O kompaniji
250
Iskustva
176
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

3 >1000

Iskustva

3 70%

Menadžment kompanije

2.7

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3.1

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.8
Iskustvo
22.01.2024
Potvrđen Linkedin identitet
4 Preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Timska atmosfera i ekipa koja radi

Zamerke

Nestrucni menadzment i manjak mogucnosti za napredak

Korisno? 1
Iskustvo
22.01.2024
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

Incident management agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dobra firma za ulazak u IT svet, solidna referenca za dalje

Zamerke

Monotonost i bespotrebna tenzija od strane menadzmenta, neretko na granici sa mobingom

Korisno? 1
Intervju
11.01.2024
Pozitivno iskustvo

Business Analyst

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Posto sam prethodno već radila u NCRu, imala sam samo razgovor sa menadžerkom, nakon čega sam dobila feedback jako brzo. Razgovor je bio na engleskom. Nima je u tom trenutku bio potreban neko da pocne sto pre da radi, pa je zato i proces selekcije bio jako brz, sto inace znam da nije nuzno slucaj.

Pitanja sa intervjua

  • Rad u excelu
  • Da li sam radila sa logistikom
  • Resvanje konflikta
Korisno? 1
Iskustvo
10.01.2024
3 Preporučuje

Account Support Analyst II

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Konkretno za ovu poziciju radi se od kuće. Plata je pristojna.

Zamerke

Sporo se napreduje, najvažnije je kakav je menadžment.

Korisno? 2
Iskustvo
28.12.2023
4 Preporučuje

Help Desk Representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Odlični uslovi za rad, izuzetno kvalitetne i udobne Herman Miller stolice. Svakog četvrtka imamo "Fun Thursday", kada dobijamo razne poslastice, zdrave kolače i voće. Mogućnost rada od kuće dva dana nedeljno. Tim odličan, starije kolege su veoma raspoložene da pomognu, tim lideri opušteni i voljni da izađu u susret vrednim agentima.

Zamerke

Relativno niske plate. Posao ponekad ume da bude naporan kada ima mnogo poziva tokom smene a pri tom je bitna brzina tj. što kraće trajanje poziva.

Korisno? 1
Iskustvo
27.12.2023
3

Team Leader

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Plata na vreme, privatno zdravstveno osiguranje, 40h radne nedelje.

Zamerke

Plata ispod proseka u odnosu na konkurentske firme, jako teško napredovanje van okvira tima, previse pushbacka oko promena koje bi donele samo benefite timu/kompaniji generalno.

Tehnologije

SAP CISCO Microsoft Access Juniper Administracija mreže
Korisno? 1
Intervju
21.12.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi intervju je online sa ljudima iz M Plus grupe preko kojih ide zapošljavanje. Prijatno iskustvo, predstaviš se na engleskom, popričaš sa njima o iskustvima. Drugi je u NCR-u, profesionalno jako, dva supervizora, tri kruga pitanja, o tvom CV-u, tehnička i IT pitanja. Sve je na engleskom. Jave ti u roku od nedelju dana da li si primljen.
Korisno? 2
Iskustvo
21.12.2023
4 Preporučuje

Help Desk Representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Iskustvo je pozitivno, obuka od mesec dana, kolege koje su spremne da pomognu i veoma su druželjubive, ne gaji se negativna energija. Nadređeni su sasvim okej i Tim Lideri koji su posebno dobri, uvek uskoče u pomoć i određeni se trude oko svojih ljudi, Supervizori bar iz mog iskustva korektni sa rasporedom, nemam previše komunikaciju sa njima, ali kad imam korektna je.

Zamerke

Realno plate za ovu poziciju bi trebali biti malo veće.

Korisno? 0
Iskustvo
20.12.2023
Potvrđen Linkedin identitet
4 Preporučuje

IT support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Organizacija i zalaganje menadžera za potrebe pojedinca. Plata i obim posla

Zamerke

Sporo napredovanje

Tehnologije

Windows Server CISCO VPN Administracija mreže
Korisno? 0
Intervju
15.12.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi krug razgovor/test engleskog preko privatne škole, drugi krug razgovor sa HR-om, treći krug razgovor sa supervizorima

Pitanja sa intervjua

  • Mreže
Korisno? 0