O kompaniji
250
Iskustva
176
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

3 >1000

Iskustva

3 70%

Menadžment kompanije

2.7

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3.1

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.8
Iskustvo
15.12.2023
4 Preporučuje

Help Desk Representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Odličan tim, odlični uslovi u kancelariji za rad, rad od kuće dva dana nedeljno

Zamerke

Plata bi mogla biti malo veća

Korisno? 0
Iskustvo
08.12.2023
3 Preporučuje

Help Desk Representative / Aloha

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

U timu u kom sam su ljudi super i uvek spremni da pomognu i izadju u susret, posebno tim lideri. Privatno zdravstveno je skroz korektno uz ucesce 10%.

Zamerke

Bonusi ne postoje, povisice takodje, mogucnost napredovanja gotovo nikakva (i to je opcija tek posle 18 meseci rada), kroz 2-3 meseca se prodje skoro sve i posle se vrte isti problemi u krug i postaje monotono i dosatno.

Tehnologije

Windows Administracija mreže
Korisno? 5
Intervju
08.12.2023
Pozitivno iskustvo

Hardware Data Center Technical Support Specialist

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije se odvijao u dva kruga. Prvo sa Talent Acquisition Consultant-om a potom tehnicki intervju. Prijavila sam se na njihovom sajtu za ovu poziciju a nakon dve nedelje me kontaktirala devojka koja radi intervjue za ovu poziciju. Dogovorili smo se oko datuma intervjua. Sam intervju je trajao oko pola sata, klasican HR intervju, cime se firma bavi, o samoj poziciji i nesto o vasem dosadasnjem radnom iskustvu i naravno za kraj finansijska ocekivanja. Povratnu informaciju sam cekala nekih nedelju dana, da sam prosla dalji krug za tehnicki intervju. Devojka koja me intervjuisala bila je veoma korektna i ljubazna,sto tokom intervjua,sto putem email-a. Nakon povratne informacije da sam prosla dalje,dogovorile smo termin za tehnicki intervjui. Tehnicki: Ocekivala sam pitanja tehnicke prirode za sta sam se najvise i spremala. Kada sam se pojavila na sastanak,na sastanku su bili troje zaposlenih iz firme,Team Lead,Menadzer, i CEO koliko sam shvatila.Pojavivsi se na sastanak, jedino je meni bila upaljena kamera svo vreme, njima nije, bar da su imali sliku na timsu,ali ni to,sto je po mom misljenju neprofesionalno, jer ne znam sa kim pricam, iako su se predstavili ko su. Pricali smo o mom dosadasnjem iskustvu, sta sam sve radila, pricali smo o samoj pozici malo detaljnije, malo i na engleskom, cisto da vide kako baratam sa stranim jezikom. Intervju je trajao pola sata,ocekivala sam da ce duze trajati. Sto se tice same pozicije, u pitanju je smenski rad u 3 smene(zbog klijenata u americi) plus dezursvo vikendima a slobodne dane imate tipa 2-3 dana u toku nedelje,kada vam se zadesi. Radno vreme je od Prva: 7-15; Druga: 15-23; Treca: 23-07h i vikendom dezurstva od po 12sati. Trenutno rad u prve dve smene se rade u kancelarijama u Beogradu, ponedeljkom i utorkom, ostatak se moze raditi i od kuce. Javljeno mi je posle nedelju i po dana da nisam prosla dalji krug selekcije.

Pitanja sa intervjua

  • Da sam menadzer firme, sta bih promenila u firmi?
  • Gde vidim sebe za godinu dana? Kako sam uspela da resim probleme, konkretno na radnim zadacima? Verovatno je bilo jos par pitanja,ali ne mogu da se setim.
Korisno? 7
Iskustvo
07.12.2023
1

FSC

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Plata ne kasni , udobne stolice

