposlene. Nemogucnost rada od kuce i bespotreban dolazak na posao za ljude koji putuju ,a radice isti posao u kancelariji kao i kod kuce. Troskovi puta minimalno placeni, okvirno cena gradske karte za prevoz... Nemogucnost veceg napredovanja, nepotpun sadrzaj za resavanje odredjenog problema u trenutku. Los rad menadzmenta i odeljenja za ljudske resurse. Nema bonusa, meriti mizerno mali.. Preporuka , godinu dana rada za sticanje odredjenog iskustva i bezati u firmu gde su bolji uslovi. Firma je i dalje odlicna odskocna daska za dalje.
Inside Sales Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta očekuješ od tvog menadžera i koje su osobine koje bi želeo da poseduje?
Inside Sales Specialist
Pozitivno
Kompanije vrlo vodi računa o zaposlenim, ima puno benefita od privatnog zdravstvenog osiguranja, raznih besplatnih kurseva, sjajnih event programa koje organizuju: Salsa veće, Kids day, Fintness & Wellness treninzi...plate su redovne u dan i sat skoro. Ima puno prostora da se napreduje i nauci mnoštvo novih veština. Zgrada u kojoj svi radimo ( NCR Campus Belgrade) je poslednja reč tehnike, sa savršenim uslovima koje bi svako poželeo.
Zamerke
Nemam neke specijalne zamerke, jedino je pitanje kod kog menadžera ste u timu, pa zavisno od toga, ima razlike ko koliko radi sa ljudima i koko se odnosi prema njima.
Junior software engineer
Pozitivno
Interesantni projekti,moguc rad od kuce a i u kancelariji.OK mesto za pocetnike u smislu da nije toliko tesko da se dobije posao
Zamerke
Jako mala plata kad se pogleda konkurencija,mada mislim da hoce da se poboljasju po ovom pitanju. Benefiti su jako slabi..