O kompaniji
287
Iskustva
207
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 72%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Iskustvo
27.03.2023
3 Preporučuje

Helpdesk Agent L1

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Lako se upada u firmu. Potrebno je samo znanje engleskog. Plata je nesto niza od proseka za tu poziciju (69.000rsd) ali buduci da ne traze nikakvo iskustvo, sasvim okej.

Zamerke

Nema prostora za napredovanje, a ako se i malo uznapreduje, isti posao se radi samo za nesto vise para. Menadzment jako, jako los.

Tehnologije

Unix Windows Server Active Directory
Korisno? 3
Intervju
22.03.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije u ovoj kompaniji se sastojao iz tri faze. Prva faza je bila razgovor sa eksternim regruterom, gde je bilo prisutno nekoliko kandidata. U ovom delu su nam postavljana unakrsna pitanja kako bi se utvrdila nasa znanja i iskustva u odnosu na zahteve radnog mesta. U roku od dva dana su nam javili da smo prosli prvu fazu, nakon cega je usledila druga faza. Druga faza je obuhvatala razgovor sa profesorom engleskog jezika, gde smo pokazivali svoje jezicke sposobnosti. Ovaj razgovor je bio kljucan za radno mesto koje sam ja aplicirao, jer je engleski jezik bio jedan od uslova za rad. Nakon toga, usledila je poslednja faza koja je obuhvatala razgovor sa supervizorom odeljenja. U ovom delu smo detaljnije razgovarali o radnom mestu i ocekivanjima poslodavca, kao i o nasim licnim ciljevima i ocekivanjima. Nakon uspesno obavljenih tri faza, usledila je ponuda za zaposlenje u ovoj kompaniji. Sve u svemu, proces selekcije je bio detaljan i prilicno zahtevan, ali je u potpunosti bio u skladu sa zahtevima i ocekivanjima poslodavca.

Pitanja sa intervjua

  • Vasa reakcija na stres
Korisno? 1
Iskustvo
22.03.2023
4 Preporučuje

Helpdesk representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Radio sam u sjajnoj kompaniji koja me je zaista ispunjavala pozitivnim utiscima. Naime, plata uvek stize u dogovorenom roku, a nekada i ranije, sto je zaista veliki plus. Posao koji sam obavljao je lagan i ne opterecuje previse, sto mi je omogucavalo da se fokusiram na druge stvari u svom zivotu. Posebno mi se dopada sto se u ovoj kompaniji radi na drugom jeziku, sto daje priliku da usavrsavate svoje jezicke sposobnosti i bolje se snalazite u komunikaciji sa ljudima. Menadzment je zaista dobar, barem prema mom iskustvu, jer su svi jako prijatni i pozitivni, konkretno, imao sam najbolju supervizorku na svetu. Devojka je postavila visoke standarde , mislim da je niko nikada nece zameniti. Osecao sam se kao deo jedne velike porodice koja radi zajedno ka zajednickom cilju.

Zamerke

Iako sam veoma zadovoljan svojim radom u ovoj kompaniji, moram da iznesem i neke zamerke koje imam. Naime, jedna od stvari koje mi smetaju je to sto nema mnogo mogucnosti za napredovanje unutar firme. Ovo moze biti frustrirajuce za one koji zele da se razvijaju i steknu nove vestine, ali to jednostavno nije moguce u ovoj kompaniji ili bar u odeljenju u kom sam ja radio. Takodje, moglo bi se raditi na poboljsanju komunikacije medju zaposlenima, jer ponekad imam utisak da neke informacije, mozda ne bi bilo lose da uvedu neke novine u zaposljavanju kao i da osveze HR novim clanovima tima, i da to ne budu ljudi koji nemaju veze sa pravom, jer su tu ljudi koji nisu zavrsili fakultet, ili u najboljem slucaju ljudi sa filoloskog. Ne omalovazavam, ali u mom odeljenju smo neki imali master a nismo mogli da dodjemo do takvih pozicija sa sve kursevima u Hr-u i iskustvom, ali avaj.. Ipak, iako imam neke primedbe, to ne umanjuje cinjenicu da smatram da je ova kompanija veoma dobra i da bih se u nju vratio ponovo.