Zamerke

Radim u FSC-ju godinama , u pocetku su mi obecavali unapredjenje , medjutim nema ga jos uvek iako sam po recima mog TLa jedan od najsposobnijih u timu , posle deobe NCRa u Atleos i Voyix je zapratilo i dosta promena u firmi , losih , nedavno smo saznali da novi zaposleni imaju u startu vecu platu od nas koji smo tu godinama i koji imamo par merita vec, nije greska , vec je namerno planski uradjeno u redovima upper managementa , ne znam za ostale timove , ali FSC zeli da ustedi troskove firme tako sto su povecali platu samo new hired radnicima ( mi obucavamo te novozaposlene) niti imaju u planu da izravnjaju , prosto im je moto ukoliko vam se ne svidja dajte otkaz , iskreno sam se duboko razocarao jer je ovo firma kojoj sam dao svoj drustveni i porodicni zivot ( smene su uzasne , prosto nemate vremena ni za sta ) . Jako neprofesionalno i jako primitivno odradjeno sa njihove strane , ne cene rad i ne postuju starije i iskusne radnike , promenio sam 7 firmi u svom zivotu ( bile su dosta manje ) i nigde nisam video i doziveo da radnik koga obucavam da radi isti posao kao ja ima vecu platu od mene dok traje obuka , posle obuke verovatno jos veca

Korisno? 14
Intervju
29.11.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervjui se odvijaju online,prvi intervju upoznavanja, drugi sa timom i malo tehničkih pitanja. Intervju je na engleskom.

Pitanja sa intervjua

  • Šta je BSOD(blue screen of death)?
Korisno? 0
Iskustvo
29.11.2023
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

Help desk representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Hibridni način rada, nove kancelarije, nova oprema za rad, mogućnost napredovanja posle godinu dana.

Zamerke

Nedovoljna kompenzacija, team building ne postoji, ne postoje bonusi, performance review je godišnje i povišica poprilično bedna.

Korisno? 4
Iskustvo
27.11.2023
5 Preporučuje

ITSD/System Administrator

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Zapravo je fino raditi u NCR-u, koliko ima posla i kako ce ti biti zaista zavisi od tima/ menadzera i TL-ova. Posle god dana mozes menjati tim. Ekipe su uglavnom super, uglavnom. Generalno ti niko ne sedi nad glavom, sve je uredno placeno, nikad ne kasne znaju samo da pozure sa platom. Topla preporuka svakom mladom koji je tek zavrsio nesto za IT ili prosto trazi normalnu firmu. Radio sam na raznim mestima, prvi put mogu reci da je firma Normalna. Sto je jako veliki plus u Beograd/Srbiji 9/10 uklete smene

Zamerke

SMENE Uklete, proklete, smene. Da nakon 2 godine nije problem al nakon 4 godina saltanja iz nocne u dnevnu zna da uzme mah

Tehnologije

Python Jira
Korisno? 1
Iskustvo
27.11.2023
3

Help Desk Representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Solidna kompanija za sve koji počinju karijeru u IT sektoru i korporaciji, da vide kako sve funkcioniše u realnosti. Odlična odskočna daska za bolje pozicije. Mogućnost učenja pomoću raznih LinkedIN kurseva o gotovo svim IT poslovima.

Zamerke

Teška mogućnost napredovanja u firmi. Rad je smenski i nekada i subotom što otežava balans između posla i privatnog vremena. Nedovoljno se cene dobri radnici i menadžment se ne trudi da ih zadrži.

Korisno? 6
Intervju
24.11.2023

Software Engineer

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslao sam CV preko LinkedIn 'Quick Apply' opcije. 20-minutni HR interview sam imao nakon otprilike nedelju dana. Tehnički interview sa menadžerom i članovima tima je usledio nakon otprilike još nedelju dana. Pričali smo detaljnije o mojim iskustvima kao i o tome šta oni tačno rade unutar korporacije. Ponuda je stigla nakon još - nedelju dana.
Korisno? 0
Iskustvo
24.11.2023
Potvrđen Linkedin identitet
4 Preporučuje

Software Engineer I

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Imao sam jako lepo iskustvo u NCR-u, najviše zahvaljujući timu u kome sam bio i dobrom menadžeru. U dogovoru sa njim, mogao sam da radim kako mi odgovara (remote rad, relativno fleksibilno radno vreme). Korporacija je u pitanju, tako da za sve postoje pravila (što je i plus i minus). Redovne team-building opcije i aktivnosti na nivou (srpskog dela) korporacije.

Zamerke

Povišica nakon godišnjeg performance review-a (na kome sam dobio ocenu 4/5, 'prevazišao očekivanja') koja mi je bila ponuđena je bila toliko mala da sam napustio kompaniju. HR-ovi su standardno spori i naporni.

Tehnologije

Python Microsoft SQL Server
Korisno? 2