
NCR Voyix
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Zasto stampac nece da stampa?
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Zove te klijent i kaze da ne radi monitor, koje ces korake za troubleshoot preduzeti
- Razlika izmedju IPv4 i 6
- Sta znaci DNS
- Sta znaci NAT
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sa HR-om intervju na srpskom-predstavljanje, drugi deo intervjua je na engleskom gde se dobije određena situacija i pitaju kako bismo reagovali (na primer kliket pozove ,ne radi mu racunar). Sa managerom je bilo predstavljanje,motiv za prijavu, koje kvalitete treba da poseduje agent u help desku.
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Kolege su divne,spremne da pomognu uvek. Prijatan radni ambijent.
Zamerke
Plate u korisnickoj podrsci su jako niske,nedovoljne za zivot u Beogradu.
Tehnologije
Incident Manager
Pozitivno
Kolegijalnost, linkedin learning
Zamerke
Mizerna plata, povecanje nije moguce, osim ako se ne prijavis na visu poziciju, ili cekas godinu dana za 1% merita (povecanje od 1% na tvoju godisnju platu. Merit nije zavistan od tvojih performansi, vec od toga koliko firma ima volje da se otvori), pretnje otkazom ukoliko se ne dolazi u kancelariju, iako je rad od kuce i vise nego moguc, uzasan sistem koji NCR prodaje, menadzment zavlaci, laze, prodaje maglu. Postoje godisnji kursevi, koji se ponavljaju i mogu trajati po 45 minuta, koji nemaju veze sa poslom koji se obavlja. Cela stvar sa nekim obavezama oko workday-a je cisto gubljenje vremena. Politika firme, sminkanje realnosti od strane viseg menadzmenta. Sve ce na pocetku delovati kao raj, lepa zgrada, svi nasmejani, kako vreme odmice, to ce se vise stvari videti. Musterije se prema tebi mogu ophoditi kako god zele, ukoliko iole reagujes, dobijas korektivni trening, jer je "Musterija uvek upravu". Jedino mozes prekinuti kontakt ukoliko te musterija direktno opsuje.
Senior Business Ops Analyst
Pozitivno
Mogućnost napredovanja na druge pozicije gde, u zavisnosti od tima i pozicije, imate mogućnost učenja novih tehnologija. Ovo je moja treća pozicija u kompaniji i to mi je pružilo dosta znanje o poslovanju iste. Na trenutnoj poziciji i u trenutnoj organizaciji se osećam zadovoljno.
Zamerke
Ogromna kompanija sa puno različitih timova i organizacija da možete upasti u tim koji je jako loš, menadžment užasan, posao ne pruža nikakav izazov, ili u tim koji je potpuna suprotnost. Zato je najbolje raspitati se o timu a ne o samoj kompaniji. Takođe, benefiti skoro da ne postoje osim privatnog zdravstvenog osiguranja.
Customer support
Pozitivno
Vrednovanje kompanije u CV-u prilikom trazenja novog poa
Zamerke
Nepotizam, premalo radne snage, neralna ocekivanja, veliki pritisak, velik obim posla, mala plata.
Operations Analyst
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Uživo intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Operations Analyst
Pozitivno
Dobri uslovi za rad; mogućnosti za napredak; prilika za rad na različitim pozicijama unutar firme;
Zamerke
Slabije plate s obzirom na današnje prilike; smanjenje plaćenog prevoza; nerealna očekivanja od strane menadžmenta; loša iskustva malih preduzeća sa NCR-om
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Štampač ne štampa. Šta je problem i kako možemo da ga rešimo?