Korisno? 1
Iskustvo
22.03.2023
4 Preporučuje

Business Analyst

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

NCR brine o svojim zaposlenima, uvek postoje opcije da se usavršavaš. Postoje baš kul ljudi sa velikim iskustvom pa je sjajno slušati njihove priče. Rad nije naporan i uglavnom niko ne stoji nad glavom.

Zamerke

Komunikacija između timova ume nekad da bude teška ali se sve reši na kraju.

Korisno? 1
Intervju
21.03.2023

IT Helpdesk

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Razgovor sa menadžerom online. Davno su mi testirali engleski u Berlitzu pa nisam morao opet da prolazim kroz to

Pitanja sa intervjua

  • Najosnovnije IT stvari tipa IP, MAC, 32 i 64 bita.
Korisno? 0
Iskustvo
21.03.2023
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

IT Helpdesk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Atmosfera u timu je korektna jer su kolege ok. Komunikacija sa nadređeneima je tako korektna. Privatno zdravstveno.

Zamerke

Slabe plate, pri dnu u industriji. Veliki obim posla, u mom timu nedostaje radnika nako freeza. Slaba mobilnost, teško je napredovati ili promeniti tim. Nema mnogo prostora za usavršavanje kad ste na istoj poziciji.

Tehnologije

Azure Active Directory
Korisno? 0
Iskustvo
19.03.2023
2

Global SCO support Level 2

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Privatno zdravstveno. Dobra prica za nekoga ko zeli da zapocne karijeru u IT sektoru.

Zamerke

Plate mizerno male za posao koji se radi, retka firma koja gleda samo profit i koja ne mari za svoje zaposlene. Nemogucnost rada od kuce i bespotreban dolazak na posao za ljude koji putuju ,a radice isti posao u kancelariji kao i kod kuce. Troskovi puta minimalno placeni, okvirno cena gradske karte za prevoz... Nemogucnost veceg napredovanja, nepotpun sadrzaj za resavanje odredjenog problema u trenutku. Los rad menadzmenta i odeljenja za ljudske resurse. Nema bonusa, meriti mizerno mali.. Preporuka , godinu dana rada za sticanje odredjenog iskustva i bezati u firmu gde su bolji uslovi. Firma je i dalje odlicna odskocna daska za dalje.

Korisno? 1
Intervju
15.03.2023
Pozitivno iskustvo

Inside Sales Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju sa HR- om, pola ma srpskom pola na engleskom. Drugi krug za 10tak dana sa potencijalnim menadžerom i još jednom osobom. Postavljaju se kokretni primeri u vezi sa budućim poslom i uglavnom svu traže Role play na engleskom sa zadatom nekom konkretnom situacijom i kako bi ti reagovao. Uglavnom je 70 % na engleskom.

Pitanja sa intervjua

  • Sta očekuješ od tvog menadžera i koje su osobine koje bi želeo da poseduje?
Korisno? 0
Iskustvo
15.03.2023
5

Inside Sales Specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Kompanije vrlo vodi računa o zaposlenim, ima puno benefita od privatnog zdravstvenog osiguranja, raznih besplatnih kurseva, sjajnih event programa koje organizuju: Salsa veće, Kids day, Fintness & Wellness treninzi...plate su redovne u dan i sat skoro. Ima puno prostora da se napreduje i nauci mnoštvo novih veština. Zgrada u kojoj svi radimo ( NCR Campus Belgrade) je poslednja reč tehnike, sa savršenim uslovima koje bi svako poželeo.

Zamerke

Nemam neke specijalne zamerke, jedino je pitanje kod kog menadžera ste u timu, pa zavisno od toga, ima razlike ko koliko radi sa ljudima i koko se odnosi prema njima.

Korisno? 0
Iskustvo
06.03.2023
3

Junior software engineer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Interesantni projekti,moguc rad od kuce a i u kancelariji.OK mesto za pocetnike u smislu da nije toliko tesko da se dobije posao

Zamerke

Jako mala plata kad se pogleda konkurencija,mada mislim da hoce da se poboljasju po ovom pitanju. Benefiti su jako slabi..

Korisno? 0