O kompaniji
287
Iskustva
206
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 72%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Intervju
16.03.2024
Pozitivno iskustvo

AIM-ATM Incident Management

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 8 nedelja

Kako je izgledao proces

Aplicirala sam sredinom meseca i relativno brzo su mi se odazvali na apliaciju i rekli mi da je prvi razgovor za posao sledece nedelje. To je bio video razgovor sa HRom i jos tri kandidata. Nakon toga sam dobila poziv gde su mi rekli da sam prosla i da je sledeci test engleskog jezika koji je opet za nedelju dana. U principu potrebna je 7ica da bi prosli (ja am prosla sa maksimalnim brojem poena). Nakon toga su me zvali da mi kazu da je pozicija za koju sam aplicirala popunjena ali da imaju otvorenu poziciju gde i pitali su me da li sam zainteresovana. Sto da ne. Posle toga je bio finalni razgovor sa tim liderom i supervizorom koji je takodje super prosao. Javili su mi tek sledece nedlje da sam dobila posao i da obuka pocinje tek za nesto manje od mesec dana. Dakle ukupno oko 4 razgovora i 2 meseca ceknja. Samo je finalni intervju bio iz kancelarije.

Pitanja sa intervjua

  • Nije bilo tehnickog intervjua
Korisno? 1
Iskustvo
06.03.2024
4 Preporučuje

Service desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Benefiti + Kolegijalnost + Komznikacija između menadžmenta i zaposlenih ++ Fleksibilnost +++ Rad od kuće +++

Zamerke

Odnos plata sa inflacijom ------ Bonusi i uvećanje na 6-12+ meseci vrlo niski -10 Sklonost za unapređenja -- Realnost slike u vezi sa izazovima

Tehnologije

CISCO
Korisno? 1
Intervju
05.03.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Online teams/web komunikacija u tri kruga

Pitanja sa intervjua

  • Koja su iskustva?
  • Opiši svoja prethodna iskustva (na engleskom).
  • Koja su tvoja očekivanja?
  • Da li se vidiš u ovoj kompaniji u narednih 3-5 godina?
Korisno? 0
Iskustvo
29.02.2024
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

Software Support Specialist II in NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Timski duh i kolegijalnost.

Zamerke

Kompanija je generalno loša. Reklamiraju se kao nekakva IT korporacija, dok je realnost da se većina poslova svodi na "gurni kabal", "stisni dugme" i "prestanite sa vikanjem". Ono što piše u ugovoru je nebitno u odnosu na pravila firme (tripuju da su u Atlanti). Radio jednom od boljih timova u firmi (Silver), koji je po sebi katastrofalan. Posao je bio donekle pristojan do odvajanja na Atleos i Voyix, kada su na više pozicije došli domaći ljudi sa mentalitetom šefčića iz veselih devedesetih. Tako se došlo do grubljih i finijih nepoštovanja Zakona o radu i sklopljenog ugovora, odnos prema zaposlenima se zasniva na privatnom odnosu sa nadređenima. Menadžerčići i "vođe timova" imaju dva vida ponašanja: "nemoj da me smaraš" ili "ovo je smak sveta", stvaraju se bespotrebne tenzije i povremeno se glumi ozbiljnost isključivo u cilju omalovažavanja zaposlenih koje nadređeni ne simpatišu ili žele da nateraju na davanje otkaza. Obraćanje HR-u služi za ubrzano napredovanje, jer po povlačenju pritužbe zaposleni postaje favorit menadzmenta. Gore rečeno se ne odnosi na eventualno dvoje ljudi iz menadzmenta čija je krilatica "ne zanima me", i sa kojima je saradnja vrlo jednostavna i nemanipulativna. Plata je ispod proseka, osnovica ne prelazi ni 70000, takođe se potpisuje odricanje firme od odgovornosti u slučaju zdravstvenih posledica kontinuiranog noćnog rada (spoji i preko 3 meseca).

Korisno? 19
Iskustvo
29.02.2024
1 Ne preporučuje

Help desk representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata, hibridno radno vreme

Zamerke

Kompanija koja na pocetku prica da ima visoke standarde, a zaposljava ljude bez zavrsenog fakulteta i znanja odredjenog jezika. Tim lideri imaju manje znanje engleskog od svih zaposlenih, ali na intervjuu ti isti lideri "proveravaju" znanje jezika. Ljudi koji od 1.dana pricaju kako smo porodica i kako su uvek tu da pomognu, a ne odgovore na pitanje po 3 dana. Nerealne smene, menjanje smena dan unapred, slanje poruka van radnog vremena o menjanju smena. Javno ismevanje pojedinih zaposlenih dok nisu prisutni. Mogucnost napredovanja gotovo da ne postoji. Zaobici u sirokom luku.

Korisno? 18
Intervju
09.02.2024

Help desk

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Jako je tesko ako nikog nemate da vam "pogura" CV meni se valjda posrecilo. Intervjui nisu problem prvo sa Trizmom pa u NCR-u posto samo preko njih zaposljavaju uglavnom.

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja vezana za struku
Korisno? 2
Iskustvo
09.02.2024
3 Preporučuje

Help desk

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Brinu o zaposlenima, kampus je ogroman u njemu ima stvarno sve.

Zamerke

Radno vreme je uzasno, nemoguce je dogovoriti se sa kolegama ili supervozorima za zamenu smene. Konkretno u mom timu atmosfera je bila jako zavidna takmicarski su svi nastrojeni.... Jako malo timskog rada iako ne mogu da kazem da ga nema. Ukoliko radite dobro i ukoliko ste vredni ocekujte jos posla, testiraju vam granice.

Korisno? 3
Iskustvo
07.02.2024
2 Ne preporučuje

IT Helpdesk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata ne kasni i kancelarije su moderne.

Zamerke

Jako izvestaceni odnosi lidera prema poslu. Veliki broj stvari koje se dogovore a u odredjenom trenutku ne odgovaraju kompaniji se ne postuju. Preterana striktnost u stvarima koje se zahtevaju od zaposlenih dok sa druge strane oni svoje delove dogovora koje zaposleni od njih ocekuju da ispune cesto ne ispunjavaju i time pokazuju svoje licemerje.

Korisno? 6
Iskustvo
07.02.2024
5 Preporučuje

Sales manager

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Oprema koju imamo na raspolaganju je nova i dovoljno snazna da podrzi sve sto nas posao zahteva. Menadzment je korektan.

Zamerke

Iskreno, nemam zamerke.

Tehnologije

C++ Java C programming .NET Core Autodesk Maya
Korisno? 0
Iskustvo
07.02.2024
4 Preporučuje

Agent tehnicke podrske

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobra atmosfera, prijateljski nastrojeni ljudi, moderno okruženje, čiste i uredne prostorije

Zamerke

Previše posla za platu, velika striktnost i strogost

Tehnologije

Oracle
Korisno? 0