O kompaniji
287
Iskustva
207
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 72%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Iskustvo
03.03.2023
3 Preporučuje

It Help Desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Kompanija je super za sve koji tek ulaze u svet IT-a

Zamerke

Los menadzment i losa organizacija timova

Korisno? 2
Iskustvo
28.02.2023
4 Preporučuje

Power BI

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Kompanija pruza usavrsavanje kursevima i obukama ali i kroz saradnju sa ekspertima iz IT oblasti. Takodje kompanija pruza konkurentnu platu u odnosu na ostale kompanije, privatno zdravstveno osiguranje, team bilding, home office.

Zamerke

Medjuljudski odnosi nisu bas najbolji izmedju timova, saradnja moze biti daleko bolja. Menadzment kompanije treba da obrati paznju na odliv vrhunskih strucnjaka iz kompanije.

Tehnologije

Visual Studio
Korisno? 0
Iskustvo
26.02.2023
3 Preporučuje

Support Engineer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Ima dobrih kolega sa kojima se moze saradjivati i druziti, posao nije previse tezak, lokacije firme je dobra, ima parkinga i generalo je ok radna atmosfera. U zavisnosti od pozicije moze se desiti da odete na put o trosku firme

Zamerke

Ume da bude stresno kad su kratki rokovi u pitanju posebno od strane menadzmenta koji konstantno vrsi pritisak. Plate su takodje relativno niske

Korisno? 1
Intervju
17.02.2023
Negativno iskustvo

Linux and Network Ops Engineer

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Kontaktirao me HR Specialist nakon moje prijave za poziciju "Linux and Network Ops Engineer". Prvi razgovor je bio više kao upoznavanje gde sam čuo više o timu (u okviru firme) za koji je ova pozicija raspisana. Postavila mi je i par uobičajenih pitanja u vezi sa mojim radnim iskustvom, tehnologijama koje poznajem, soft skills itd. Jedan deo razgovora obavljen je na engleskom. Na kraju mi je rečeno da ću odgovor dobiti kroz nedelju dana i da, ako mi se (HR) ne bude javila, ja nju podsetim kako bih dobio feedback. Ovo mi je bio prvi "red flag" i znao sam da nešto nije kako treba čim mi HR sugeriše da ja treba da radim nešto što je njihov deo posla? Ne savetujem ljudima da se prijavljuju u NCR-u pošto se ista situacija već dva puta događala kada sam još pre imao razgovore u ovoj kompaniji.
Korisno? 3
Intervju
13.02.2023
Pozitivno iskustvo

Software Developer

Odbio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

1. Nastavak i pregled prijava 2. Tehnička procena pre intervjua 3. Telefonski ekran sa predstavnikom HR-a. 4. Tehnički intervju sa članom tehničkog tima 5. Kulturni intervju da se proceni kultura kompanije 6. Intervju na licu mesta sa više članova tima za zapošljavanje 7. Ponuda posla sa kompenzacijom i povlasticama

Pitanja sa intervjua

  • Možeš li da objasniš razliku između Stack-a i Reda?
  • Možete li da objasnite principe objektivno orijentisanog programiranja i date primer kada bi ste ih koristili u projektu?
Korisno? 0
Arhiva | Intervju
18.01.2023
Pozitivno iskustvo

Help desk

Odbio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 5 nedelja

Kako je izgledao proces

9 krugova pakla prođete samo na razgovorima kao da konkurišete za NASU, a ne za bednu platu i poziciju koju može svako da radi. Kada postavite pitanje - nema konkrernih odgovora, menadžeri nepismeni. Užasne igre manipulacije koje čak i ne umeju da odrade kako treba i koje svako, sa jednom pročitanom stranicom iz udžbenika psihologije, može da uvidi. Loša atmosfera i loši ljudi koji rade na višim pozicijama.
Korisno? 9
Arhiva | Iskustvo
11.01.2023
1 Ne preporučuje

Help desk

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Lep ambient ofisa, Dobre stolice.

Zamerke

1. Losi ljudi, nepotizam, shlihtanje supervizorima, Toksicna atmosfera, preveliki multitasking, preveliki obim posla za platu koju daju, stres, losa obuka- (nikakva), losi programi zastareli, smene se namestaju, nema ravnopravne podele.Nemogucnost napredovanja.Ljudi samo odlaze smenjuju se kao na traci.Nepostivanje zaposlenih od strane Amera. Najgorem neprijatelju ne bih preporucio. Ako ikako mozete zaobidjite. I da , smestanje otkaza, od strane supervizora.

Korisno? 14
Arhiva | Intervju
04.01.2023
Negativno iskustvo

Android developer

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Nakon sto me je kontakirao recruiter na LinkedIn smo obavili inicijalni razgovor (standardno o kompaniji, posle o meni...) Nakon par dana zakazan tehicki sa Senior dev, standarda android pitanja. Odogovor nikad nisam dobio, niti mi se ikad više javili. Zaobići u svakom pogledu. Sramota
Korisno? 3
Arhiva | Iskustvo
27.12.2022
4 Preporučuje

PS Quality Engineer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Veoma prijatna atmosfera, kolege su sjajne, voljne da pomognu, projekti su ok, službena putovanja su inetersantna

Zamerke

Glomazan sistem, plata bi mogla biti bolja, nema teambuldinga, za ove 2 godine jedna večera je organizovana

Tehnologije

JavaScript CSS HTML XML
Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
26.12.2022
3

Customer support specialist II

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Hibridni nacin rada. Kvalitetno uredjen ofis. Tim je uvek tu da pomogne tek zaposlenima. Sistem za koji asistirate klijentima nije komplikovan i ucite ga kroz obuku koja je placena u potpunosti. Sve sto potpisete u ugovoru pri sklapanju posla ce biti isto tako ispostovano.

Zamerke

Cesto nema mnogo mesta za napredak u okviru tima u koji ste upali a i te vise pozicije ne donose mnogo vecu platu. Ako hocete da aplicirate u okviru kompanije za otvorenu poziciju u drugom timu mora da prodje 1.5-o godina kako ste zaposleni a i nakon toga nadredjeni znaju da rade sve da odustanete od toga jet tim gubi vrednog coveka iz tima(zavisi od tima). Cesto u dokumentaciji softvera zna da fale stvari koji bi vam bile od pomoci pri resavanju nekog problema i jedino ih mozete cuti od iskusnijih kolega ili da trazite po tiketima da li je neko imao resenje za tu specificnu situaciju sto zna da predstavlja problem jer ne mozete klijenta koji zove da drzite dugo na pozivu. Ako su vam klijenti iz Amerike ili Australije rade se skoro iskljucovo druga smena ili nocna koja se menja na mesecnom nivou, sto utice cesto lose na vas privatni zivot.

Korisno? 8